وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین سرویس پیشگیری از از دست دادن داده در سال 2023

0 9
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


بهترین خدمات پیشگیری از از دست دادن داده ها (DLP) حفاظت از داده های کسب و کار شما را در برابر سرقت و از دست دادن ساده و آسان می کند.

خط دفاعی فوری این است که در وهله اول اطمینان حاصل شود که داده های تجاری به طور ایمن ذخیره می شوند. مورد بعدی این است که اطمینان حاصل شود که فقط افراد یا گروه های کاربری صحیح مجوزهای مناسب برای داده های مناسب را دارند.

از این نظر خدمات DLP تا حدودی متفاوت از سایر نرم افزارهای امنیت داده مانند اجرا می شود نرم افزار بازیابی بلایا، که به سادگی با هدف به روز نگه داشتن نسخه های پشتیبان یا نرم افزار امنیتی نقطه پایانی که هدف آن جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سیستم ها است.

نرم‌افزار DLP باید بیشتر از این پیش برود و در مورد جلوگیری از از دست دادن داده‌ها به جای واکنش‌پذیر، فعال باشد. این به ویژه زمانی است که نگرانی های مربوط به رعایت قوانین، جریمه های بزرگی را برای نقص در کنترل داده ها تهدید می کند، به ویژه زمانی که مصرف کننده محرمانه هک شده و در حوزه عمومی منتشر شود.

بنابراین نرم‌افزار DLP اغلب از هوش مصنوعی برای مشاهده رفتار مشکوک استفاده می‌کند، به روشی مشابه که برای فعالیت ویروس انجام می‌دهند، تا اطمینان حاصل شود که هر چیزی خارج از پارامترهای معمولی را می‌توان قبل از ایجاد آسیب یا از دست دادن داده‌ها متوقف کرد و امنیت فناوری اطلاعات می‌تواند به درستی انجام شود. نسبت به مشکل احتمالی هشدار داده است.

نرم افزار DLP باید خوب باشد، و در حالی که رقبای زیادی وجود دارد، در اینجا بهترین ارائه دهندگان نرم افزار DLP در حال حاضر موجود را فهرست می کنیم. ما این نرم‌افزار را با عوامل متعددی مانند سهولت راه‌اندازی، سادگی تنظیمات، سهولت استفاده، مقیاس‌پذیری، پوشش ابری و قیمت‌گذاری و موارد دیگر مقایسه کرده‌ایم.

ما همچنین برجسته کرده ایم بهترین ابزار تجسم داده ها.

در تماس باشید


بهترین خدمات پیشگیری از از دست دادن داده در سال 2023 به طور کامل:

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید
ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که بررسی می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین در کل

(اعتبار تصویر: Trellix)

1. پیشگیری از از دست دادن داده Trellix

سرویس پیشگیری از از دست دادن داده های جامد برای تجزیه و تحلیل عمیق داده ها

دلایل خرید

+

تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی

+

داده های حساس را هوشمندانه اولویت بندی می کند

Trellix Data Loss Prevention (که قبلاً McAfee Total Protection برای DLP نامیده می شد) مانند برخی از سیستم های دیگر، بسیار مقیاس پذیر است و می تواند برای نیازهای شرکت شما طراحی شود. با این حال، تفاوت بزرگ این است که بر تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی تأکید دارد.

در واقع، Trellix با بررسی راه‌هایی که ممکن است داده‌ها در غیاب قوانین و مقررات انطباق داخلی به بیرون درز داده باشند، یک قدم فراتر از بسیاری از موارد دیگر می‌رود. این برای شرکت هایی مفید است که ممکن است قوانین شرکتی مشخصی نداشته باشند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این راه حل این است که یک سیستم هوشمند است که می تواند داده های حساس تر را شناسایی و اولویت بندی کند. همچنین برچسب‌گذاری مکان و برنامه وجود دارد که اجرای استراتژی‌های حفاظت از داده‌ها را آسان‌تر می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین سرویس یاب جستجوی افراد رایگان در سال 2023

هدف این نرم افزار این است که از سازگاری شما اطمینان حاصل کند، در حالی که استقرار و مدیریت را با یک داشبورد متمرکز برای نظارت ساده می کند. همچنین می‌تواند تضمین کند که سیاست‌های حفاظتی یکسانی در تمام جنبه‌های زیرساخت فناوری اطلاعات شما، چه شبکه‌های داخلی یا برنامه‌های مبتنی بر ابر اعمال می‌شوند.

بهترین برای سهولت استفاده

(اعتبار تصویر: Check Point)

2. Point Data Loss Prevention را بررسی کنید

یک سرویس پیشگیری از از دست دادن داده با استفاده آسان

دلایل خرید

+

تک کنسول

+

ساده برای استفاده

دلایل اجتناب از

ممکن است برای برخی بیش از حد ساده باشد

Check Point Data Loss Prevention انواع فرآیندهای مختلف امنیت سایبری را ترکیب می‌کند تا به کسب‌وکارها کمک کند از افشای داده‌ها یا ارسال تصادفی به شخص اشتباه جلوگیری کنند. هدف آن آموزش کاربران در مورد خطر از دست دادن داده ها و کمک به آنها در واکنش سریع به حوادث است.

این کار را با ردیابی استفاده از داده ها در سرویس ها، به ویژه ایمیل، مرور وب و اشتراک فایل انجام می دهد. همچنین گام‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از از دست رفتن داده‌ها با ارائه هشدارهای خودکار به کاربران برای اطمینان از مدیریت صحیح داده‌ها، بدون دخالت مستقیم تیم‌های امنیتی، برمی‌دارد.

این سیستم پیچیده‌تر از برخی دیگر از سیستم‌هایی است که در اینجا فهرست شده‌اند و دارای یک کنسول مدیریت متمرکز برای سیاست‌های امنیتی است. همچنین چند قانون از پیش تنظیم شده وجود دارد، بنابراین اگر زمان یا دانش فنی ندارید، لازم نیست نگران ایجاد قوانین جدید باشید.

هیچ گزینه قیمت گذاری با نرخ ثابت در دسترس نیست، بنابراین برای دریافت قیمت باید با بخش فروش تماس بگیرید. با این حال، یک نسخه آزمایشی آنلاین رایگان وجود دارد که می توانید از آن برای آزمایش ویژگی های آن استفاده کنید.

بهترین برای پوشش گسترده

(اعتبار تصویر: گاردین دیجیتال)

3. Digital Guardian Endpoint DLP

یک سرویس قدرتمند پیشگیری از از دست دادن اطلاعات با پوشش گسترده

دلایل خرید

+

نقاط پایانی ویندوز، مک و لینوکس

+

در محل، ابری یا ترکیبی

Digital Guardian Endpoint DLP یکی از گسترده ترین سیستم های پیشگیری از از دست دادن داده است که می توانید دریافت کنید. این برای کار با نقاط پایانی ویندوز، مک و لینوکس طراحی شده است، که اگر از سیستم‌های دسکتاپ زیادی در شرکت خود استفاده کنید عالی است. به محض اینکه آن را راه‌اندازی کردید، برچسب‌گذاری و طبقه‌بندی مجموعه‌های داده را آغاز می‌کند، فرآیندی که در غیر این صورت می‌تواند زمان‌بر باشد.

انعطاف پذیری و مقیاس پذیری از نقاط قوت این DLP خاص است. در مورد اولی، می‌توانید پلتفرم Digital Guardian را در محل، یا به‌عنوان یک سیستم مبتنی بر ابر یا در واقع ترکیبی از هر دو، مستقر کنید. و وقتی صحبت از مقیاس‌بندی به میان می‌آید، یک سرور مدیریتی می‌تواند تا 250000 کاربر را پوشش دهد، نه کمتر. نه اینکه کسب و کار شما احتمالاً کارمندان زیادی داشته باشد، اما اگر به سیستمی نیاز دارید که مقیاس مناسبی داشته باشد، پس بدیهی است که این موضوع ارزش در نظر گرفتن دارد.

Digital Guardian همچنین دارای یک سری افزونه است که می تواند محصول را گسترش دهد و عناصری مانند رمزگذاری پیشرفته را برای محافظت بهتر از داده ها ارائه دهد.

مانند سایر خدمات ذکر شده، به دلیل نیازهای کاربر سفارشی، قیمت استانداردی در دسترس نیست، بنابراین باید برای دریافت قیمت با Digital Guardian تماس بگیرید. با این حال، می توانید قبل از تصمیم گیری برای خرید، یک نسخه آزمایشی را آزمایش کنید.

بهترین برای راه اندازی

(اعتبار تصویر: SecureTrust)

4. SecureTrust

یک سیستم پیشگیری از از دست دادن داده که آماده راه اندازی است

دلایل خرید

+

طیف وسیعی از تنظیمات از پیش تعریف شده

+

به طور خودکار تهدیدات را مسدود می کند

SecureTrust ابزارهای مورد نیاز برای کشف، نظارت و ایمن سازی داده ها را در حین رعایت مقررات داخلی و خارجی در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین جایگزین اسکایپ در سال 2023

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً آماده استفاده است و بیش از 70 تنظیمات از پیش تعریف شده خط مشی و ریسک را ارائه می دهد که می توانید مطابق با نیازهای روزمره کاری خود تنظیم و روشن (یا خاموش) کنید. علاوه بر اینها، شما یک داشبورد قابل تنظیم دریافت می کنید، بنابراین می توانید به راحتی ببینید که داده های خود در کجا قرار دارند و مکانیسم هایی را برای محافظت از آنها در محل قرار دهید.

تجزیه و تحلیل نقش بزرگی در این پلتفرم ایفا می کند. SecureTrust تمام اسناد و پیوست‌های مبتنی بر وب را که وارد کسب و کار شما می‌شوند، از جمله ایمیل‌ها، وبلاگ‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی را کنترل می‌کند. آنها برای نقض حاکمیت شرکت و انطباق تجزیه و تحلیل می شوند. سیستم به طور خودکار هرگونه تخلف را مسدود می کند و اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد.

این کار را با استفاده از تعدادی ویژگی انجام می دهد، از جمله کنترل محتوای پیشرفته، مدیریت تحقیق، و تطبیق هویت در زمان واقعی، که همه آنها تحت یک موتور کنترل محتوا برای نظارت بر امنیت کار می کنند. هیچ قیمت ثابتی در وب سایت ارائه نشده است، بنابراین برای دریافت قیمت باید با بخش فروش تماس بگیرید.

بهترین مقیاس پذیر

(اعتبار تصویر: Broadcom)

5. پیشگیری از از دست دادن داده های Broadcom

یک سرویس پیشگیری از از دست دادن داده های قابل احترام و مقیاس پذیر

دلایل خرید

+

بسیار مقیاس پذیر

+

پوشش ابری چشمگیر

دلایل اجتناب از

ممکن است بیش از حد سازمانی باشد

Broadcom یک محصول DLP ارائه می دهد تا به شما کمک کند اطلاعات و دارایی های تجاری ارزشمند را نظارت و از آن محافظت کنید. با این مجموعه نرم‌افزار مقیاس‌پذیر، می‌توانید با در نظر گرفتن فضای ابری، تلفن همراه و چندین نقطه پایانی، ببینید کجا داده‌ها در سراسر کسب‌وکارتان ذخیره می‌شوند.

این کار را از طرق مختلفی انجام می دهد، به ویژه از طریق نظارت بر رفتار مشکوک، مانند برنامه های نصب شده توسط کاربر. همچنین می‌تواند برنامه‌ها را از دسترسی به اطلاعات ایمن شناسایی و متوقف کند، و همچنین از هرگونه انتقال داده‌ای که مطابقت ندارد، جلوگیری می‌کند، که همگی می‌توانند از طریق داشبورد مدیریت مدیریت شوند.

همچنین امکان مشاهده و کنترل نحوه استفاده از داده های شما وجود دارد، صرف نظر از اینکه کارمندان شما آنلاین یا آفلاین هستند. این سیستم برای اطمینان از اینکه داده‌ها هرگز درز یا دزدیده نمی‌شوند، در هر کجا که ذخیره می‌شوند، پادمانی‌هایی را در نظر می‌گیرد – و این شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های ابری است که بیش از 60 مورد از آنها را پوشش می‌دهد، از جمله پیشنهادات محبوب مانند Box، Dropbox، گوگل برنامه ها، نیروی فروش و مایکروسافت 365.

هیچ کارمزد قیمت ثابتی درج نشده است، بنابراین برای دریافت قیمت باید مستقیماً با Broadcom تماس بگیرید.

ما همچنین بهترین نرم افزار پشتیبان گیری را فهرست کرده ایم.


سوالات متداول پیشگیری از از دست دادن داده ها

سیستم پیشگیری از دست دادن اطلاعات چیست؟

سیستم پیشگیری از از دست دادن داده ها (DLP) جنبه ای از طرح امنیتی شرکت است که نظارت می کند و از دسترسی یا سوء استفاده کاربران غیرمجاز از داده های حساس جلوگیری می کند. سیستم DLP کار می کند تا اطمینان حاصل کند که داده ها از طریق exfiltration و رخنه ها از بین نمی روند.

چگونه بهترین خدمات پیشگیری از از دست دادن داده را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام سرویس پیشگیری از از دست دادن داده استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا گزینه های بودجه ممکن است فقط ویژگی های اساسی را ارائه دهند، بنابراین اگر نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته دارید، ممکن است پلتفرم گران تری برای شما مناسب تر باشد.

می‌خواهید مقیاس‌پذیری سرویس، سهولت راه‌اندازی، رابط کاربری و پوشش ابری را از جمله موارد دیگر ارزیابی کنید.

به‌علاوه، نرم‌افزارهای سطح بالاتر معمولاً می‌توانند هر نیازی را برآورده کنند، بنابراین مطمئن شوید که ایده خوبی از ویژگی‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است در سرویس پیشگیری از از دست دادن داده‌های خود نیاز داشته باشید، داشته باشید.

بهترین خدمات پیشگیری از از دست دادن داده ها: چگونه آزمایش می کنیم

برای آزمایش بهترین سرویس پیشگیری از از دست دادن داده، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم مربوطه راه اندازی کردیم، سپس سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می توان از نرم افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف استفاده کرد. هدف این بود که هر پلتفرمی را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم ابزارهای اساسی آن چقدر مفید هستند و همچنین دستیابی به ابزارهای پیشرفته تری چقدر آسان است.

درباره نحوه آزمایش، رتبه بندی و بررسی محصولات در TechRadar بیشتر بخوانید.

  • شما به انتهای صفحه رسیده اید. دوباره به بالا پرش کنید بالا ^

(برچسب ها به ترجمه)بهترین



منتشر شده در 2023-12-25 10:29:20

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید