وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

بهترین سرویس یاب جستجوی افراد رایگان در سال 2023

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


بهترین خدمات یاب جستجوی رایگان افراد، ردیابی دوستان و خانواده قدیمی که با آنها ارتباط خود را از دست داده اید، بدون نیاز به پرداخت هزینه، ساده و آسان می کند.

این سرویس‌ها و موتورها با استفاده از بسیاری از ابزارهای مشابه خدمات بررسی پس‌زمینه، از پایگاه‌های داده عمومی برای یافتن اطلاعات خاص در مورد یک شخص استفاده می‌کنند.

اگرچه ما در دنیایی زندگی می کنیم که یادگیری بیشتر در مورد یک فرد به سادگی بازدید از یک صفحه اینترنتی و پرسیدن چند سوال است، گاهی اوقات ردیابی کسی می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر آنها یک دوست قدیمی از چندین سال پیش باشند. مشکلات ساده ممکن است شامل این باشد که نام آنها خیلی رایج است یا شهری که در آن زندگی می کنند برای یک جستجوی ساده خیلی بزرگ است.

خدمات جستجوی یاب و موتورهای جستجوی مردم هدفشان این است که کل فرآیند را بسیار قابل کنترل‌تر کنند تا به دست آوردن نتایج آسان‌تر شود، و اگرچه بسیاری از این خدمات پولی هستند، اما خدمات رایگانی در اطراف وجود دارند.

به جمع بندی ما از بهترین افراد رایگان یاب نگاه کنید، متوجه تفاوت های مهمی خواهید شد. برای مثال، هر راه‌حلی نشانی یا ردپای اجتماعی کسی را ارائه نمی‌کند. بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام سرویس استفاده کنید، تصمیم بگیرید که واقعاً به کدام اطلاعات نیاز دارید. در دراز مدت در زمان شما صرفه جویی می کند.

در زیر ما لیستی از بهترین خدمات یاب جستجوگر و موتورهای جستجوی رایگان موجود در حال حاضر را ارائه می کنیم.

در تماس باشید


بهترین خدمات و موتورهای جستجوگر رایگان افراد در سال 2023 به طور کامل:

چرا می توانید به TechRadar اعتماد کنید
ما ساعت ها صرف آزمایش هر محصول یا خدماتی می کنیم که بررسی می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین ها را می خرید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

بهترین در کل

اسکرین شات وب سایت That's Them

(اعتبار تصویر: اینها هستند)

1. آنها هستند

بهترین خدمات رایگان در حال حاضر

دلایل خرید

+

از شبکه های اجتماعی استفاده می کند

+

جستجو از طریق ایمیل، IP و VIN

دلایل اجتناب از

محدود به 10 جستجوی رایگان در روز

با That’s Them می‌توانید اطلاعاتی درباره افراد با استفاده از نام، آدرس خانه، شماره تلفن، آدرس ایمیل، IP یا شماره شناسایی خودرو (VIN) پیدا کنید. ThatsThem در درجه اول از سوابق عمومی، نمایه های رسانه های اجتماعی و سایر منابع آنلاین برای یافتن اطلاعات در مورد کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند استفاده می کند.

در میان خدمات و موتورهای جستجوگر رایگان افراد، That’s Them از نظر اطلاعاتی که بدون پرداخت یک سکه دریافت می کنید، شاید دقیق ترین باشد. برای مثال، اکثر ابزارهای جستجو، آدرس ها و شماره تلفن های کامل را ارائه نمی دهند، و ارائه قابلیت های جستجوی IP و VIN در سال 2023 بی سابقه است.

That’s Them همچنین به دلیل اینکه یکی از سریعترین موتورهای موجود است و از همه بهتر، کمترین تبلیغات را دارد نیز مورد توجه قرار گرفته است. زمانی که شما فقط ایمیل شخصی را دارید و می‌خواهید شماره تلفن او را پیدا کنید، یک تماس اسپم از همان شماره تکرار می‌شود و آدرس خانه‌ای را که دوست دارید می‌خواهید، بسیار مناسب است. کاربردهای دیگر عبارتند از اینکه چه کسی در وب سایت شما خزیده است، نیاز به شماره تلفن جدید برای یک دوست قدیمی دانشگاهی و موارد دیگر است.

بهترین نامحدود

اسکرین شات وب سایت برای Zabasearch

(اعتبار تصویر: Zabasearch)

2. Zabasearch

بهترین برای جستجوهای رایگان نامحدود

دلایل خرید

+

راحتی در استفاده

+

جستجوهای روزانه نامحدود را ارائه می دهد

+

توسط Intelius پشتیبانی می شود

دلایل اجتناب از

به شدت برنامه های پولی را تبلیغ می کند

اطلاعات محدودی فاش شد

Zabasearch یکی دیگر از موتورهای جستجوی افراد رایگان است که از سوابق عمومی برای یافتن اطلاعات استفاده می کند. جستجوها با نام، آدرس، شماره تلفن یا آدرس ایمیل شروع می شوند. پس از آن، نتایج از سازمان‌های دولتی، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر فهرست‌های آنلاین می‌آیند. متأسفانه، نتایج رایگان به آدرس و شماره تلفن محدود می شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین سرویس پیشگیری از از دست دادن داده در سال 2023

به طور عمده توسط اینتلیوس (پایین را ببینید)، Zabasearch برای نتایج جستجو به ارائه دهندگان شخص ثالث متکی است. برای اطلاعات گسترده، Zabasearch یک طرح اشتراک Intelius را پیشنهاد می‌کند که از حدود 25 دلار در ماه شروع می‌شود، اگرچه اغلب می‌توانید از طریق تبلیغات با قیمت بسیار کمتری پیدا کنید. Intelius چیزهای زیادی از جمله گزارش‌های کامل، پشتیبانی مستقیم و قابلیت‌های جستجوی تلفن معکوس دارد.

Zabasearch یک ابزار جستجوی عالی نیست. با این حال، به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید. بهتر از آن، جستجوهای روزانه نامحدود را ارائه می دهد، چیزی که خدمات مشابه انجام نمی دهند. بنابراین اگر می‌خواهید دوستی را که مدت‌هاست از دست داده‌اید پیدا کنید یا باید بدانید چه کسی اخیراً با شما تماس گرفته است، ابزاری عالی است. فراتر از این، شاید بهتر باشد به یکی از راه حل های دیگر نگاه کنید.

بهترین شروع

(اعتبار تصویر: Whitepages.com)

بهترین راه حل نقطه شروع

دلایل خرید

+

آسان برای استفاده

+

تعداد زیادی داده قابل جستجو

+

داده ها از منابع معتبر

دلایل اجتناب از

فقط جستجوهای اولیه رایگان هستند

برخی اطلاعات قدیمی و نادرست

شماره تلفن به صورت رایگان ارائه نشده است

نسل های قبلی هر سال دفترچه تلفن فیزیکی به نام صفحات سفید دریافت می کردند. این کتاب‌های رایگان فهرستی از نام‌ها، آدرس خانه و شماره تلفن افراد در یک منطقه خاص را ارائه می‌کرد.

Whitepages.com دفترچه تلفن والدین شما نیست. مطمئناً، این سایت فهرستی از اطلاعات تماس افراد و مشاغل در ایالات متحده ارائه می دهد. در اینجا به راحتی می توانید آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات را جستجو کنید. اما متأسفانه بیشتر این اطلاعات در پشت یک paywall پنهان شده است.

نسخه رایگان Whitepages.com به شما این امکان را می دهد که فردی را بر اساس شهر، ایالت، و فایل فشرده جستجو کنید و از جستجوی تلفن یا آدرس معکوس استفاده کنید. با این حال، برای اطلاعات کامل تر، باید هزینه خدماتی را که دارای نقص است، به عنوان ما پرداخت کنید بررسی Whitepages.com نشان می دهد.

برای خدمات ضروری، باید Whitepages.com را در نظر بگیرید، که داده ها را از منابع مختلف ارائه می دهد. با این حال، گاهی اوقات اطلاعات نادرستی را ارائه می دهد، بنابراین ممکن است بخواهید برای تأیید آنچه پیدا کرده اید، جای دیگری را جستجو کنید. علاوه بر این، شماره تلفن به صورت رایگان ارائه نمی شود و هیچ اطلاعات شبکه اجتماعی ارائه نمی شود.

بهترین برای اجتماعی

اسکرین شات وب سایت برای PeekYou

(اعتبار تصویر: PeekYou)

4. نگاهی به شما

بهترین برای یادگیری در مورد پروفایل های اجتماعی

دلایل خرید

+

شامل اطلاعات شبکه های اجتماعی است

+

نتایج جستجوی سریع

دلایل اجتناب از

هیچ نتیجه ای در فیس بوک وجود ندارد

اطلاعات محدود فراتر از اجتماعی

PeekYou یکی دیگر از خدمات و موتور یاب افراد رایگان است. بزرگترین نقطه فروش آن این است که می توانید اطلاعات رسانه های اجتماعی را در مورد افراد پیدا کنید. می‌توانید افراد را با نام، آدرس ایمیل، و بله، نام کاربری شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید. نتایج سریع در درجه اول به نام، سن، مکان و حضور در رسانه های اجتماعی محدود می شود. نتایج فیس بوک، با این حال، گنجانده نشده است.

یک گزینه پریمیوم در دسترس است که تمام ویژگی های سرویس را باز می کند. این موارد اضافی شامل سوابق جنایی است که PeekYou از طریق مشارکت با Truthfinder و BeenVerified و موارد دیگر به دست می آورد.

بهترین ابزار عکس

اسکرین شات وب سایت برای Tineye

(اعتبار تصویر: Tineye)

5. TinEye

بهترین ابزار جستجوی معکوس عکس

دلایل خرید

+

راه حل قدرتمند جستجوی عکس

+

نتایج سریع

دلایل اجتناب از

این همه اینجا رایگان است

فقط برای جستجوی عکس خوب است

اگر تا به حال از ابزارهای دوستیابی آنلاین استفاده کرده اید، احتمالاً با TinEye مواجه شده اید. این سرویس 15 ساله یک موتور جستجوی عکس معکوس است که وقتی می خواهید هویت شخصی را تأیید کنید در حالی که تنها یک عکس دارید، منبع فوق العاده ای است.

در پشت صحنه، TinEye از الگوریتم‌های تشخیص تصویر برای ایجاد اثر انگشت دیجیتال بر اساس عکسی که ارسال می‌کنید، استفاده می‌کند. سپس، می بیند که آیا همان تصویر در جای دیگری از وب موجود است یا خیر. بنابراین با حفاری، می توانید تعیین کنید که آیا فردی که با او چت کرده اید واقعی است یا یک کلاهبردار. از تصاویر در فرمت های مختلف از جمله JPEG، GIF، PNG و BMP پشتیبانی می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین نرم افزار دیکته 2023

TinyEye فقط برای بررسی شرکای عاشقانه احتمالی مفید نیست. عکاسان، طراحان، هنرمندان و محققان از این ابزار برای جستجوی تصاویر اصلی استفاده می کنند. با این اطلاعات، آنها می توانند تعیین کنند که آیا یک تصویر دارای حق چاپ است یا خیر، و در صورت داشتن حق نسخه برداری، چه کسی مالک حقوق است.

به طور کلی TinyEye در کاری که انجام می دهد خوب است و یکی از سریع ترین ابزارهای جستجوی موجود است.


بهترین خدمات پولی

رایگان نیست اما…

همانطور که می بینید، ابزارهای جستجوی افراد رایگان کمی وجود دارد. با این حال، موارد موجود نیز گزینه های ممتازی را ارائه می دهند که بسته به آنچه که امیدوارید پیدا کنید، ممکن است راه حل بهتری باشد.

توصیه می کنیم قبل از تحویل کارت بانکی خود، نسخه رایگان را بررسی کنید. همچنین باید مدتی را صرف جستجوی افراد با استفاده از سایت های شبکه اجتماعی کنید. یک مکان عالی برای شروع از طریق یکی از این موارد است بهترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی.

اگر بر این باورید که پرداخت برای اطلاعات جستجوی افراد بهترین گزینه برای شماست، چند مورد از آنها را توصیه می کنیم، از جمله سه مورد برتر:

(اعتبار تصویر: مات فوری)

مقرون به صرفه ترین و دقیق ترین راه حل پولی

دلایل خرید

+

داده های دقیق

+

ابزارهای جستجوی خوب

+

طیف گسترده ای از جستجوها

دلایل اجتناب از

بدون گزینه رایگان

نتایج آهسته

پشتیبانی می تواند بهتر باشد

با مات فوری، می توانید انواع داده ها را در مورد شخصی پیدا کنید. این اطلاعات را از بسیاری از منابع، از جمله سوابق جنایی، روابط خانوادگی و ازدواج، و امور مالی استخراج می کند. به این ترتیب، به عنوان یک بررسی کننده پس زمینه نیز به خوبی کار می کند.

با این حال، دریافت نتایج از Instant CheckMate به کمی صبر نیاز دارد، زیرا این فرآیند شامل تعداد بی‌شماری نوار پیشرفت آهسته و پیام‌های هشدار است.

مات فوری راه حل ارزانی نیست. با این حال، اگر ماه های اضافی اضافه کنید، مقرون به صرفه تر می شود. متأسفانه، پیدا کردن قیمت همیشه آسان نیست و پشتیبانی تا حدودی وجود ندارد.

تقسیم کننده

(اعتبار تصویر: Intelius)

ببینید مردم چگونه به هم متصل هستند

دلایل خرید

+

اطلاعات تحصیلی یک نفر را پیدا می کند.

+

تجسم داده های فوق العاده

+

گزینه های تک گزارش و اشتراک

دلایل اجتناب از

می تواند گران باشد

کنسل کردن مشکل است

Intelius یکی از محبوب ترین ابزارهای جستجوی افراد است و دلیل خوبی هم دارد. داده‌های زیادی را که سایت‌های دیگر نمی‌دانند، مانند اطلاعات آموزشی، آشکار می‌کند.

به عنوان ما بررسی Intelius نشان می دهد، یکی از بزرگترین نقاط قوت این سرویس نحوه ارائه بصری اطلاعات است. با انجام این کار، نشان دادن چگونگی ارتباط افراد با یکدیگر کار فوق العاده ای انجام می دهد. از جنبه منفی، Intelius یکی از کندترین ابزارهای جستجوی آنلاین افراد است. قبل از به دست آوردن نتایج، موانع متعددی وجود دارد که می تواند به سرعت بسیار آزاردهنده شود.

با وجود این، قیمت گذاری معقول است، با تخفیف در هنگام خرید اشتراک طولانی مدت. لغو اشتراک شما یک فرآیند تا حدودی گیج کننده است – چیزی که باید به خاطر بسپارید.

تقسیم کننده

(اعتبار تصویر: TruthFinder)

بهترین برای نتایج جستجوی کامل

دلایل خرید

+

کاربر پسند

+

نتایج جستجوی چشمگیر

+

قابلیت خود نظارتی

دلایل اجتناب از

ارزان نیست

پشتیبانی می تواند بهتر باشد

چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد Truthfinder وجود دارد که ما در مقاله خود به آن اشاره کردیم بررسی TechRadar. با استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی عمومی و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، نتایج Truthfinder در رتبه دوم قرار دارند. شاید منحصربه‌فردترین ویژگی آن، ابزار خودبررسی باشد که به شما نشان می‌دهد دیگران ممکن است در مورد شما چه چیزهایی بیاموزند. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید هرگونه نادرستی را به منابع مربوطه اطلاع دهید.

Truthfinder با لیست ویژگی های گسترده، رابط کاربری ساده و کاربردی را ارائه می دهد. دو ایراد: گران است و پشتیبانی ضعیف تر از اکثر موارد.

ما همچنین بهترین محافظت از سرقت هویت را فهرست کرده ایم.


سوالات متداول جستجوی افراد رایگان

جستجوگر افراد چیست؟

با جستجوگرهای آنلاین افراد، می‌توانید اطلاعات حیاتی در مورد یک شخص خاص مانند آدرس، سابقه شغلی، سوابق تحصیلی و نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی را جستجو کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای اهداف مختلفی مانند پیدا کردن یک دوست قدیمی دانشگاهی، دانستن بیشتر…

(برچسب ها به ترجمه)بهترین



منتشر شده در 2023-12-25 10:33:39

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید