وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ساخت وب سایت وردپرس برای غیر انتفاعی

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


ساخت وب سایت وردپرس برای غیر انتفاعی 1

برخی از سوالات زیادی که هنگام ساخت یک وب سایت برای یک غیر انتفاعی مطرح می شود، حول محور وردپرس و میزبانی وردپرس می چرخد. به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، عوامل محدود کننده زیادی در پاسخ به این سؤالات نقش دارند. هزینه آن چقدر خواهد بود، آیا در صورت نیاز یا در صورت نیاز پشتیبانی وجود دارد، بهترین برنامه میزبانی که بانک را خراب نمی کند چیست؟

به جای استخدام یک توسعه دهنده وب سایت، بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی شروع به ساخت وب سایت های خود می کنند. با این حال، اگر شما هرگز آن را انجام نداده باشید یا ندانید که چگونه، کار ساخت یک وب سایت می تواند دلهره آور باشد. خوشبختانه، ما این راهنما را داریم که به شما کمک می‌کند تا وب‌سایتی بسازید که می‌توانید به آن افتخار کنید.

وردپرس و چرایی استفاده از آن

وردپرس بزرگترین سیستم مدیریت محتوای جهان است و رایگان است. همچنین دارای مخزن عظیمی از پلاگین ها، تم ها، انجمن ها، راهنماها و غیره است. به دلیل گزینه ها و فرصت های فراوان موجود، وردپرس بهترین راه برای ساختن یک وب سایت است.

من می دانم، ممکن است برخی از شما فکر کنید که باید بدانید چگونه کدنویسی کنید یا از نظر فنی باهوش باشید، اما دیگر اینطور نیست. بعداً در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، جای نگرانی نیست.

برنامه وب سایت غیرانتفاعی خود را ایجاد کنید

بنابراین شما تصمیم گرفته اید که یک سایت وردپرس برای غیرانتفاعی شما بهترین است، اما از کجا شروع کنید؟ قبل از شیرجه رفتن، باید یک برنامه داشته باشید. بدون برنامه، باید به عقب برگردید و مشکلات را برطرف کنید یا افزونه‌های بعدی را به‌روز کنید. باور کن – این اتفاق خواهد افتاد. نه تنها این اتفاق می افتد، بلکه باعث هدر رفتن زمان و دلسردی شما در هنگام ساخت می شود.

بنابراین بیایید به نکاتی برای تشریح ماموریت، اهداف و نحوه مشارکت بازدیدکنندگان در سازمان غیرانتفاعی خود اشاره کنیم:

شناسایی کنید

چرا این وب سایت را می سازید؟ چگونه به غیر انتفاعی کمک می کند؟ قبل از راه اندازی یک وب سایت مطمئن شوید که این پاسخ ها را می دانید. اگر به نیمه راه یک وب سایت بروید و به این نتیجه رسیدید که این واقعاً به غیرانتفاعی کمک نمی کند، آن زمان را پس نخواهید گرفت. وقتی به این سؤالات پاسخ می دهید، تمام تصمیمات آینده شما باید از این پاسخ ها پشتیبانی کند و آنها را منعکس کند. در صورت نیاز، آنها را روی یک یادداشت بنویسید و مستقیماً روی رایانه خود قرار دهید.

هویت

غیر انتفاعی شما کیست؟ آنها در مورد چه هستند؟ پاسخ به این سوال باید آسان باشد، اما باید در برنامه های شما یادداشت شود. شما می خواهید مطمئن شوید که در سایت شما گنجانده شده است.

اگر یک وب‌سایت عالی ایجاد می‌کنید اما بازدیدکنندگان واقعاً نمی‌دانند که غیرانتفاعی چیست و در مورد آن چیست، چرا کمک مالی می‌کنند یا کمک می‌کنند؟ به سادگی بنویسید که سازمان غیرانتفاعی شما چیست، چه اقداماتی انجام می دهید، اهداف خود را انجام می دهید و آن را در اولویت سایت خود قرار دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یک سالن ناخن سیار باز کنید

حضار

سعی در جذب چه کسانی دارید؟ مخاطب ایده آل خود و چرایی ایده آل بودن آنها را دریابید. شما می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید که آنها را هدف قرار دهد و آنها مایل به بازدید از آن باشند. ساختن یک وب سایت برای همه راه حلی نیست. تلاش برای راضی کردن همه یک راه مطمئن برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا نمی کند است.

اقدامات

می خواهید در سایت خود چه کاری انجام دهید؟ بدیهی است که دکمه اهدا باید گنجانده شود، اما چه چیز دیگری؟ برای مثال، تقویم راهی عالی برای اطلاع دادن به حامیان در زمان و مکان رویدادها و نحوه ملحق شدن است.

این زمانی است که به آنچه از بازدیدکنندگان خود می خواهید فکر کنید. دوست دارید چگونه از سایت استفاده کنند؟ اگر می‌خواهید آن‌ها درباره سازمان غیرانتفاعی یا علت پشتیبانی آن اطلاعات بیشتری کسب کنند، مطمئن شوید که اطلاعات به وضوح قابل مشاهده یا یافتن آسان است.

تیم

ساختن یک وب سایت یک کار بزرگ است، و اطمینان از اینکه آن را به درستی و کارآمد مدیریت کنید، می تواند زمانی که سعی کنید آن را توسط خودتان انجام دهید، به خصوص برای یک سازمان، خسته کننده باشد. اگرچه بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی در حال حاضر ضعیف هستند، داشتن همکارانی که در این فرآیند مشارکت دارند یک مزیت بزرگ است. اگر ماهیت غیرانتفاعی کوچکتر باشد یا نیروی کار زیادی نداشته باشد، ممکن است این امکان پذیر نباشد، اما اگر خوش شانس هستید که دست، ذهن و چشم اضافی دارید، حتماً از آنها استفاده کنید.

انتخاب ارائه دهنده هاست غیرانتفاعی مناسب

شما برنامه خود را دریافت کرده اید و آماده حرکت به مرحله بعدی، میزبانی هستید.

میزبانی وب عمل شرکتی است که داده ها را برای وب سایت شما ذخیره و انتقال می دهد و هر وب سایتی به آن نیاز دارد. انواع مختلفی از پلن های هاست وجود دارد، اما برای یک سایت وردپرسی، ما یک طرح میزبانی وردپرس با میزبانی رسانگار را توصیه می کنیم.

چرا این نوع طرح ها بهترین انتخاب هستند؟ زیرا آنها به طور خاص برای سایت های وردپرس بهینه شده اند و برای سازمان ها فوق العاده هستند. آنها شامل پشتیبانی از هرگونه سؤالی هستند که ممکن است داشته باشید، و با توجه به تعداد افزونه های موجود، مطمئناً سؤالاتی خواهید داشت.

همچنین شامل حساب های ایمیل نامحدود است. به عنوان یک غیر انتفاعی، یکی از اهداف شما برای کمک بیشتر در حال رشد است، و با اضافه کردن کارمندان، داوطلبان، پشتیبانی و غیره بیشتر، به آدرس های ایمیل بیشتری نیاز خواهید داشت.

یکی از بهترین ویژگی های این طرح ها؟ قیمت. با شش گزینه برای انتخاب، بر اساس اینکه چقدر سایت خود را می خواهید و میزان ترافیکی که می تواند انجام دهد، قیمت ها بی نظیر هستند. به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، می‌دانیم که هزینه‌های گزاف برای میزبانی در برنامه یا بودجه شما نیست، به همین دلیل است که ما سعی می‌کنیم بیشترین چیزی را که می‌توانیم با کمترین قیمت ارائه دهیم. یک جایزه بزرگ با این طرح ها ما را به مرحله بعدی در روند ساخت و ساز می رساند.

ساخت وب سایت

این همان بخشی است که بیشتر مردم را می ترساند. در ابتدا اشاره کردیم که دیگر نیازی به نگرانی در مورد ساخت وب سایت در وردپرس نیست و یک جایزه با برنامه های هاست خود ذکر کردیم. وب‌سایت ساز BoldGrid ما در تمام برنامه‌های میزبانی وردپرس گنجانده شده است و به شما امکان دسترسی به ویرایشگر وب‌سایت کشیدن و رها کردن را می‌دهد. این نه تنها طراحی را آسان‌تر می‌کند، بلکه همچنان می‌توانید موضوعی را برای سایت خود انتخاب کنید و افزونه‌های اضافی اضافه کنید. بیایید در مورد آنها صحبت کنیم:

  • قالب وردپرس – یک موضوع ظاهر کلی سایت شما است. شما می خواهید انواع مختلفی از آنها را مشاهده کنید تا موردی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. با وردپرس، می‌توانید تم‌ها را هر زمان که بخواهید تغییر دهید، و تعداد زیادی تم رایگان وجود دارد.
    • طراحی تعاملی – مطمئن شوید که وب سایت شما در دستگاه های مختلف واکنش گرا است و بهینه سازی موبایل را در اولویت قرار می دهد. طراحی واکنشگرا تجربه کاربر را افزایش می دهد و بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر مثبت می گذارد.
    • ناوبری بصری – یک ساختار ناوبری کاربر پسند طراحی کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما را آسان کنند. یک طرح منطقی و شهودی به جلسات طولانی‌تر کاربر و کاهش نرخ پرش کمک می‌کند.
  • افزونه های وردپرس – افزونه های ضروری شامل ابزارهای بهینه سازی سئو، تقویم رویدادها، دکمه های اهدا، فرم های تماس و غیره است. قبل از نصب افزونه مورد نظر خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن چیزی است که شما نیاز دارید، درست کار می کند و سرعت سایت را به خطر نمی اندازد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اگر سایت شما قربانی باج افزار شد چه باید کرد؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه تمی را می‌خواهید و از افزونه‌ها استفاده کنید، نوبت به ایجاد و افزودن محتوا می‌رسد. این جایی است که ورودی های دیگر بسیار سودمند خواهد بود، به خصوص اگر این نقطه قوت شما نباشد. مطمئن شوید که جریانی با محتوا دارید، نمی خواهید انتقال سخت یا یافتن لینک ها و صفحات سخت باشد.

نکات تولید محتوا

  • محتوای صفحه فرود جذاب – یک صفحه فرود جذاب بسازید که به طور خلاصه هدف غیرانتفاعی شما را بیان کند. ماموریت، اهداف و نحوه مشارکت بازدیدکنندگان را به وضوح مشخص کنید.
  • پست های وبلاگ غنی از کلمات کلیدی – به طور منظم پست های وبلاگ حاوی کلمات کلیدی هدفمند مرتبط با جایگاه غیرانتفاعی خود را منتشر کنید. این نه تنها اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان شما قرار می دهد، بلکه سئو سایت را با ارائه درخواست های جستجوی خاص افزایش می دهد. اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، راهنمای SEO برای مبتدیان را بررسی کنید.
  • محتوای غنی از رسانه – افزایش تعامل کاربر با عناصر چند رسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها. بهینه سازی فایل های رسانه ای برای عملکرد وب برای حفظ سرعت بارگذاری سریع.

هر کسی که از یک وب سایت بازدید می کند، انتظار یک تجربه یکپارچه را دارد. اگر یک بازدیدکننده درک کند که یک وب سایت برای پیمایش بسیار سخت است، ساده و ساده آن را ترک می کند. از بازی با تنظیمات، سبک ها، رنگ ها، نماها و غیره مختلف نترسید. از آن لذت ببرید، از این فرآیند لذت ببرید، زیرا زمانی که آن را انجام می‌دهید، لذت بخش است.

قرار دادن آن در کنار هاست وردپرس

اکنون شما یک وب سایت وردپرس و یک برنامه میزبانی وردپرس برای همراهی با آن دارید. آنقدرها هم سخت نبود، نه؟ اگر هنوز سؤالی دارید با پشتیبانی عالی ما تماس بگیرید یا مقالات راهنمای BoldGrid را بررسی کنید.



منتشر شده در 1402-12-25 22:55:04

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید