وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

11 بهترین کیف پول اتریوم برای مبتدیان در سال 1402

0 2

سرفصلهای مطلب

زمان لازم برای مطالعه: 25 دقیقه


این راهنما یک نمای کلی از همه چیزهایی که باید در مورد بهترین کیف پول‌های اتریوم برای مبتدیان بدانید به شما ارائه می‌دهد – همچنین نحوه کار کیف پول‌های اتریوم و نحوه استفاده از آنها را توضیح می‌دهیم.

اکوسیستم کریپتوکارنسی یک محیط پویا و سریع است. معامله‌گران مبتدی می‌توانند برای گذر از نوسانات و الزامات امنیتی مورد نیاز برای شرکت در تجارت امن رمزنگاری تلاش کنند. یک کیف پول دیجیتال کاربرپسند می تواند به مبتدیان این امکان را بدهد که دارایی های رمزنگاری شده خود مانند اتریوم و بیت کوین را با خیال راحت ذخیره کنند.

این مقاله به بالا می پردازد 11 بهترین کیف پول اتریوم برای مبتدیان. ما به خوانندگان خود کمک خواهیم کرد تا بفهمند کیف پول‌های اتریوم چگونه کار می‌کنند و چگونه امنیت دارایی‌های کریپتو را تامین می‌کنند. همچنین بررسی خواهیم کرد که چه ویژگی هایی بهترین کیف پول های اتریوم را از دیگران جدا می کند و چگونه کاربران می توانند به راحتی از این کیف پول ها برای خود استفاده کنند.

11 کیف پول برتر اتریوم

پس از در نظر گرفتن عوامل متعددی مانند ویژگی های امنیتی، کاربر پسند بودن، هزینه ها و غیره، ما 12 کیف پول برتر برای ذخیره سازی اتریوم را فهرست می کنیم.

  1. بهترین کیف پول – به طور کلی، بهترین کیف پول اتریوم است که یک برنامه Web3 غیر محرمانه برای اتریوم، Polygon و BSC Mainnet ارائه می‌کند، با بیت کوین به زودی. کاربران می‌توانند به DEX، ابزارهای مدیریت پورتفولیو، بینش‌های بازار، و ایردراپ توکن‌های انحصاری در بهترین کیف پول با ادغام NFT و اقدامات با امنیت بالا دسترسی داشته باشند.
  2. یوهودلر – کیف پول پیشرو اتریوم که به شما امکان می دهد تا 4.5 درصد بازدهی درصدی سالانه در ETH و تا 12 درصد در استیبل کوین کسب کنید. اگر به نقدینگی نیاز دارید، از ETH خود به عنوان وثیقه استفاده کنید و سایر ارزهای دیجیتال یا فیات را قرض بگیرید.
  3. دفتر کل – یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری، Ledger امنیت بالایی را ارائه می‌دهد و همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه است که امکان تجارت، سرمایه‌گذاری و وام دادن را فراهم می‌کند. با این حال، فقدان نرم افزار منبع باز آن مورد انتقاد قرار گرفته است
  4. ترزور – کیف پول سخت افزاری پیشرو، Trezor یکی از مطمئن ترین کیف پول های موجود در جهان است، اما برای خرید کیف پول فیزیکی هزینه ای پرداخت می کند، در حالی که بسیاری دیگر به صورت رایگان در دسترس هستند.
  5. بایننس – کیف پول بایننس که به صرافی برتر کریپتو، Binance متصل است، تقریباً 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و امکان تجارت آسان را فراهم می کند، اگرچه نسبت به سایر کیف پول های موجود در این لیست آسیب پذیرتر است.
  6. OKX – کیف پول OKX که به صرافی پیشرو مرتبط است، گزینه های بسیار خوبی برای APY های بالا و همچنین طیف وسیعی از خدمات DeFi دارد، اما در ایالات متحده در دسترس نیست.
  7. متاماسک – یکی از محبوب ترین کیف پول های چند زنجیره ای، MetaMask دارای بیش از 30 میلیون کاربر، پشتیبانی از زنجیره متقابل، امنیت بالا و مناسب برای مبتدیان است.
  8. کیف پول اعتماد کنید – یکی دیگر از گزینه های بسیار محبوب، Trust Wallet نیز توسط بایننس پشتیبانی می شود و از 65 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند، اما از ذخیره سازی سرد استفاده نمی کند.
  9. کوین بیس – متصل به صرافی پیشرو مستقر در ایالات متحده، کیف پول Coinbase تمرکز زیادی بر امنیت، و گزینه های بازده و سهام دارد، اما از برخی توکن های برجسته پشتیبانی نمی کند.
  10. خروج – کیف پول داغ دارای پشتیبانی چند زنجیره ای و بازار NFT و همچنین پشتیبانی از dApps است و با Trezor سازگار است – با این حال از 2FA برخوردار نیست.
  11. MyEtherWallet – کیف پول منبع باز با چندین زنجیره بلوک و NFT سازگار است، اما فقط از محصولات مبتنی بر ETH پشتیبانی می کند.

بهترین کیف پول های اتریوم را برای مبتدیان مرور کنید

معامله گران مبتدی باید مزایا و معایب انواع کیف پول را در نظر بگیرند تا بهترین کیف پول اتریوم را برای نیازهای خود انتخاب کنند. بیایید اکنون هر کیف پول موجود در لیست کیف پول های اتریوم خود را بررسی کنیم.

1. بهترین کیف پول – بهترین کیف پول اتریوم با بینش بازار و ویژگی های پیشرفته مانند ادغام NFT و DEX

در بالای لیست ما از بهترین کیف پول های اتریوم قرار دارد بهترین کیف پول. به عنوان یک کیف پول پیشرفته و غیرقابل نگهداری، هدف آن ایجاد انقلابی در نحوه مدیریت دارایی های دیجیتال ما است.

Best Wallet یک پلتفرم واحد را برای همه توکن‌های شما از جمله اتریوم، Polygon یا BSC Mainnet ارائه می‌کند. علاوه بر این، برنامه هایی برای گنجاندن شبکه بیت کوین و سایر بلاک چین ها در حال انجام است.

بهترین کیف پول به جای تکیه بر چندین پلتفرم برای هوش بازار، Market Insights را برای ارائه اخبار صنعت، احساسات توکن و به‌روزرسانی رویدادها در زمان واقعی ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ویژگی «توکن‌های آینده» به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دسترسی انحصاری به توکن‌های جدید پرطرفدار مانند بیت‌کوین ماینتریکس، جلوتر بمانند.

بهترین اپلیکیشن موبایل کیف پول

این به آن‌ها اجازه می‌دهد قبل از ورود به صرافی‌ها، بینش‌هایی درباره این توکن‌ها کسب کنند و به آنها کمک می‌کند زودتر سرمایه‌گذاری کنند تا پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

همچنین بخش Token Airdrops به زودی راه اندازی می شود. این بخش به کاربران کمک می‌کند تا از آخرین ایردراپ‌ها به‌روز بمانند و به آن‌ها امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال رایگان کسب کنند.

در مرکز بهترین اکوسیستم، بهترین توکن قرار دارد. کاربران به ابزارهای پیشرفته، مبادله های بی احساس و دراپ های NFT دسترسی پیدا می کنند.

قرار دادن توکن‌های BEST نوید مزایای هیجان‌انگیز، از جمله هزینه‌های گاز صفر و دسترسی انحصاری به راه‌اندازی پروژه‌های جدید را می‌دهد. این پلتفرم همچنین یک ایردراپ توکن انحصاری BEST را برای کاربران اولیه Best Wallet ارائه می‌کند.

این پلتفرم همچنین دارای یک ادغام تبادل غیرمتمرکز است. این DEX برای ارائه تجارت بدون دردسر طراحی شده است.

بهترین DEXبهترین DEX

با کارمزدهای کم، بینش های پیشرفته بازار و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی، کاربران تجربه تجارت بهتری دارند. و بهترین بخش؟ ثبت نام یا KYC وجود ندارد. شما فقط می توانید کیف پول خود را وصل کنید و تجارت را شروع کنید.

قابل ذکر است که بهترین کیف پول از NFT نیز پشتیبانی می کند. کاربران می توانند مجموعه های NFT خود را سازماندهی، تجارت کرده و به نمایش بگذارند.

نقشه راه این پلتفرم یک انتشار ساختار یافته از ویژگی ها را به صورت فازی مشخص می کند. کاربران می توانند انتظار امنیت بیومتریک، پشتیبانی چند کیف پول، مبادله درون برنامه ای، فید خبری رمزنگاری اختصاصی، گالری NFT و گزینه های نوآورانه را در مراحل بعدی داشته باشند.

بهترین کیف پول با استفاده از رمزنگاری پیشرفته، احراز هویت چند عاملی و اقدامات بیومتریک، امنیت درجه یک را تضمین می کند.

کاربران علاقه مند می توانند وارد شوند بهترین کانال تلگرام کیف پول برای آخرین به روز رسانی همچنین می توانید پلتفرم را بررسی کنید لینک تری برای دریافت پیوند به سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود مانند X (تویتر) و Discord.

طرفداران

  • سازگاری با زنجیره متقابل
  • چارچوب امنیتی کل نگر
  • پلتفرم تجارت یکپارچه
  • اکوسیستم مشوق محور

منفی

  • در حال حاضر فقط به دستگاه های تلفن همراه محدود می شود. اما قصد دارد در آینده نزدیک یک افزونه مرورگر راه اندازی کند.
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده اتریوم، Polygon، BSC و دیگران.
هزینه خرید ETH بستگی به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث دارد.
اپلیکیشن موبایل آره
از بهترین کیف پول دیدن کنید

سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا بسیار بی ثبات و غیرقابل تنظیم است. بدون حمایت از مصرف کننده ممکن است مالیات بر سود اعمال شود.

2. YouHodler – کیف پول محبوب اتریوم که دارای حداکثر 4.5% APY در ETH، وام رمزنگاری، و سوآپ های چند زنجیره ای است.

YouHodler به شما امکان می دهد سکه های ETH خود را برای کسب سود معامله کنید یا می توانید از آنها در برنامه سودآوری YouHodler استفاده کنید و تا 4.5٪ APY کسب کنید. استیبل کوین ها یکی از بهترین APY ها تا 12% را برای USDT و USDC دارند. اما برای به دست آوردن این بازده برای استیبل کوین ها و اتریوم، باید سطوح خود را با تجارت یا نگهداری مقدار مشخصی از وجوه در حساب خود ارتقا دهید.

سطح پایه APY 2٪ برای ETH و 6٪ برای استیبل کوین است که هنوز با سایر خدمات DeFi رقابتی است و برای جبران تورم سالانه کافی است.

کسب درآمد از رمزارز YouHodlerکسب درآمد از رمزارز YouHodler

کسانی که می‌خواهید تنوع ایجاد کنید می‌توانند ETH خود را با سکه‌های دیگر مبادله کنند یا می‌توانید مستقیماً ارزهای دیجیتال را در کیف پول YouHodler خریداری کنید. سکه های دیگر عبارتند از بیت کوین، ریپل، سولانا، ترون و لایت کوین.

برنامه کیف پول رمزنگاری YouHodlerبرنامه کیف پول رمزنگاری YouHodler

اگر به نقدینگی فوری نیاز دارید، می‌توانید از اتریوم خود به‌عنوان وثیقه استفاده کنید و ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات مانند EUR، USD، CHF و GBP را قرض بگیرید و در صورت نیاز با وام به ارزش 90 درصد آن‌ها را برداشت کنید.

برای اینکه خیالتان راحت باشد، YouHodler در سوئیس و در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا تحت نظارت است. وجوهی که در کیف پول YouHodler خود نگهداری می کنید با استفاده از فناوری Ledger Vault با 150 میلیون دلار بیمه جرم و جنایت تضمین می شود. با فعال کردن 2FA و بیومتریک می توانید امنیت کیف پول خود را افزایش دهید.

طرفداران:

  • از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کند
  • بازدهی تا 4.5 درصد در اتریوم
  • وام رمزنگاری با 90٪ LTV
  • مبادله کریپتو به فیات

معایب:

  • برای ساکنان ایالات متحده در دسترس نیست
  • حداقل 100 دلار وام کریپتو
نوع کیف پول داغ
تعداد رمزهای پشتیبانی شده اتریوم، Polygon، BSC و دیگران
هزینه خرید ETH بدون کارمزد، فقط اختلاف بین قیمت پیشنهادی و درخواستی
اپلیکیشن موبایل آره
از YouHodler دیدن کنید

3. Ledger – یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری اتریوم با امنیت بالا، اشتراک گذاری درون برنامه ای و تعویض

کیف پول سخت افزاری لجر در ارائه حداکثر امنیت بدون به خطر انداختن تجربه کاربر تخصص دارد. این دستگاه از یک تراشه امن درجه نظامی به نام Secure Element برای ذخیره کلید خصوصی کاربر استفاده می کند. داده های احراز هویت کاربر از اینترنت جدا شده است و درجه بالایی از ایمنی را فراهم می کند.

کیف پول سخت افزاری لجر از برنامه Ledger Live روی دسکتاپ و موبایل استفاده می کند تا یک تجربه کاربری یکپارچه را برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال ارائه دهد. سرمایه گذاران می توانند بیش از 5500 توکن را با استفاده از این برنامه مدیریت کنند. این شامل خرید با کارت، مبادله از طریق صرافی های غیرمتمرکز، ارسال و دریافت، و همچنین قرار دادن سکه های پشتیبانی شده، از جمله اتریوم است. این برنامه همچنین از NFT های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند.

برنامه Ledger Liveبرنامه Ledger Live

سه کیف پول Ledger برای انتخاب وجود دارد: Ledger Nano S Plus، Ledger Nano X و Ledger Stax. Nano X سازگاری بلوتوث را ارائه می دهد، که آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران گوشی های هوشمند که می خواهند تراکنش های بی سیم را مجاز کنند تبدیل می کند.

طرفداران

  • حداکثر ویژگی های امنیتی
  • فناوری درجه نظامی
  • میلیون ها کاربر
  • تعداد زیادی رمزارز پشتیبانی می شود
  • Ledger Live برای تجارت، سهام و خرید اتریوم

منفی

  • بدون نرم افزار منبع باز
نوع کیف پول سخت افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 5500+
هزینه خرید ETH متغیر
اپلیکیشن موبایل بله (Ledger Live)
از لجر دیدن کنید

4. Trezor – کیف پول سخت افزاری متمرکز بر امنیت با عملکرد ساده

کیف پول سخت‌افزاری Trezor یکی از امن‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری است که از کاربران در برابر انواع فعالیت‌های مخرب محافظت می‌کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری عبارت اولیه شما را آفلاین نگه می‌دارند، بنابراین احتمال هک و سرقت داده‌ها را کاهش می‌دهند.

Trezor Model T، Trezor Model One و Trezor Safe 3 سه مدلی هستند که باید از بین آنها انتخاب کنید. Trezor Model T یک طراحی کیف پول پیشرفته تر است، با پشتیبانی رمز ارزهای رمزنگاری گسترده تر و ویژگی های امنیتی جامع تر. در نتیجه، به طور قابل توجهی گرانتر از مدل یک است.

انتخاب کیف پول سخت افزاری Trezorانتخاب کیف پول سخت افزاری Trezor

کاربران می توانند به برنامه Trezor’s Suite متصل شوند که چندین ویژگی کاربرپسند را در دسکتاپ، موبایل و مرورگر شما ارائه می دهد. سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی دارایی‌های کریپتو را بدون هیچ کارمزد اضافی معامله کنند، زیرا شما فقط هر هزینه‌ای را به صرافی که معامله می‌کنید پرداخت می‌کنید.

طرفداران

  • کیف پول سخت افزاری بسیار امن
  • ویژگی های امنیتی جامع
  • قابلیت بازیابی کیف پول
  • برنامه موبایل برای اجازه تجارت

منفی

  • برخی از ویژگی های کیف پول های نرم افزاری از دست رفته است
نوع کیف پول سخت افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 8000
هزینه خرید ETH متغیر
اپلیکیشن موبایل آره

از Trezor دیدن کنید

5. بایننس – کیف پول برتر اتریوم به پیشرو CEX Binance مرتبط است

کیف پول بایننس یک کیف پول رمزنگاری امن برای اتریوم، زنجیره بیکن بایننس و زنجیره هوشمند بایننس است. بزرگترین نقطه قوت آن ارتباط ذاتی آن با صرافی ارز دیجیتال Binance است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Python One-Liners برای کمک به نوشتن کدهای ساده و خوانا

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بیت کوین و آلتکوین در جهان است. از 385 دارایی و توکن رمزنگاری مختلف در پلتفرم خود پشتیبانی می کند. شهرت بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان به کاربران اجازه می دهد تا به کیف پول اتریوم آن اعتماد کنند.

کیف پول رمزنگاری بایننسکیف پول رمزنگاری بایننس

کاربران می توانند کیف پول رمزنگاری Binance را به عنوان یک افزونه وب استفاده کنند. افزونه کیف پول برای Google Chrome، Firefox، Brave و Edge در دسترس است.

کاربر پسند است و به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری را ارائه دهند. به عنوان مثال، کاربران می توانند توکن ها را از طریق یک کد QR ارسال کنند. این به مبتدیان اجازه می دهد تا با خیال راحت در تجارت کریپتو بدون انجام هیچ گونه خطای پرهزینه شرکت کنند.

کیف پول بایننس همچنین به دنبال راه اندازی یک ویژگی جدید مبادله است. ویژگی swap به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را بدون مراجعه به هیچ پلتفرم مبادلات ارزی از کیف پول مبادله کنند. ویژگی swap همچنین از جمع‌آوران DEX و سازندگان بازار استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران می‌توانند با قیمت‌های پایین به توکن‌ها دسترسی داشته باشند.

با توجه به پیوند کیف پول با صرافی بایننس، کاربران می توانند فورا وجوه رمزنگاری شده خود را از کیف پول به صرافی منتقل کنند و برای به حداکثر رساندن سود خود معامله کنند. کاربران همچنین می‌توانند از بازار NFT و خدمات سهام برای کسب درآمد بایننس استفاده کنند.

در حالی که اتصال کیف پول به صرافی بایننس مزایای زیادی دارد، کیف پول را در برابر فعالیت های مخرب آسیب پذیر می کند.

طرفداران

  • به صرافی برتر ارزهای دیجیتال، Binance متصل است
  • به عنوان افزونه مرورگر وب موجود است
  • تعداد زیادی رمزارز
  • هزینه های کم

منفی

  • برخی آسیب‌پذیری‌ها به دلیل ارتباط با Binance
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 385
هزینه خرید ETH 0 کارمزد سپرده، 0.1٪ کارمزد معامله
اپلیکیشن موبایل آره

6. OKX – کیف پول چند پلتفرمی با بازدهی عالی

کیف پول رمزنگاری OKX یکی از بهترین کیف پول های اتریوم است که به کاربران امکان دسترسی به کل اکوسیستم Web3 را می دهد. جدا از فضای ذخیره سازی ایمن و کاربر پسند، کیف پول های OKX طیف گسترده ای از خدمات DeFi را به کاربران خود ارائه می دهند.

این کیف پول در اندروید و iOS و همچنین افزونه کروم موجود است.

برنامه کیف پول ارزهای دیجیتال صرافی OKXبرنامه کیف پول ارزهای دیجیتال صرافی OKX

OKX امنیت جامعی را به کاربران خود ارائه می دهد. این سیستم از یک سیستم موثر KYT برای نظارت بر فعالیت های جعلی در کیف پول های خود استفاده می کند. از بیش از 200 میلیون برچسب برای بهبود برای محافظت موثر از کاربران در برابر هرگونه خطرات کلاهبرداری استفاده می کند.

OKX یک کیف پول جهانی در نظر گرفته می شود. این بیش از 50+ شبکه غیرمتمرکز و توکن های بومی آنها مانند اتریوم، Polygon و بیت کوین را پشتیبانی می کند. OKX به کاربران مبتدی این امکان را می دهد تا از طریق داشبورد Web3 خود، درک گسترده ای از سرمایه گذاری خود به دست آورند.

یکی دیگر از مزایای بزرگی که کاربران OKX از آن لذت می برند، سرویس سهام برای کسب درآمد است که در بین بهترین پلتفرم های سهامداری رمزنگاری رتبه بندی شده است. این خدمات سهامداری، کشاورزی و ادغام را ارائه می دهد که می تواند عملکرد پورتفولیوی کاربران خود را افزایش دهد. به عنوان مثال، سرمایه گذاران اتریوم می توانند از پروتکل Lido برای کسب بازدهی 4.38 درصدی سالانه استفاده کنند.

علاوه بر این، پلتفرم OKX مانند یک جمع‌کننده NFT یک مرحله‌ای عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد NFT‌ها را در شبکه‌های 11+ ایجاد و مبادله کنند. کاربران می توانند به راحتی به برخی از بزرگترین برندهای NFT مانند Wrapped Cryptopunks، Bored Ape Yatch Clud و غیره دسترسی داشته باشند.

ویژگی مبادله OKX از بیش از 10 شبکه و بیش از 100 صرافی غیرمتمرکز استفاده می کند تا به کاربران اجازه دهد تا توکن های رمزنگاری خود را با بهترین قیمت تعویض کنند. معامله گران مبتدی می توانند به تنهایی قیمت های ارائه شده توسط پلتفرم های مختلف را با هم مقایسه کنند. با این حال، قابلیت تعویض OKX به حل این مشکل کمک می کند.

علیرغم مزایای مختلف ارائه شده توسط OKX، به دلایل انطباق در دسترس سرمایه گذاران آمریکایی نیست.

طرفداران

  • امنیت جامع
  • کیف پول جهانی که از هر دو نوع DEX و CEX پشتیبانی می کند
  • سهام برای به دست آوردن APY های بالا ارائه می شود
  • بازار NFT

منفی

  • در ایالات متحده موجود نیست
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 350+
هزینه خرید ETH 0 کارمزد سپرده، بازارساز/گیرنده متغیر
اپلیکیشن موبایل آره

7. MetaMask – محبوب ترین کیف پول چند زنجیره ای

MetaMask یکی از قابل اعتمادترین کیف پول های اتریوم در جهان است. در حال حاضر، بیش از 30 میلیون کاربر به MetaMask برای ایمن سازی دارایی های رمزنگاری شده خود اعتماد دارند. کیف پول به عنوان افزونه مرورگر و همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است.

MetaMask یک کیف پول رمزنگاری بسیار کاربرپسند است که به کاربران مبتدی امکان خرید، ارسال، ذخیره و مبادله دارایی های رمزنگاری مانند اتریوم را می دهد.

اپلیکیشن موبایل MetaMaskاپلیکیشن موبایل MetaMask

کیف پول با اطمینان از اینکه فقط کاربران کلید خصوصی خود را در اختیار دارند از داده های کاربر محافظت می کند. این امر مانع از دسترسی هر شخص ثالثی به حساب کاربر می شود و کیف پول MetaMask را خود نگهبانی می کند.

کاربران می توانند توکن های رمزنگاری شده را از شبکه های مختلف مانند اتریوم، پلیگون، سلو، زنجیره هوشمند بایننس، فانتوم و آوالانچ خریداری کنند.

بزرگترین نقطه قوت MetaMask سهولت استفاده از آن در خرید ارزهای دیجیتال است. کاربران می‌توانند از میان مکانیسم‌های پرداخت متنوعی مانند کارت‌های اعتباری/دبیت، Paypal، Apple Pay، Google Pay، حواله‌های بانکی و غیره انتخاب کنند. این امر Metamask را برای کاربران مبتدی ایده‌آل می‌کند.

تنها مزیت متامسک عدم پشتیبانی آن برای ذخیره بیت کوین است زیرا این کیف پول مبتنی بر اتریوم است.

طرفداران

  • سطح اعتماد کاربران و صنعت بسیار بالاست
  • بیش از 30 میلیون کاربر
  • پسوند مرورگر و یک برنامه تلفن همراه
  • خود حضانت
  • مقدار زیادی از رمزارزها پشتیبانی می شود
  • عملکرد زنجیره ای متقابل

منفی

  • نمی توان توکن ها را به فیات تبدیل کرد
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 500000+
هزینه خرید ETH بستگی به ارائه دهنده پرداخت دارد
اپلیکیشن موبایل آره

8. کیف پول اعتماد – کیف پول محبوب اتریوم با پشتیبانی بایننس

Trust Wallet یکی دیگر از کیف پول های رمزنگاری شده متعلق به بایننس است. دسترسی آسان به تعداد زیادی از دارایی های رمزنگاری را برای کاربران فراهم می کند. Trust Wallet از بیش از 4.5 میلیون توکن رمزنگاری و بیش از 65 شبکه مختلف بلاک چین پشتیبانی می کند.

کاربران مبتدی می توانند برای یافتن سودآورترین دارایی های رمزنگاری تلاش کنند. شبکه گسترده Trust Wallet به کاربران این امکان را می دهد که در بهترین ارزهای دیجیتال مورد نظر خود سرمایه گذاری کنند.

به برنامه موبایل ارز دیجیتال Wallet اعتماد کنیدبه برنامه موبایل ارز دیجیتال Wallet اعتماد کنید

Trust Wallet یک کیف پول بسیار کاربرپسند است که هم در فروشگاه Google Play Android و هم در فروشگاه App iOS در دسترس است. همچنین به عنوان افزونه مرورگر موجود است.

Trust Wallet همچنین از پیوند قوی خود با Binance سود می برد. شهرت بایننس به بیش از 25 میلیون کاربر اجازه می دهد تا Trust Wallet را به عنوان بهترین کیف پول اتریوم خود انتخاب کنند. این به عنوان یک کیف پول داغ عمل می کند که به کاربران امکان می دهد دارایی های کریپتو را مبادله کنند و قیمت ها را از کیف پول ردیابی کنند. همچنین به کاربران مبتدی اجازه می دهد تا در هنر و کلکسیون های NFT سرمایه گذاری کنند.

با این حال، Trust Wallet از ذخیره سازی سرد برای تقویت بیشتر ویژگی های امنیتی خود استفاده نمی کند.

طرفداران

  • تعداد زیادی رمزارز پشتیبانی می شود
  • پشتیبانی از چند زنجیره
  • بسیار ساده و کاربر پسند
  • برنامه موبایل و افزونه مرورگر
  • بازار NFT

منفی

  • بدون ویژگی ذخیره سازی سرد
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 4.5 میلیون
هزینه خرید ETH 1٪ در خریدهای درون برنامه ای
اپلیکیشن موبایل آره

9. کیف پول کوین بیس – کیف پول محبوب اتریوم با حضانت شخصی

کیف پول رمزنگاری کوین بیس یک کیف پول شخصی است که به کاربران امکان می دهد توکن های رمزنگاری و کلکسیون های NFT خود را ایمن کنند. نقطه فروش نهایی کیف پول، ارتباط قوی آن با صرافی Coinbase، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده است.

کاربران می توانند به راحتی کیف پول خود را به حساب های Coinbase خود پیوند دهند. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی دارایی های رمزنگاری خود را به روشی کاربر پسند خریداری، بفروشند و ذخیره کنند.

افتتاح حساب کوین بیسافتتاح حساب کوین بیس

کیف پول Coinbase کاملاً خودسرپرست است. این یک لایه امنیتی قوی بین کیف پول ایمن و صرافی ارز دیجیتال ایجاد می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را داشته باشند و با خیال راحت به کیف پول خود دسترسی داشته باشند.

کیف پول کوین بیس یک کیف پول بسیار امن در نظر گرفته می شود که از ویژگی های امنیتی پیشرو در صنعت مانند احراز هویت دو مرحله ای، احراز هویت بیومتریک، تأیید پین و پشتیبان گیری ابری استفاده می کند.

این کیف پول طیف گسترده ای از خدمات رمزنگاری را به روی کاربران خود باز می کند. کاربران می‌توانند به استخرهای نقدینگی DeFi، ویژگی مبادله کریپتو، خدمات بازده و سهام و غیره دسترسی داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند بخشی از DAO باشند و به شکل‌دهی آینده Web3 کمک کنند.

تنها عیب کوین بیس این است که از برخی توکن های محبوب مانند بیت کوین کش و XRP ریپل پشتیبانی نمی کند.

طرفداران

  • کیف پول خود حضانت
  • بازار NFT
  • به صرافی پیشرو Coinbase متصل است
  • ویژگی های امنیتی عالی
  • خدمات استیکینگ و سایر ویژگی ها

منفی

  • برخی از رمزارزهای پیشرو در دسترس نیستند
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 100000+
هزینه خرید ETH 0.5-3.99٪
اپلیکیشن موبایل آره

10. Exodus – بهترین کیف پول دسکتاپ اتریوم داغ

کیف پول ارز دیجیتال Exodus به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که به طور ایمن بیش از 260 دارایی رمزنگاری شده را مدیریت کنند. کیف پول‌های Exodus به‌عنوان برنامه‌های کاربردی موبایل، افزونه‌های وب و برنامه‌های دسکتاپ در دسترس هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا پلتفرمی را که با آن راحت هستند انتخاب کنند.

کیف پول Exodus Web3 ماهیت جهانی دارد و طیف گسترده ای از خدمات DeFi را برای کاربران خود باز می کند. این یک کیف پول چند زنجیره ای است که از شبکه های محبوبی مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، سولانا و غیره پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از دسترسی به NFT، برنامه های غیرمتمرکز و سایر دارایی های رمزنگاری لذت ببرند.

کیف پول ارز دیجیتال Exodusکیف پول ارز دیجیتال Exodus

کاربران می توانند با استفاده از ارز محلی با کارت های اعتباری و نقدی و از طریق Apply Pay، توکن های رمزنگاری شده را خریداری کنند.

کیف پول های Exodus با کیف پول های سخت افزاری Trezor نیز سازگار هستند. کاربران می توانند از تعادل مناسب بین تجربه کاربری بصری Exodus و امنیت جامع Trezor لذت ببرند. سرمایه گذاران به راحتی می توانند دارایی های Trezor و Exodus را مبادله کنند، بنابراین از یک رویکرد چند لایه برای امنیت استفاده می کنند.

کیف پول های Exodus خود نگهبانی هستند، یعنی این شرکت کلیدهای خصوصی کاربران را ذخیره نمی کند. این یک لایه امنیتی اضافی برای کاربران فراهم می کند.

معایب کیف پول شامل عدم احراز هویت دو مرحله ای و ویژگی های منبع باز است.

طرفداران

  • به عنوان یک برنامه تلفن همراه یا افزونه مرورگر موجود است
  • پشتیبانی از چند زنجیره
  • بازار NFT
  • DEX ها و CEX ها پشتیبانی می شوند

منفی

  • بدون احراز هویت دو مرحله ای
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده 260+
هزینه خرید ETH هزینه های پردازش شخص ثالث
اپلیکیشن موبایل آره

11. MyEtherWallet – برترین کیف پول اتریوم منبع باز

MyEtherWallet یک راه حل محبوب ذخیره سازی رمزنگاری است که یک رابط کاربری رایگان و سمت مشتری برای تراکنش اتریوم در اختیار کاربران قرار می دهد. این کاملاً منبع باز است و به عنوان کیف پول وب، افزونه کروم و برنامه موبایل در دسترس است.

MyEtherWallet به طور خاص برای پشتیبانی از اتریوم طراحی شده است و بنابراین برای سرمایه گذاری ETH ایده آل است. تقریباً از تمام بلاک چین‌های سازگار با اتریوم مانند اتریوم کلاسیک، Polygon، BNB Smart Chain، Optimism، Arbitrum و غیره پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند توکن‌های ETH، ERC-20 و NFT‌های مبتنی بر اتریوم را با MyEtherWallet ذخیره کنند.

کیف پول رمزنگاری شده رمزگذاری شدهکیف پول رمزنگاری شده رمزگذاری شده

کیف پول چند زنجیره ای جدید MEW Enkrypt قرار است از طیف گسترده تری از دارایی های رمزنگاری و NFT ها پشتیبانی کند. همچنین دارای یک ویژگی مبادله رمزنگاری گسترده است که به کاربران امکان می دهد اتر را با توکن های دیگری مانند بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و غیره تعویض کنند. MyEtherWallet همچنین با Bity همکاری کرده است تا اتر را فوراً به یورو یا فرانک سوئیس تبدیل کند. MyEtherWallet همچنین با تمام کیف پول های سخت افزاری اصلی مانند Trezor و Ledger سازگار است.

تنها اشکال MEW عدم پشتیبانی آن از آلتکوین های ناسازگار با اتریوم است.

طرفداران

  • برنامه موبایل و افزونه مرورگر
  • پشتیبانی از زنجیره متقابل
  • بازار NFT
  • ویژگی های امنیتی قوی

منفی

  • فقط از توکن های مبتنی بر ETH پشتیبانی می کند
نوع کیف پول نرم افزار
تعداد رمزهای پشتیبانی شده هر گونه سازگار با ETH
هزینه خرید ETH قابل تنظیم
اپلیکیشن موبایل آره

کیف پول های اتریوم چگونه کار می کنند؟

سرمایه گذاران مبتدی به راحتی می توانند بهترین کیف پول اتریوم را از لیست ما انتخاب کنند. با این حال، درک نحوه عملکرد کیف پول های رمزنگاری برای اعتماد به تخصیص دارایی های دیجیتال خود به آنها ضروری است.

کیف پول‌های اتریوم مکانیزمی امن، کارآمد و کاربرپسند برای ذخیره‌سازی ETH، NFT و سایر توکن‌های رمزنگاری‌شده و سپس خرید محصولات با اتریوم در صورت تمایل فراهم می‌کنند.

کیف پول های کریپتو بی شباهت به کیف پول های نقدی معمولی نیستند. آنها همچنین به کاربران اجازه می دهند دارایی های خود را به صورت دیجیتال نگهداری کنند، تفاوت اصلی این است که دارایی های کریپتو به صورت فیزیکی در کیف پول ذخیره نمی شوند.

کریپتوکارنسی ها بیت های داده ای هستند که روی یک بلاک چین قرار دارند. این کیف پول ها اساسا مدرک مالکیت کاربر بر دارایی های کریپتو را ذخیره می کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه اتریوم را در بریتانیا بخریم و بفروشیم؟

توکن‌های ETH در حساب‌های تحت مالکیت خارجی اتریوم (EOA) ذخیره می‌شوند. اکثر کیف پول های اتریوم به کاربران اجازه می دهند تا یک حساب اتریوم جدید ایجاد کنند. معامله گران نیازی به استفاده از حساب اتریوم ایجاد شده قبلی ندارند.

کاربران توکن های ETH خود را از طریق دو کلید رمزنگاری کار می کنند: یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی.

کلید عمومی: یک کلید عمومی را می توان به طور مستقیم به عنوان یک شماره حساب بانکی تجسم کرد. کاربران می توانند توکن های ETH را با استفاده از کلید عمومی خود به دیگران انتقال دهند. کلیدهای عمومی به این دلیل نامگذاری شده اند که کاربران می توانند این کلید را برای دریافت دارایی های رمزنگاری شده از دیگران به صورت عمومی توزیع کنند.

کلید خصوصی: کلید خصوصی یک رمز عبور عددی الفبا است که مالکیت کاربر بر یک حساب اتریوم را اثبات می کند. هر EOA اتریوم دارای یک کلید خصوصی مرتبط است. همانطور که از نام آن پیداست، یک کلید خصوصی باید به هر قیمتی محافظت شود.

اگر یک بازیگر مخرب کلید را در دست بگیرد، به راحتی می تواند ادعا کند که تمام دارایی های رمزنگاری مرتبط با آن را در اختیار دارد. به دلیل ماهیت غیرمتمرکز فناوری بلاک چین، در بیشتر موارد، کاربران حتی نمی توانند حساب های خود را بازیابی کنند.

کلید خصوصی کاربرد مهم دیگری نیز دارد. اتریوم از کلید خصوصی کاربر برای تولید رمزنگاری امضای دیجیتال استفاده می کند. این امضای دیجیتال برای امضای تمام تراکنش های ارز دیجیتال خروجی استفاده می شود. یک عامل مخرب می تواند از کلید خصوصی برای جعل تراکنش ها استفاده کند.

یک کیف پول در درجه اول مسئول محافظت از این کلید خصوصی است. علاوه بر این، یک کیف پول همچنین می تواند چندین کلید عمومی تولید کند. کلید عمومی از نظر رمزنگاری از یک کلید خصوصی مشتق شده است. در حالی که کلید عمومی می تواند توزیع شود، می توان از آن برای ردیابی جزئیات خاصی در مورد یک کاربر مانند تاریخچه تراکنش و مانده حساب استفاده کرد. بنابراین، کیف پول های مدرن پس از هر تراکنش یک کلید عمومی جدید برای محافظت از حریم خصوصی کاربر تولید می کنند.

یک کیف پول کریپتو از یک عبارت اولیه برای احراز هویت مالکیت کاربر بر کیف پول استفاده می کند. بنابراین، ضروری است که کاربران عبارات اولیه خود را از سرقت محافظت کنند. کاربران همچنین می توانند انتخاب کنند که عبارت را در چندین مکان برای اطمینان ذخیره کنند.

انواع کیف پول اتریوم

در حالی که همه کیف پول ها به طور کلی مجموعه ای از عملکردها را انجام می دهند، ممکن است چندین تفاوت کلیدی بین آنها وجود داشته باشد. یک کاربر مبتدی برای انتخاب بهترین کیف پول اتریوم، باید معاوضه های موجود را درک کند.

بر اساس حالت در دسترس بودن، کیف پول ها به طور کلی به سه دسته کیف پول نرم افزاری، کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی دسته بندی می شوند.

کیف پول نرم افزاری

کیف پول نرم افزاری برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری خود را با ایمن کردن دیجیتالی کلیدهای خصوصی خود ذخیره کنند.

بهترین ویژگی کیف پول نرم افزاری، قابلیت دسترسی آن است. کاربران می توانند در دستگاه های پرکاربرد مانند گوشی های اندروید و iOS، رایانه های شخصی و حتی مرورگرهای وب به این برنامه ها دسترسی داشته باشند. آنها نیازی به خرید تجهیزات یا دستگاه جدید ندارند.

کیف پول های نرم افزاری معمولا به عنوان کیف پول داغ شناخته می شوند. در حالی که این اصطلاحات ممکن است به جای یکدیگر استفاده شوند، کیف پول داغ از نظر فنی به هر کیف پولی که به اینترنت متصل است گفته می شود.

اتصال کیف پول‌های نرم‌افزاری به اینترنت باعث ایجاد تعادل بین سهولت استفاده و امنیت می‌شود. کیف پول‌های نرم‌افزاری به کاربران این امکان را می‌دهند که به سرعت دارایی‌های کریپتو را با استفاده از کلیدهای خصوصی خود خریداری و بفروشند. بهترین برنامه‌های رمزنگاری اغلب می‌توانند طیف وسیع‌تری از توکن‌های رمزنگاری را پشتیبانی کرده و تراکنش‌های یکپارچه را ارائه دهند. علاوه بر این، آنها طیف وسیعی از گزینه های پرداخت مانند کارت های اعتباری / بدهی، Google Pay، Apple Pay و PayPal را ارائه می دهند.

در حالی که کیف پول‌های نرم‌افزاری مجموعه‌ای از مزایا را ارائه می‌کنند، اما امنیت کمتری نسبت به کیف‌پول‌های سخت‌افزاری دارند. اتصال به اینترنت می تواند به هکرها و سایر عوامل مخرب اجازه دهد تا به کلید خصوصی کاربر دسترسی پیدا کنند.

کیف پول نرم افزاری را می توان بیشتر به سه دسته تقسیم کرد: کیف پول موبایل، کیف پول دسکتاپ و کیف پول تحت وب.

  • کیف پول موبایل: همانطور که از نام آن پیداست، کیف پول موبایل برنامه هایی هستند که کاربران می توانند روی پلتفرم های اندروید یا iOS خود اجرا کنند. بهترین کیف پول های اتریوم مانند بهترین کیف پول این برنامه ها را هم در فروشگاه گوگل پلی و هم در فروشگاه اپلیکیشن اپل ارائه می دهند.
  • کیف پول دسکتاپ: کیف پول های رومیزی رابط های کیف پولی هستند که کاربران می توانند در رایانه شخصی خود دانلود کنند. برنامه های دسکتاپ کلید خصوصی را در حافظه محلی رایانه ذخیره می کنند.
  • کیف پول وب: کیف پول های وب یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری هستند. کاربران معمولاً می توانند این خدمات کیف پول را در اینترنت جستجو کرده و آنها را به عنوان افزونه مرورگر وب اضافه کنند. در حالی که این کیف پول ها رابط های بسیار کاربرپسندی را ارائه می دهند، اما کمترین امنیت را دارند. آنها می توانند در معرض هک های کی لاگر و حملات انکار سرویس توزیع شده (DDOS) قرار گیرند.

کیف پول سخت افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری یکی از امن‌ترین اشکال ذخیره‌سازی کریپتو محسوب می‌شوند. این کیف پول ها قطعات فیزیکی تجهیزاتی هستند که جفت کلید خصوصی و عمومی را ایمن می کنند. کاربران برای کار با کیف پول باید تجهیزات را به دستگاهی مانند رایانه شخصی متصل کنند.

کیف پول سخت افزاری اتریوم به عنوان کیف پول سرد نیز شناخته می شود. کیف پول سرد به هر وسیله ذخیره سازی رمزنگاری که به اینترنت متصل نمی شود، تعریف می شود. عدم اتصال به اینترنت تضمین می کند که عوامل مخرب نمی توانند اطلاعات محرمانه کاربران را سرقت کنند. کیف پول های نرم افزاری به اندازه پلتفرمی که روی آن کار می کنند ایمن هستند در حالی که کیف پول های سخت افزاری چندین لایه امنیتی اضافی را برای کاربران فراهم می کنند.

سکه های رمزنگاری و یک کیف پول دفتریسکه های رمزنگاری و یک کیف پول دفتری

کیف پول های سخت افزاری نیز می توانند ویژگی های امنیتی بیشتری را ارائه دهند. به عنوان مثال، کیف پول‌های سرد مدرن از ویژگی‌های امنیتی مانند کد پین یا اسکن بیومتریک استفاده می‌کنند که دسترسی یک عامل مخرب را به توکن‌های رمزنگاری غیرممکن می‌کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز با فناوری‌های بیشتری برای جایگزینی عبارات اولیه عرضه می‌شوند، بنابراین تنها نقطه شکست را حذف می‌کنند.

در حالی که کیف پول های سخت افزاری ایمن هستند، دارای معایب کلیدی نیز هستند. مهمتر از همه، کیف پول های سخت افزاری نسبت به کیف پول های نرم افزاری، کاربرپسندتر هستند. این کیف پول ها برای کار کردن باید به دستگاه دیگری مانند دسکتاپ متصل شوند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از کیف پول‌های نرم‌افزاری در نظر گرفته می‌شوند – قیمت کیف پول سخت‌افزاری معمولاً بین ۵۰ تا ۳۰۰ دلار متغیر است و می‌تواند برای چندین کاربر معامله‌کننده باشد.

کیف پول کاغذی

کیف پول کاغذی اتریوم شامل دارندگان دارایی های کریپتو می شود که جفت کلید خصوصی و عمومی خود را روی یک تکه کاغذ یادداشت می کنند. این یک روش قدیمی ذخیره سازی است که به ندرت با ظهور فناوری کیف پول رمزنگاری مدرن استفاده می شود.

کیف پول کاغذی نوعی کیف پول سرد است. با این حال، بر خلاف کیف پول های سخت افزاری، آنها غیرقابل اعتماد و خطرناک در نظر گرفته می شوند. کاربران دارای کیف پول کاغذی برای دسترسی به بلاک چین به یک رابط نیاز دارند. بنابراین، آنها اغلب به صرافی ها یا کیف پول های نرم افزاری ختم می شوند و هر گونه مزیت ذخیره سازی سرد را نفی می کنند.

علاوه بر این، کیف پول های کاغذی یک نقطه بزرگ از خطر شکست هستند. کلید خصوصی ممکن است گم شود، دزدیده شود یا از بین برود و دسترسی کاربر به دارایی های رمزنگاری خود را غیرممکن کند.

چگونه کیف پول اتریوم ایمن را پیدا کنیم؟

عملکرد اصلی کیف پول اتریوم ایمن سازی کلید خصوصی کاربر و دارایی های رمزنگاری اختصاص داده شده به آن است.

سرمایه‌گذاران، به‌ویژه آنهایی که تازه وارد سرمایه‌گذاری رمزنگاری شده‌اند، همیشه مشتاقند بدانند که آیا ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری امن است و کیف پول یکی از ویژگی‌های ضروری مشارکت در این فضا است. با این حال، چندین عامل وجود دارد که کاربر می تواند برای انتخاب امن ترین کیف پول اتریوم در نظر بگیرد.

شهرت ارائه دهنده

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری و کلاهبرداری یکی از بزرگترین تهدیدها برای دارایی‌های دیجیتال یک کاربر است.

بنابراین، در نظر گرفتن شهرت ارائه‌دهنده کیف پول، ساده‌ترین قدمی است که کاربر می‌تواند برای اعتماد به اصالت کیف پول بردارد.

به عنوان مثال، به طور کلی می توان به کیف پولی که توسط یک نهاد نظارتی پیشرو تنظیم می شود، اعتماد کرد. به طور مشابه، ارائه دهندگانی که دارای سابقه قوی در تامین مالی سنتی هستند نیز می توانند به محصولات رمزنگاری خود اعتماد کنند.

ویژگی های امنیتی

درک خوب از ویژگی های امنیتی مختلف ارائه شده توسط کیف پول های کریپتو می تواند به کاربران در انتخاب بهترین کیف پول کمک کند.

کیف پول های سخت افزاری معمولا امن ترین گزینه در نظر گرفته می شوند. این کیف پول ها به اینترنت متصل نیستند و از هرگونه فعالیت مخرب برای دسترسی به داده های محرمانه کاربر جلوگیری می کند. آنها همچنین می توانند ویژگی های امنیتی اضافی مانند بیومتریک و کد پین را ارائه دهند.

از سوی دیگر، کیف پول نرم افزاری نیز در صورتی قابل اعتماد است که ویژگی های امنیتی جامعی را ارائه دهد.

تست کیف پول

آزمایش کیف پول ممکن است بهترین راه برای ایجاد اعتماد باشد. کاربران می‌توانند مقدار کمی از دارایی‌های کریپتو را با استفاده از کیف پول قبل از اینکه به مقادیر قابل توجهی اعتماد کنند، ارسال کنند. تعدادی از کیف‌پول‌های اتریوم نیز به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری جعلی، کیف پول را در شبکه آزمایشی امتحان کنند.

چگونه بهترین کیف پول اتریوم را برای خود انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کیف پول اتریوم یک موضوع انتخاب شخصی است و می تواند از کاربری به کاربر دیگر متفاوت باشد. در اینجا عوامل کلیدی وجود دارد که می تواند به کاربران در انتخاب آگاهانه کمک کند.

امنیت

همانطور که قبلاً بحث کردیم، نقش اصلی کیف پول تضمین امنیت دارایی های رمزنگاری کاربر است. بنابراین، کاربران باید هنگام انتخاب کیف پول اتریوم، امنیت را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرند. مبتدیان باید کیف پولی را انتخاب کنند که شهرت داشته باشد و توسط یک نهاد نظارتی تایید شده باشد.

مبتدیان نیز در معرض از دست دادن کلید خصوصی خود هستند. بنابراین، آنها باید کیف پولی با گزینه های بازیابی کیف پول مناسب مانند عبارت seed، احراز هویت دو مرحله ای انتخاب کنند.

به یاد داشته باشید، اگر به سادگی آن را در کیف پول خود نگه دارید و آن را نفروشید، می توانید از پرداخت مالیات بر روی رمزنگاری خودداری کنید، اما می خواهید خیالتان راحت باشد که پس از بازگشت همچنان وجود دارد.

سکه های پشتیبانی شده

مبتدیان می توانند تحت تأثیر طیف گسترده ای از دارایی های موجود در بازار ارزهای دیجیتال غرق شوند. یک کیف پول باکیفیت از تعداد زیادی توکن رمزنگاری پشتیبانی می کند، بنابراین به کاربران اجازه می دهد تا سبدهای خود را متنوع کنند.

بسیاری از کیف پول های برتر نیز ماهیت جهانی دارند زیرا از بیش از یک شبکه بلاک چین پشتیبانی می کنند.

هزینه ها

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت، هزینه های مورد نیاز برای خرید دارایی های رمزنگاری خاص از طریق کیف پول است. کیف پول‌های مختلف از صرافی‌های متفاوتی استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند توکن‌های رمزنگاری را از رابط کیف پول خریداری کنند. کیف پول‌های سخت‌افزاری اغلب می‌توانند با خدمات شخص ثالث شریک شوند تا عملکرد رمزنگاری را به کاربران ارائه دهند.

کارمزدها می توانند انواع مختلفی مانند کارمزد پردازش، کارمزد شبکه، کارمزد معاملات، کارمزد برداشت و غیره داشته باشند. کیف پول های سخت افزاری نیز کاربران را ملزم به خرید دستگاه از قبل می کند که می تواند گران باشد.

کاربرپسند بودن

مبتدیان باید در نظر داشته باشند که کیف پولی که انتخاب می کنند کاربر پسند است. ایده کاربرپسندی می تواند از کاربر به کاربر دیگر متفاوت باشد. کاربران مبتدی ممکن است توانایی کار با کیف پول اتریوم خود را از طریق تلفن همراه خود در اولویت قرار دهند. پشتیبانی مناسب از مشتری و یک اکوسیستم گسترده نیز می تواند کیف پول هایی مانند Best Wallet را کاربر پسند کند.

مهمتر از همه، کیف پول ها باید یک رابط کاربری واضح برای خرید، فروش و ذخیره ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار دهند.

امکانات

کاربران ممکن است در دسترس بودن برخی ویژگی ها را در کیف پول خود در اولویت قرار دهند. به عنوان مثال، علاقه مندان به NFT ممکن است اولویت دهند که کیف پول از NFT پشتیبانی می کند. سرمایه گذاران باتجربه ممکن است در کیف پول خود نیاز به سهام، کشاورزی و عملکرد بازده داشته باشند.

نوع کیف پول و در دسترس بودن موبایل

کاربران باید بین کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری انتخاب دقیقی داشته باشند. اکثر مبتدیان در دسترس بودن کیف پول موبایل را ترجیح می دهند. بنابراین، آنها باید اطمینان حاصل کنند که کیف پول انتخابی آنها از اندروید یا iOS پشتیبانی می کند.

سرمایه گذاران باتجربه ممکن است یک رویکرد چند لایه را انتخاب کنند که هم کیف پول های داغ و هم کیف پول های سرد را شامل می شود. چنین کاربرانی معمولا دارایی های خود را در سردخانه ذخیره می کنند و زمانی که به دنبال معامله هستند، آنها را به کیف پول داغ منتقل می کنند.

نحوه دریافت و استفاده از کیف پول اتریوم – گام به گام

در حال حاضر، کاربر اطلاعات کافی برای انتخاب بهترین کیف پول اتریوم مورد علاقه خود را دارد. اکنون، بیایید به نحوه عملکرد یکپارچه کیف پول اتریوم توسط کاربران بپردازیم. ما بهترین کیف پول را به دلیل رابط کاربری ساده آن مثال می زنیم.

مرحله 1: دانلود برنامه

برای شروع، از Play Store (برای کاربران اندروید) یا App Store (برای کاربران iOS) دیدن کنید. «بهترین کیف پول» را جستجو کنید و روی نماد «دانلود» ضربه بزنید. بهترین برنامه کیف پول رایگان است و برای فرآیند نصب سریع طراحی شده است.

مرحله 2: ثبت حساب

پس از نصب، برنامه شما را در مراحل ثبت نام راهنمایی می کند. شما در اینجا دو گزینه دارید:

  • آدرس ایمیلی را که اغلب استفاده می کنید وارد کنید.
  • از ویژگی «ادامه با Apple/Google» برای ادغام یکپارچه با ایمیلی که قبلاً با دستگاه شما مرتبط است، استفاده کنید.

مرحله 3: افزایش امنیت

برای محافظت از حساب شما:

  • این برنامه احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را ارائه می دهد. با این کار هر زمان که وارد سیستم می شوید یک کد شش رقمی به دستگاه شما ارسال می کند و یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.
  • تنظیم یک پین چهار رقمی ضروری است و نمی توان آن را نادیده گرفت.
  • برای کسانی که دسترسی سریع را ترجیح می دهند، می توانید ورود به سیستم اثر انگشت را فعال کنید. این بدان معنی است که هر زمان که می خواهید به حساب خود دسترسی پیدا کنید، پین دیگری وارد نمی شود.

مرحله 4: بهترین ویژگی های کیف پول را کاوش کنید

پس از ثبت نام، می توانید تمام ویژگی های بهترین کیف پول را بررسی کنید. این شامل بینش در مورد توکن های در حال ظهور و محبوب، خرید ارزهای دیجیتال از طریق برنامه های شخص ثالث، و تجارت در پلت فرم مبادله غیرمتمرکز آن با رمزارزهای گسترده است.

از بهترین کیف پول دیدن کنید

دارایی های کریپتو یک محصول سرمایه گذاری بی ثبات است. سرمایه شما در معرض خطر است.

نتیجه

کیف پول‌های کریپتو برای اینکه به کاربران امکان موفقیت در اکوسیستم کریپتو را می‌دهند، بسیار مهم هستند. بهترین کیف پول با ایجاد تعادل بین امنیت و کاربرپسندی، راه حل کامل ذخیره‌سازی رمزنگاری را برای مبتدیان فراهم می‌کند.

این پلتفرم طرحی دارد که گام به گام ویژگی ها را نشان می دهد. به زودی، کاربران ویژگی‌هایی مانند امنیت اثر انگشت، پشتیبانی از کیف پول‌های متعدد، مبادله در برنامه، به‌روزرسانی‌های اخبار رمزنگاری، گالری NFT و روش‌های جدید برای کسب جوایز شرط‌بندی برای کاربران خود را دریافت خواهند کرد.

از بهترین کیف پول دیدن کنید

دارایی های کریپتو یک محصول سرمایه گذاری بی ثبات است. سرمایه شما در معرض خطر است.

سوالات متداول

بهترین کیف پول اتریوم کدام است؟

پس از در نظر گرفتن طیف گسترده ای از عوامل، ما معتقدیم که بهترین کیف پول بهترین کیف پول اتریوم است. آنها سهولت استفاده، امنیت بی‌نظیر و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را فراهم می‌کنند.

ایمن ترین کیف پول اتریوم چیست؟

کیف پول‌های سخت‌افزاری معمولاً به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، ایمن‌تر از کیف پول‌های نرم‌افزاری در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، کیف پول‌های نرم‌افزار Best Wallet سطح وسیعی از امنیت را با استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای ارائه می‌کنند.

آیا کیف پول رسمی ETH وجود دارد؟

خیر. بنیاد اتریوم کیف پول رسمی ETH ندارد. کاربران می توانند بهترین کیف پول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند.



منتشر شده در 1402-12-26 06:54:34

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید