وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه سولانا (SOL) بخریم؟

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


سولانا (SOL) یک بلاک چین در مقیاس وب است که هدف آن سرعت و مقیاس پذیری است.

چگونه سولانا (SOL) بخریم؟

سولانا (SOL) یک بلاک چین در مقیاس وب با هدف سرعت و مقیاس پذیری، اما همچنین شفافیت، تمرکززدایی و امنیت است. این پروژه به مسائل مقیاس‌پذیری می‌پردازد که امروزه بیشتر راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را آزار می‌دهد و ادعا می‌کند که توان عملیاتی بیش از 50000 TPS دارد. عامل مهمی که این امکان را فراهم می کند، الگوریتم اجماع آن، اثبات تاریخ است، که امکان کارایی بیشتر در شبکه را فراهم می کند.

توکن SOL ارز بومی سولانا است که می‌تواند برای انجام پرداخت‌های خرد یا تسهیل برنامه‌های زنجیره‌ای و/یا اعتبارسنجی خروجی‌های آن‌ها استفاده شود. این توکن همچنین می‌تواند برای ایجاد پاداش‌های اضافی به اشتراک گذاشته شود، که آن‌ها را برای سرمایه‌گذاران احتمالی که به دنبال راهی برای ایجاد درآمد غیرفعال هستند بسیار جذاب می‌کند.

چگونه و از کجا سولانا را در سال 2021 بخریم؟

موارد استفاده Solana، و به خصوص موارد استفاده مختلف از سکه اصلی آن، روشن می کند که چرا توکن SOL به دنبال آن است. در این راهنما، ما پنج احتمال را پوشش خواهیم داد. هر کدام از اینها نقاط قوت خاص خود را دارند که ممکن است برای برخی از معامله گران موثر باشد، اما برای برخی دیگر کمتر و بالعکس. با این حال، آنچه بیش از حد محتمل است این است که این لیست به شما کمک می کند تا با کارمزد کم و نقدینگی بالا، محل خرید SOL را پیدا کنید.

چگونه سولانا (SOL) بخریم؟چگونه سولانا (SOL) بخریم؟
  • بایننس. بایننس به عنوان صرافی ارز دیجیتال با بیشترین حجم معاملات 24 ساعته، یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود در حال حاضر است. بیشتر حجم معاملات 24 ساعته SOL نیز از بایننس نشات می گیرد: جفت USDT به تنهایی تقریباً یک سوم معاملات روزانه را تشکیل می دهد، و با اضافه شدن جفت های معاملاتی دیگر – مانند BTC، BUSD و BNB – صرافی به وضوح محبوب ترین مورد برای این دارایی است. این نیز به این دلیل است که آنها کارمزدهای بسیار پایینی دریافت می کنند، پوشش جهانی تقریباً دارند، خریدهایی را با طیف گسترده ای از ارزهای فیات ارائه می دهند و دارای یک رابط تجاری حرفه ای هستند که حتی تازه واردان نیز می توانند به سرعت از آن استفاده کنند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Binance، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه سولانا (SOL) بخریم؟چگونه سولانا (SOL) بخریم؟
  • Bitfinex. یک پلتفرم معاملاتی که منحصراً برای معامله‌گران حرفه‌ای با حجم بالا طراحی شده است، اگر شما یک سرمایه‌گذار خرده‌فروشی کوچک هستید، Bitfinex ممکن است انتخاب خوبی نباشد – اما اگر اینطور نیستید، این یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید. معامله‌گران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند SOL را با فیات خریداری کنند یا ارزهای دیجیتالی که شامل استیبل کوین‌هایی مانند USDT هستند که معمولاً محبوب‌ترین انتخاب هستند. استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و کارمزدهای بسیار پایینی دارد که با حجم معاملات بالاتر در عرض یک ماه تخفیف بیشتری نیز داده می شود. از سوی دیگر، این با یک زمان انتظار 6 تا 8 هفته ای برای تکمیل فرآیند KYC شما همراه است – اما زمانی که این کار به طور رضایت بخش انجام شود، به یک پلت فرم عالی برای تمام نیازهای سرمایه گذاری خود دسترسی خواهید داشت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Bitfinex، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه سولانا (SOL) بخریم؟چگونه سولانا (SOL) بخریم؟
  • Gate.io. این صرافی ارزهای دیجیتال اغلب بهشت ​​آلتکوین در نظر گرفته می شود – با صدها سکه لیست شده، که باعث ایجاد تعداد شگفت انگیز جفت معاملاتی می شود، Gate.io مکانی مناسب برای تنوع بخشیدن به سبد سهام شما است. این پلتفرم کارمزدهای معاملاتی پایین و موتور قدرتمندی را ارائه می‌دهد، اما رابط کاربری آن برای تازه‌کارها کمی ترسناک است. صرافی همچنین هیچ گونه سپرده فیات ارائه نمی دهد، بنابراین بهترین شرط شما برای خرید آلتکوین ها، به ویژه SOL، استیبل کوین ها هستند. شاید تعجب آور نباشد که USDT را به محبوب ترین جفت تجاری برای SOL در پلتفرم تبدیل می کند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Gate.io، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه سولانا (SOL) بخریم؟چگونه سولانا (SOL) بخریم؟
  • Crypto.com. صرافی Crypto.com تنها بخشی از اکوسیستم کامل Crypto.com است که شامل یک کیف پول، یک پلتفرم کسب درآمد DeFi، یک برنامه، و همچنین یک کارت ویزا است که به شما امکان می دهد رمزارز خود را در هر جایی خرج کنید، به علاوه تعدادی خدمات دیگر. کارمزدها نیز بسیار کم است: سپرده‌ها، مبادله ارزهای دیجیتال به کریپتو، و انتقال به کیف پول Crypto.com همگی رایگان هستند، در حالی که صرافی هزینه‌های مبادله و برداشت را دریافت می‌کند. با این حال، اگر توکن CRO بومی آن‌ها را به اشتراک بگذارید، می‌توانید روی آن‌ها نیز تخفیف دریافت کنید. وقتی صحبت از معامله SOL می شود، می توانید این کار را با USDT انجام دهید، مانند سایر صرافی های رمزنگاری.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Crypto.com، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

    چگونه سولانا (SOL) بخریم؟چگونه سولانا (SOL) بخریم؟
  • HitBTC. یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای معامله‌گران آلت‌کوین، HitBTC گسترش رشک‌انگیز از سکه‌های مختلف را ارائه می‌دهد که در غیر این صورت برای یافتن آن‌ها تلاش می‌کردید. هیچ KYC اجباری در این پلتفرم وجود ندارد، که برای کاربرانی که به طور بالقوه به دنبال اقدامات حفظ حریم خصوصی هستند، یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود – اما در هر صورت ممکن است برای فرار از مشکلات احتمالی در آینده، تأیید را انجام دهید. با این حال، مبادله تنظیم نشده است و ممکن است برای مبتدیان در جنبه پیچیده باشد. برای کسانی که به دنبال چنین پلتفرمی هستند، می‌توانید SOL را با USDT و BTC با کارمزد بسیار پایین معامله کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HitBTC، بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Waltonchain چیست؟

این لیست بهترین صرافی های ما برای خرید سولانا (SOL) در سال 2021 است. به نظر شما آیا باید صرافی دیگری ذکر می شد؟ آیا یکی وجود دارد که بیشتر از بقیه ترجیح می دهید؟ اگر چنین است، با ما تماس بگیرید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

در همین حال، هنگامی که SOL را به سبد معاملات ارزهای دیجیتال خود اضافه کردید، دوباره با Cryptonews تماس بگیرید و در خبرنامه ما مشترک شوید تا هرگز چیز مهمی را از دنیای کریپتو از دست ندهید.



منتشر شده در 1402-12-26 07:09:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید