وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما برای موفقیت وبلاگ شما ضروری است. برعکس، انتخاب کلمات کلیدی اشتباه باعث افزایش زمان و تلاش برای دیدن نتایج و رسیدن به اهدافتان می شود.

استفاده از بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت شما با یک استراتژی قوی تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود. در این راهنمای گام به گام، دقیقاً نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای سئو را به شما آموزش می دهم. و آنچه باید برای یافتن کلمات کلیدی مناسب به دنبال آن باشید.

اما اول.

کلمه کلیدی مناسب چیست؟

کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت شما همان کلمه کلیدی است که به مخاطبان شما پاسخ می دهد و به شما کمک می کند به هدف منحصر به فرد خود برسید. این بدان معنی است که کلمات کلیدی مناسب برای شخص دیگری گاهی اوقات برای شما متفاوت است، حتی اگر آنها در یک فضا رقیب باشند. کلمه کلیدی مناسب، در حالت ایده آل کلمه کلیدی است که می توانید در آن رتبه بالایی داشته باشید و در موضوعی است که به مخاطبان شما مرتبط است.

این مراحل را دنبال کنید تا از بهترین کلمات کلیدی سئو برای وبلاگ ها و مقالات خود استفاده کنید.

1. برای یافتن لیستی از کلمات کلیدی از تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنید

قبل از اینکه بتوانید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید، باید فهرست گسترده ای از ایده های کلمه کلیدی را با استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی ایجاد کنید. با این حال، می توانید این فرآیند دستی را با استفاده از یک ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی مانند Keyword Surfer که به شما کمک می کند صدها کلمه کلیدی مرتبط را پیدا کنید، سرعت بخشید.

در اینجا نحوه یافتن لیستی از کلمات کلیدی برای شروع آورده شده است.

  1. افزونه کروم Surfer را دانلود و نصب کنید
  2. کلمه کلیدی اصلی خود را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید

تعداد زیادی داده اضافی را در صفحه نتایج موتور جستجوی خود مشاهده خواهید کرد که در آنجا نبوده است، از جمله حجم جستجوی ماهانه و آمار ترافیک برای هر نتیجه.

ما در عرض یک دقیقه به این موارد خواهیم رسید، اما به پانل سمت راست در SERP خود نگاه کنید. بسیاری از ایده‌های مرتبط با کلمه کلیدی SEO را در آنجا پیدا خواهید کرد که کلیدواژه اصلی شما را به همراه حجم جستجوی ماهانه و ارتباط با کلمه کلیدی اصلی شما گسترش می‌دهند.

علاوه بر این، می توانید این لیست از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع را ذخیره یا صادر کنید.

به عنوان مثال، جستجوی من برای “تحقیق کلمات کلیدی” منجر به کشف “ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی” شد. سپس همان کلمه کلیدی “ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی” را در نوار جستجوی گوگل وارد می کنم و حتی کلمات کلیدی بیشتری را با استفاده از Surfer پیدا می کنم.

این فرآیند را چند بار تکرار کنید، و کلمات کلیدی را ایجاد می کنید تا در کمتر از یک ساعت یک لیست قابل توجه به شما ارائه شود.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

2. ارزش تجاری کلمه کلیدی را شناسایی کنید

ارزش تجاری یک کلمه کلیدی مربوط به تجارت و محصولات یا خدمات شما است. هیچ فایده ای برای انتشار پست هایی که به کسب و کار شما مرتبط نیستند، وجود ندارد، حتی اگر به نظر یک کلمه کلیدی آسان برای رتبه بندی به نظر برسند. به عنوان مثال، چه فایده ای برای رتبه یک برای “نرم افزار ایمیل“اگر در حال فروش یک چت بات هستید؟

هرچه ارزش کسب و کار بالاتر باشد، احتمال جذب مخاطبان مورد نظر شما بیشتر است و شانس آنها برای تبدیل شدن به مشتریان افزایش می یابد.

از خود بپرسید که آیا مشتریان شما به یک کلمه کلیدی علاقه دارند تا به شناسایی این که آیا کلمه کلیدی دارای پتانسیل تجاری است یا خیر. به عنوان مثال، آیا مخاطبان Surfer به “ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی” علاقه مند هستند؟

بله، البته، زیرا محتوای سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی پیشنهادات اصلی Surfer هستند. بیایید چیزی کمتر واضح را امتحان کنیم. در مرحله 1 بالا، “استراتژی های لینک سازی” را به عنوان یک کلمه کلیدی احتمالی یافتم که می توانیم برای وبلاگ خود انتخاب کنیم.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

از نظر ظاهری، به نظر نمی رسد که این برای مخاطبان Surfer مناسب باشد. Surfer محصولات یاب ایمیل یا ایمیل یاب را ارائه نمی دهد، بنابراین این یک کلمه کلیدی است که به راحتی قابل رد است.

بیایید کمی عمیق تر شیرجه بزنیم. افراد علاقه مند به چه نوع موضوعاتی در مورد استراتژی های لینک بیلدینگ هستند؟

منصفانه است که بگوییم که آنها سعی می کنند یا پست های وبلاگ خود یا پست های مهمان را برای پیوند قرار دهند.

این به ما می‌گوید که برای یک نفر، آنها باید پست‌های بهینه‌سازی شده‌ای را بر اساس استراتژی تحقیق کلمات کلیدی محکم بنویسند.

و چرا آنها به دنبال لینک به وبلاگ خود هستند؟ خوب، برای رتبه بالاتر.

منصفانه است که بگوییم افرادی که به دنبال استراتژی های لینک سازی هستند نیز علاقه مند به استفاده از ابزار کلمات کلیدی برای مقالات خود خواهند بود. رونق! این دقیقاً همان چیزی است که Surfer به آن کمک می کند – رتبه بالاتر با استفاده از ابزارهای SEO برای تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوا.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

نوشتن مقاله ای در مورد این موضوع برای ما کاملاً منطقی بود، حتی اگر بلافاصله آشکار نشد. بنابراین اکنون می دانید که چرا مقاله ای در مورد “استراتژی های لینک سازی” منتشر کردیم.

بهترین کلمات کلیدی را برای مخاطبان هدف خود که مناسب محصولات و خدمات کسب و کار شما هستند، انتخاب کنید. باز هم، این برای موقعیت شما منحصر به فرد خواهد بود و چیزی نیست که ابزار بهینه سازی موتور جستجو بتواند به شما کمک کند.

با این حال، همه کلمات کلیدی از نظر ارزش تجاری برای وب سایت شما برابر نیستند. در مورد ما، «ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی» پتانسیل کسب و کار بالاتری دارد، زیرا مستقیماً با ابزارهایی که ارائه می‌دهیم همسو است و می‌تواند به عنوان ویترینی برای آنها باشد. از طرف دیگر، مقالاتی در مورد لینک بیلدینگ پتانسیل تجاری کمتری دارند و بنابراین اولویت کمتری دارند.

3. رقابت برای کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید

پیدا کردن یک کلمه کلیدی با پتانسیل تجاری خوب است، اما آیا می توانید به طور ایده آل برای آن رتبه بندی کنید؟ ارزیابی سختی کلمه کلیدی SEO می تواند به تعیین اینکه آیا یک کلمه کلیدی ارزش دنبال کردن دارد یا خیر کمک کند. قضاوت در مورد دشواری رتبه بندی یک کلمه کلیدی می تواند یک فرآیند دستی خسته کننده باشد که شما را ملزم به تجزیه و تحلیل صفحات رتبه بندی برتر و اعتبار آنها برای عبارت جستجوی مورد نظر می کند.

خوشبختانه، Surfer نمرات دشواری کلمه کلیدی را به عنوان یک معیار قابل اندازه گیری در ابزار تحقیق کلمات کلیدی ارائه می دهد. شما می توانید از این رتبه بندی برای قضاوت در مورد دشواری رتبه بندی کلمات کلیدی جدید برای وب سایت خود استفاده کنید.

برخلاف سایر ابزارهای کلمه کلیدی که نمره دشواری کلمه کلیدی عمومی را نشان می دهند، Surfer Keyword Research نمره دشواری کلمه کلیدی را به عنوان یک معیار نسبی بر اساس اعتبار وب سایت شما برای آن کلمه کلیدی نمایش می دهد.

برای یافتن سختی کلمات کلیدی برای عبارات جستجوی خود، به Surfer Keyword Research بروید و این مراحل را دنبال کنید.

  1. کلمه کلیدی و کشور مورد نظر خود را وارد کنید
  2. کلیک ایجاد تحقیق کلمات کلیدی

ابزار تحقیق کلمات کلیدی چند ثانیه طول می‌کشد تا مجموعه‌های کلیدواژه‌ای را که بر اساس کلیدواژه‌های اصلی مرتبط با موضوع اصلی شما گروه‌بندی شده‌اند، ایجاد کند که می‌توانید از آنها برای نوشتن مقالات جدید استفاده کنید. اما در حال حاضر، بیایید به دنبال متریک دشواری کلمه کلیدی باشیم.

از نوار جستجو در سمت راست استفاده کنید تا لیست را به مناسب ترین عبارت کلیدی برای کلمه کلیدی seed خود محدود کنید. به عنوان مثال، من به دشواری نسبی کلمه کلیدی برای “ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی” علاقه مند هستم.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

ابزار تحقیق کلمات کلیدی مرتبط ترین کلمات کلیدی را برای این جستجو بر اساس داده های رتبه بندی شده قبلی از SERP ها به من نشان می دهد. در مورد من این “بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی” خواهد بود.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

با کلیک بر روی کارت مربوطه، دشواری نسبی کلمه کلیدی (RKD) برای آن کلمه کلیدی در مقیاس آسان-متوسط-سخت نمایش داده می شود. همچنین فهرستی از کلمات کلیدی را دریافت خواهید کرد که در همان مقاله یا ایده هایی برای موارد جدید گنجانده شوند.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

توجه داشته باشید: اگر KD را در مقیاس 1-10 می بینید و نه RKD، مطمئن شوید که این کار را انجام داده اید حساب Google Search Console خود را متصل کرد با سرفر

از آنجایی که RKD بر اساس دورنمای رتبه‌بندی وب‌سایت شما برای آن کلمه کلیدی است، منطقی است که قبل از پرداختن به کلمات کلیدی هدف چالش‌برانگیز، ابتدا به دنبال کلمات کلیدی با مشکل کم باشید.

مشکل کلمه کلیدی را به عنوان یک راهنما، نه حرف آخر، برای کمک به شما در نظر بگیرید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید برای وبلاگ شما حقیقت این است که شما برای هر کلمه کلیدی که مقالاتی را برای آن منتشر می کنید رتبه بندی نمی کنید. اما کلمات کلیدی کم مشکل و رتبه بندی SERP نباید تنها هدف شما باشند.

شما باید عبارات کلیدی مرتبط معنایی را هدف قرار دهید تا خوشه های موضوعی ایجاد کنید که قدرت وب سایت شما را در چشم موتورهای جستجو نشان دهد، حتی اگر برای این کلمات کلیدی رتبه ای نداشته باشید.

4. حجم جستجوی کلمه کلیدی را پیدا کنید

یکی از ارکان اساسی فرآیند تحقیق قوی کلمه کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی با حجم جستجوی قابل توجه است. بدیهی است که شما نمی خواهید کلمات کلیدی را بدون بازدیدکنندگان بالقوه انتخاب کنید.

متأسفانه، ابزار رایگان Google Keyword Planner با داده‌های مربوط به حجم جستجوی کلمات کلیدی کاملاً سخاوتمندانه نیست و طیف وسیعی را ارائه می‌کند که تفسیر آن دشوار است.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

اما همانطور که احتمالاً متوجه شده اید، ابزارهای Surfer این داده ها و پیشنهادات کلیدی اضافی را برای کمک به شما در جستجوی کلمات کلیدی ارائه می دهند. دو راه وجود دارد که Surfer می تواند به شما در شناسایی حجم جستجوی کلمه کلیدی کمک کند.

حجم جستجوی ماهانه یک کلمه کلیدی را پیدا کنید

از ابزار SEO افزونه کروم Keyword Surfer برای وارد کردن کلمه کلیدی خود در Google استفاده کنید و نوار جستجو حجم جستجوی ماهانه را در کشور انتخابی شما نشان می دهد. پانل سمت راست در SERP شما کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی مرتبط را پیدا می کند.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

این یک نقطه شروع خوب برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی است، اما بر خلاف روزهای قدیم، صفحات اکنون برای چندین کلمه کلیدی یا خوشه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند.

نگاهی گذرا به گزارش پرس و جوهای شما در کنسول جستجوی گوگل، تمام عبارات جستجویی که صفحات شما برای آنها رتبه بندی شده اند را به شما نشان می دهد.

برای یافتن حجم جستجوی ماهانه یک خوشه کلمات کلیدی

ابزار تحقیق کلمات کلیدی که برای شناسایی دشواری کلمات کلیدی در مرحله 3 استفاده کردیم، همچنین حجم جستجو را بر اساس خوشه کلمات کلیدی و عبارات کلیدی جداگانه نمایش می دهد.

از این داده ها برای کمک به شما در انتخاب استفاده کنید کلمات کلیدی مناسب برای سئو.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

تفکیک حجم جستجو بر اساس کلمه کلیدی مفید است زیرا صفحات شما برای چندین کلمه کلیدی در نتایج جستجو رتبه بندی می شوند، بنابراین شناسایی حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی می تواند گمراه کننده باشد.

به عنوان مثال، کلمه کلیدی “ابزارهای بهینه سازی محتوا” حجم جستجوی نسبتاً کمی دارد و 170 در ماه است.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

اما با استفاده از Surfer Keyword Research، می‌توانم ببینم که خوشه کلمات کلیدی دارای حجم جستجوی ماهانه 750 است. بر این اساس، من احتمالاً یک پست وبلاگ در این موضوع را در اولویت قرار می‌دهم که در غیر این صورت ممکن است برای بعداً موکول شده باشم.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

کلمات کلیدی دم بلند حجم بسیار کمتری نسبت به کلمات کلیدی اطلاعاتی گسترده در بالای سفر آگاهی خریدار دارند، اما به دلیل قصد خرید بالاتر احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است، بنابراین آنها را کنار نگذارید.

5. تجزیه و تحلیل پتانسیل ترافیک

کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو همیشه بیشترین ترافیک را برای صفحات وب شما به ارمغان نمی آورند. نتایج جستجوی گوگل دارای چندین ویژگی است که پرس و جوهای جستجو را با پاسخ های مختصر انجام می دهد، که عموماً به عنوان جستجوهای صفر کلیک شناخته می شوند.

احتمالاً خودتان این موارد را دیده‌اید، زیرا 50 درصد از جستجوهای وب منجر به کلیکی نمی‌شوند زیرا موتور جستجو به آنها پاسخ می‌دهد. بنابراین، برای مثال، در اینجا یک قطعه برجسته وجود دارد که به طور خلاصه نشان می دهد که Oreo چقدر سالم است (یا نیست).

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

و در اینجا یک پانل دانش در مورد اسطوره برزیلی پله است که اطلاعات عمومی در مورد او را خلاصه می کند.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

این پرس و جوها را می توان به عنوان جستجوهای بدون کلیک طبقه بندی کرد زیرا کاربران مجبور نیستند برای پاسخ به یک وب سایت مراجعه کنند. Surfer Keyword Research علاوه بر سختی کلمات کلیدی و حجم جستجو، ترافیک بالقوه ای را که می توانید از یک خوشه کلیدواژه انتظار داشته باشید، نمایش می دهد.

برای مثال، سرفر 1115 بازدید از صفحه وب من را پیش‌بینی می‌کند اگر «بهترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی» را بر اساس اختیارات وب‌سایت خود در این زمینه پوشش دهم. استفاده کنید کل ترافیک متریک برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو بر اساس بازدیدکنندگان مورد انتظار صفحات شما.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

اگر استفاده می کنید Google Trends برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی پرطرفدار، ممکن است متوجه شوید که ابزارهای کلیدواژه SEO حجم جستجوی صفر را نمایش می دهند. با این حال، فوراً این عبارات جستجو را نادیده نگیرید زیرا ابزارهای کلیدواژه بلافاصله داده های زنده را منعکس نمی کنند. در عوض، در مورد محبوبیت یک کلمه کلیدی از قضاوت و تحقیق خود استفاده کنید.

6. هدف جستجو برای کلمه کلیدی را شناسایی کنید

کشف انگیزه پشت یک عبارت جستجو می تواند به شما در ایجاد محتوایی برای رضایت جستجوی کاربر کمک کند. هدف جستجو در پشت کلمات کلیدی معمولاً تحت 4 نوع قرار می گیرد.

  • اطلاعاتی
  • ناوبری
  • معامله ای
  • تجاری

یک کلمه کلیدی اطلاعاتی معمولاً با ارائه راهنماها و پاسخ به سؤالات سروکار دارد. در مقابل، یک کلمه کلیدی ناوبری جهت بیشتری را از کاربر منتقل می کند، معمولاً به دنبال بازدید از یک صفحه برند خاص یا حرکت کنید جایی در نهایت، کلمات کلیدی معاملاتی و تجاری سفر خریدار را پایین می‌آورند و قصد خرید بیشتر را نشان می‌دهند.

شناسایی هدف جستجو برای استراتژی سئوی شما بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چه نوع محتوایی را برای موضوع انتخابی خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “میز بازی” را جستجو کنید، بیشتر نتایج جستجو صفحات دسته بندی تجارت الکترونیک هستند.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

انتشار فهرست مقایسه مروری برای این کلمه کلیدی، زمانی که رتبه بندی جستجو به صفحات تجاری ارائه می شود، ایده خوبی نیست و در نتیجه قصد خرید خوانندگان را نشان می دهد. در عوض، عاقلانه است که قبل از شروع نوشتن یک مقاله جدید، از محتوای موفق موجود استفاده کنید.

برخلاف Google Keyword Planner، SERP ها با هدف جستجو و نمایش موفق ترین صفحات در بالا، سخاوتمندانه هستند. شناسایی هدف جستجو همچنین می تواند به شما کمک کند تا نوع پست وبلاگی را که گوگل ترجیح می دهد کشف کنید تا بتوانید شانس رتبه بندی آن کلمه کلیدی را افزایش دهید.

برای مثال، می‌توانستیم فهرستی از نکات برای شناسایی هدف جستجو برای کلمه کلیدی «نیت جستجو» بنویسیم، اما مرور رتبه‌بندی‌های صفحه اول تأیید کرد که گوگل به جای آن، راهنماها را ترجیح می‌دهد. و بنابراین، ما یک راهنمای سریع اما کاربردی در مورد هدف جستجو در بهینه سازی موتورهای جستجو منتشر کردیم که برای درک بهتر باید آن را بخوانید.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

این تحقیق کلمات کلیدی ابزار از کلمات کلیدی اولیه شما برای تفسیر رتبه‌بندی SERP و برچسب‌گذاری هدف جستجوی کلمه کلیدی استفاده می‌کند که انتخاب کلمات کلیدی مناسب را آسان‌تر می‌کند.

به عنوان مثال، Surfer تحقیق کلمات کلیدی «بهترین ابزارهای تحقیق کلیدواژه» را به عنوان الف شناسایی کرده است تحقیق مشتری به عنوان “خوشه ای که با مقایسه محصولات و/یا خدمات مختلف، فهرست ها، کاتالوگ ها و دایرکتوری های مرتبط با خوشه تحت سلطه قرار می گیرد.” این منطقی است زیرا اکثر نتایج رتبه بندی برتر مقایسه و بررسی ابزارهای مختلف تحقیق کلمات کلیدی است.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

این بدان معنی است که کاربرانی که به دنبال این عبارت جستجو هستند هنوز تصمیم می گیرند و علاقه مند به مقایسه محصولات مختلف هستند. آنها هنوز آماده خرید نیستند. تراز کردن محتوا با هدف جستجو در انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است.

با این مراحل، اکنون می دانید که هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای پست های وبلاگ خود چه مواردی را در نظر بگیرید. با این حال، حتی در این صورت، درج کلمات کلیدی مناسب و ردیابی لیست کلمات کلیدی در مقاله شما می تواند زمان و تلاش را ببرد. یک گزینه ساده تر، استفاده از ویرایشگر بهینه سازی محتوا مانند ویرایشگر محتوای Surfer است.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی SEO که انتخاب کرده اید

از آنجایی که موتورهای جستجو صفحات وب را برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی می کنند، انتخاب کلمه کلیدی اصلی تنها آغاز فرآیند تولید محتوا است. پست وبلاگ شما باید شامل چندین کلمه کلیدی مرتبط معنایی در بدنه و تگ های سرصفحه خود باشد تا به موتورهای جستجو کمک کند هدف جستجو و زمینه کلمه کلیدی را تشخیص دهند.

برای انتخاب کلمات کلیدی بدنه ثانویه و تغییرات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی در پست وبلاگ خود، به ویرایشگر محتوای Surfer مراجعه کنید.

  1. کلمات کلیدی اصلی خود را وارد کنید
  2. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه خود را انتخاب کنید
  3. کلیک ویرایشگر محتوا ایجاد کنید

به عنوان مثال، من این مقاله را در ویرایشگر نوشتم و مناسب ترین پیشنهادات کلیدواژه را برای رسیدن به امتیاز محتوای 91 بدون نیاز به بررسی SERP ها و صفحات رقیب برای کلمات کلیدی مرتبط درج کردم. ویراستار همچنین به من کمک کرد تا به طور طبیعی بنویسم و ​​از دام های پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنم.

چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای رتبه بندی سئو انتخاب کنیم؟

نتیجه

انتخاب کلمات کلیدی برای سئو فرآیند پیچیده ای نیست، اما مستلزم آن است که ضمن توجه به رقبا، مزایای بالقوه کسب و کار و بازاریابی درونگرا را در نظر بگیرید. در حالت ایده‌آل، شما باید کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید که به مشتریان ترجمه می‌شوند و نه تنها ترافیک Google Analytics شما را افزایش دهند.

استراتژی کلمات کلیدی شما برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وبلاگ شما ضروری است، اما یک نقطه شروع خوب این است که در مورد کلمات کلیدی بنویسید که مخاطبان هدف شما از آنها سود می برند و مرتبط با تجارت شما هستند.



منتشر شده در 1403-12-26 08:04:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید