وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه اتریوم رایگان دریافت کنیم

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


چگونه اتریوم رایگان دریافت کنیم

هنگامی که یاد گرفتید که سرمایه گذاری در اتریوم به مقداری عرق و مغز نیاز دارد، ممکن است به این فکر کنید که آیا واقعاً می توان اتریوم رایگان (ETH) دریافت کرد و آن را بدون هیچ تلاش یا سرمایه گذاری اولیه جمع آوری کرد.

دانستن اینکه چیزی به نام ناهار رایگان یا درخت پول وجود ندارد، تمایل به یادگیری نحوه دریافت اتریوم رایگان ممکن است اتلاف وقت به نظر برسد. خوب، دقیقاً نه، اما مطمئناً می توانید زمان خود را بهتر از جستجوی راه هایی برای کسب اتریوم رایگان و خرید یک پای در آسمان در این فرآیند صرف کنید.

بنابراین چگونه می توانید اتریوم رایگان دریافت کنید؟

اگر دوست دارید اتریوم را بدون پول کافی برای سرمایه‌گذاری در استخراج یا خرید آن به دست آورید، می‌توانید از وب‌سایت‌هایی بازدید کنید که از نظر تئوری اتریوم به صورت رایگان در آنها جریان دارد. اینها نامیده می شوند شیرهای اتریومو در ازای تکمیل کپچا، ریزتسک‌ها یا تعامل با تبلیغات متعدد، پاداش‌هایی را در قالب مقادیر ناچیز ETH ارائه می‌کنند. مقدار ETH که در پایان روز دریافت می‌کنید در واقع برای ایجاد تفاوت بسیار کم است، حتی اگر تصمیم به انجام کارهای کوچک تکراری و تبلیغات تهاجمی داشته باشید. بسیاری از این سایت‌ها دارای حداقل مقدار اتری هستند که باید قبل از دریافت واقعی آن جمع آوری کنید.

شیر اتریومشیر اتریوم

در اینجا چند نمونه از وب سایت های شیر اتریوم آورده شده است:

لیست شیرهای ETH که دائماً تجدید می شود را می توان یافت اینجا. برخی از این سایت‌ها از شما می‌خواهند که نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات خود را خاموش کنید و محدودیت‌های نقدی بالایی در نظر بگیرید، بنابراین هنگام سرمایه‌گذاری زمان و منابع خود مراقب باشید.

اگر به فکر دریافت اتریوم رایگان هستید، می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف موبایلی که برای همین منظور استفاده می‌شوند را نیز امتحان کنید. آنها تمایل دارند اتر را با فشار ساده یک دکمه ارائه دهند، در حالی که همان ارز دیجیتال به کسانی تعلق می گیرد که کدهای برنامه مرتبط را برای دوستان خود ارسال یا دریافت می کنند. سایر برنامه های موبایل حول بازی ها و قرعه کشی ها می چرخند. اگر وقت خالی دارید، ممکن است از امتحان کردن این برنامه‌های بازی برای کسب درآمد در اتریوم لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کشورهایی که اتریوم ممنوع یا قانونی است

آیا شیرهای اتریوم ارزشش را دارند؟

تنها برندگان واقعی در بازی faucet کسانی هستند که آنها را اجرا می کنند و حتی آنها احتمالاً از آن پول زیادی به دست نمی آورند. اگر از شما صحبت کنیم، شما هم چیز زیادی بدست نمی آورید. حتی اگر به یک شیر آب معمولی با جوایز بسیار زیاد برخورد کنید، احتمالاً حداکثر تا 1 دلار در ساعت درآمد خواهید داشت.

اگر همچنان اصرار دارید که چگونه بدون هیچ کار یا سرمایه‌گذاری اتریوم دریافت کنید، مراقب باشید که ممکن است خود را در معرض هکرها و کلاهبرداران مختلف قرار دهید. اینها می توانند پیشنهاداتی را برای شما ارسال کنند و ادعا کنند که ETH را به صورت رایگان یا در ازای مقادیر خنده دار ارزهای دیگر به شما می دهند. گرفتار آن نشوید، بلکه کلاهبرداران را در شبکه های اجتماعی افشا کنید و به دوستان خود هشدار دهید.

حتی اگر سایت‌های شیر اتریوم را پیدا کنید که قانونی هستند، مقدار زمانی که برای یادگیری نحوه دریافت اتریوم رایگان صرف می‌کنید مطمئناً بهتر است برای مطالعه روش‌های واقع‌بینانه برای کسب اتریوم با استفاده از روش‌های مرسوم مانند کار، استیکینگ یا فریلنسینگ صرف شود.

جایگزین های بهتر برای شیرهای اتریوم

در اینجا چندین جایگزین وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند اتر بیشتری را روی هم قرار دهید:

  1. من اتریوم. البته استخراج با هزینه های اولیه همراه است. با این حال، هنوز هم قانونی ترین راه برای کسب اتریوم است. این رایگان نیست اما پتانسیل بیشتری برای بازده قابل توجه دارد.
  2. سهام اتر. سایت‌هایی مانند Bitstamp، Kraken، Binance، eToro یا Bitfinex به شما امکان می‌دهند دارایی‌های اتریوم خود را به اشتراک بگذارید تا بازدهی کسب کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهام ETH هستید، اینجا را کلیک کنید.
  3. قرارداد استخراج ابری بگیرید. از طرف دیگر، می‌توانید قرارداد استخراج ابری بخرید و تجهیزات استخراج را در یکی از ریگ‌های استخراج اتریوم اجاره کنید. شما سهم خود را از جوایز در کیف پول خود دریافت خواهید کرد، اما قبل از قراردادن امضای خود، از دوره سربه سر خود مطلع شوید.
  4. اتر بخرید. ساده ترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی اتر، خرید آن در یکی از صرافی ها است. برخی از بهترین صرافی ها برای شروع حرفه تجارت خود، Coinbase، Kraken و Bitstamp هستند. در آنجا می توانید ETH را با دلار (USD) یا یورو (EUR) خریداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید ردیاب قیمت ما را بررسی کنید تا بهترین قیمت برای خرید/فروش ETH را بیابید.
  5. برای اتر کار کنید شما می توانید استعدادهای خود را برای اتر آشکار کنید. چه در نویسندگی، طراحی یا حسابداری مهارت داشته باشید، کار برای اتر غیر متعارف نیست. مشاهده وب سایت هایی مانند PompCryptoJobs.com، Cryptojoblist.com، یا Crypto.jobs برای اطلاع از اینکه آیا فرصت های شغلی برای شما وجود دارد یا خیر.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه خرید آلت کوین

نتیجه

کاملاً واضح است که تقریباً هر شغل دیگری بیش از 0.5-1 دلار در ساعت برای شما ایجاد می کند بدون اینکه شما را در معرض خطرات اضافی مانند کلاهبرداری یا ویروس قرار دهد. البته، برخی از برنامه ها و بازی ها ممکن است سرگرم کننده باشند، اما از نقطه نظر سرمایه گذاری، جایگزین های بسیار بهتری وجود دارد. و به یاد داشته باشید که هیچ چیز رایگان نمی آید!



منتشر شده در 1402-12-26 08:19:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید