وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 17 دقیقه


چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk اطلاعاتی از بازیگران صنعت کریپتو دارد و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

پرداخت با اتریوم به یک گزینه محبوب تبدیل شده است زیرا افراد و مشاغل بیشتری از این توکن نوآورانه استقبال می کنند. اتریوم به عنوان یکی از رمزنگارهای غیرمتمرکز پیشرو در جهان، روشی امن و شفاف را برای خریداران به منظور خرید آنلاین ارائه می دهد.

این مقاله بحث می کند که اتریوم را می پذیرد به عنوان پرداخت در سال 1402 – ارائه چندین تاجر با کیفیت بالا که ETH را می پذیرند، قبل از برجسته کردن اینکه خریداران چگونه می توانند کالاها/خدمات را به صورت آنلاین با استفاده از کریپتو خریداری کنند.

فهرست 8 خرده فروش که اتریوم را می پذیرند

در زیر برخی از خرده فروشان محبوبی که اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرند، فهرست شده اند. ما این خرده‌فروشان را در بخش زیر بررسی می‌کنیم و آنچه را که آنها ارائه می‌کنند و اینکه چگونه خریداران می‌توانند محصولات/خدمات را به راحتی خریداری کنند، پوشش می‌دهیم:

  1. Crypto Emporiumبهترین فروشگاه آنلاین که پرداخت های اتریوم را می پذیرد
  2. پیش فروش کریپتو
  3. نیوگ
  4. نام ارزان
  5. Bitrefill
  6. راکوتن
  7. هدیه الکترونیکی
  8. Jomashop
از Crypto Emporium دیدن کنید

نگاهی دقیق تر به فروشگاه هایی که اتریوم را می پذیرند

همانند افرادی که Dogecoin را می پذیرند، تعداد وب سایت هایی که اتریوم را می پذیرند هر روز در حال افزایش است. تجار بیشتر و بیشتری از مزایای پشتیبانی از پرداخت های رمزنگاری، از جمله سرعت پردازش سریع تر، کارمزد کمتر و افزایش شفافیت آگاه می شوند.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید وارد آن شویم و نگاهی دقیق‌تر به خرده‌فروشان برتری که ETH را می‌پذیرند بیاندازیم:

1. Crypto Emporium – بهترین فروشگاه آنلاین که پرداخت‌های اتریوم را می‌پذیرد

در صدر لیست ما از بهترین فروشگاه های آنلاین که پرداخت های اتریوم را می پذیرند، Crypto Emporium است. Crypto Emporium یک بازار لوکس برتر است که از سال 2018 در حال فعالیت است و به بیش از 125 کشور در سراسر جهان ارسال می شود. این بازار به دلیل گستره وسیع محصولات، ویژگی‌های ایمنی استثنایی و برنامه پاداش هیجان‌انگیز، شهرت فوق‌العاده‌ای به دست آورده است.

طیف بی نظیر محصولات Crypto Emporium بدون شک بهترین ویژگی فروشگاه است. وقتی نوبت به سایت‌هایی می‌رسد که اتریوم را می‌پذیرند، بیشتر بر روی دسته کوچکی از موارد تمرکز می‌کنند. این مورد در مورد Crypto Emporium صدق نمی کند، زیرا این پلتفرم به عنوان نوعی “فروشگاه عمومی لوکس” عمل می کند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

این بدان معناست که خریداران می‌توانند اقلام مختلفی از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، تلویزیون، لباس‌های طراحان، کنسول‌های بازی، جواهرات و حتی خودروها را خریداری کنند. علاوه بر این، Crypto Emporium همچنین مجموعه‌ای از املاک را فهرست می‌کند که می‌توان با ETH از مکان‌های مشهوری مانند نیویورک و ژنو خریداری کرد.

Crypto Emporium از اتریوم برای تمام محصولات خود به همراه مجموعه ای از بهترین آلتکوین ها از جمله Dogecoin، Litecoin و XRP پشتیبانی می کند. فرآیند واقعی پرداخت های رمزنگاری یکپارچه است – خریداران فقط باید مبلغ مناسب را به آدرس کیف پولی که Crypto Emporium در حین پرداخت ارائه می دهد منتقل کنند.

یکی دیگر از جنبه های کلیدی که در بررسی Crypto Emporium ما به آن اشاره شد، برنامه پاداش منحصر به فرد این پلت فرم است. خریداران بابت تمام خریدهای انجام شده در Crypto Emporium که در «امتیازهای پاداش» پرداخت می‌شوند، 4 درصد وجه نقد دریافت خواهند کرد. این امتیازات پاداش را می توان بلافاصله پس از 30 روز به ارز دیجیتال تبدیل کرد و برای خریدهای اضافی قرار داد.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

Crypto Emporium حتی یک برنامه ارجاع دارد که می تواند برای خریداران فعال مفید باشد. این برنامه به خریدارانی که پیوند ارجاع منحصربه‌فرد خود را بین دوستان و خانواده‌هایی که در Crypto Emporium خرید می‌کنند، پاداش می‌دهد. هر بار که خریدی انجام می شود، خریدار کمیسیون دریافت می کند – بدون محدودیت در میزان درآمد.

در نهایت، پشتیبانی 24 ساعته Crypto Emporium بسیار مفید است زیرا خریداران می‌توانند از جعبه گفتگوی زنده استفاده کنند یا حتی درخواست تماس از یکی از اعضای تیم خدمات مشتری کنند. این را با نکات مطرح شده در بالا ترکیب کنید، و شکی نیست که Crypto Emporium یکی از بهترین مکان هایی است که اتریوم را در سال 1402 می پذیرد.

از Crypto Emporium دیدن کنید

2. پیش فروش کریپتو

کسانی که در حال تحقیق هستند که اتریوم را می پذیرند، ممکن است بخواهند جایگاه پیش فروش کریپتو که به سرعت در حال رشد است را بررسی کنند. این رویکرد با خرید کالا/خدمات در خرده‌فروشان آنلاین متفاوت است، اما می‌تواند فرصت‌های فریبنده‌ای را برای کسانی که به دنبال کسب بازدهی در دارایی‌های ETH خود هستند، ارائه دهد.

بسیاری از بهترین سکه های کریپتو گاوی در چند سال گذشته از مرحله پیش فروش شروع شده اند. پیش فروش یک راه عالی برای جلب حمایت و ایجاد بودجه است که به منجنیق پروژه ها در آگاهی جریان اصلی کمک می کند.

با این حال، با توجه به تعداد زیادی پیش فروش، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند مشکل باشد. خوشبختانه، ما این تحقیق را انجام دادیم و دو “جواهرات پنهان” را در قسمت پیش فروش کشف کردیم که ممکن است در آینده منفجر شوند:

عشق از اینو متنفر (LHINU)

یکی از هیجان انگیزترین پیش فروش های رمزنگاری که از پرداخت های ETH پشتیبانی می کند، موردی است که توسط Love Hate Inu ارائه شده است. Love Hate Inu جدیدترین افزوده شده به شوق “میم سکه” است، اما موارد استفاده ارزشمندی را به همراه دارد که به نظر آن را از مواردی مانند Dogecoin و Shiba Inu متمایز می کند.

هدف این پروژه ایجاد اختلال در صنعت نظرسنجی از طریق مکانیسم منحصر به فرد “رای برای کسب درآمد” (V2E) است. این مکانیسم به کاربران اجازه می‌دهد در نظرسنجی‌های مختلف رای دهند و برای انجام این کار، جوایز ارز دیجیتال دریافت کنند. هرچه یک کاربر به نظرسنجی های بیشتری رای دهد، نشانه های LHINU بیشتری به دست خواهند آورد – یک مسیر واضح برای یک جریان درآمدی مکرر فراهم می کند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

راه اندازی Love Hate Inu در حال حاضر توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب کرده است و به پیش فروش پروژه کمک می کند تا تنها در شش هفته بیش از 4.3 میلیون دلار جمع آوری کند. نه تنها این، بلکه توسعه دهندگان Love Hate Inu اخیراً اعلام کردند که کارل داوکینز، اسطوره سکه میم، به عنوان مدیر عامل این پروژه انتخاب شده است.

دیدگاه مثبت در مورد Love Hate Inu روز به روز در حال افزایش است و بسیاری بر این باورند که این بهترین پیش فروش رمزنگاری در سال 1402 است. سرمایه گذاران می توانند از طریق این پیش فروش رمزهای LHINU را با تخفیف با استفاده از ETH خریداری کنند – اگرچه، به دلیل راه اندازی “مرحله ای” آن، کسانی که به دنبال این هستند به دست آوردن کمترین قیمت ورودی باید در اسرع وقت درگیر شود.

از پیش فروش Love Hate Inu دیدن کنید

ecoterra (ECOTERRA)

سرمایه گذاران آگاه به محیط زیست که به دنبال پیش فروش برای سرمایه گذاری هستند، ممکن است بخواهند ecoterra را نیز بررسی کنند. مانند Love Hate Inu، ecoterra در مرحله پیش فروش موفقی قرار دارد که بیش از 1.3 میلیون دلار در کمتر از یک ماه جمع آوری کرده است. هیاهوی موجود در اطراف اکوتررا از روش پیشگامانه ای ناشی می شود که پلتفرم افراد را به بازیافت تشویق می کند.

ویژگی شاخص ecoterra مدل Recycle2Earn آن است که دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که از نام آن پیداست. کسانی که از برنامه ecoterra استفاده می کنند هر بار که شیشه، پلاستیک و سایر مواد را در ماشین فروش معکوس (RVM) بازیافت کنند، پاداش دریافت می کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای اهدای لباس‌های قدیمی یا استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تولید انرژی در خانه‌های خود جوایزی کسب کنند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

جوایز در ECOTERRA – رمز بومی پروژه پرداخت می شود. ECOTERRA موارد استفاده مختلفی دارد، از جمله به عنوان ارز معاملاتی بازار مواد بازیافتی اکوترا. کاربران حتی می‌توانند از طریق بازار ecoterra، کربن آفست بخرند، که راهی ساده برای تأثیر مثبت بر محیط‌زیست ارائه می‌کند.

با توجه به راه اندازی ecoterra، این باور رو به رشد وجود دارد که می تواند به یکی از دوستدار محیط زیست ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل شود. سرمایه گذاران اولیه می توانند توکن های ECOTERRA را از طریق پیش فروش با تخفیف با استفاده از ETH، USDT یا کارت اعتباری/دبیت خریداری کنند.

از Ecoterra Presale دیدن کنید

3. نیوگ

Newegg یک خرده فروش آنلاین مشهور در جهان است که در زمینه الکترونیک تخصص دارد. خریداران می‌توانند رایانه، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های خانگی و موارد دیگر را در Newegg خریداری کنند – همه این‌ها با پشتیبانی کامل از پرداخت‌های رمزنگاری شده.

به عنوان یکی از اولین خرده‌فروش‌های آنلاین که از این پرداخت‌ها پشتیبانی می‌کند، Newegg به گزینه‌ای برای افرادی تبدیل شده است که از رمزنگاری آگاه هستند و به دنبال خرید آنلاین لوازم الکترونیکی هستند. خریداران می توانند با استفاده از ETH و مجموعه ای از ارزهای دیجیتال با بیشترین پتانسیل، مانند DOGE و LTC، پرداخت انجام دهند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

مانند بسیاری از خرده فروشان برتر، پرداخت های رمزنگاری شده از طریق BitPay پذیرفته می شود. BitPay یکی از پرکاربردترین درگاه‌های پرداخت در جهان است که به بازرگانان اجازه می‌دهد رمزارز را به راحتی بپذیرند.

تنها چیزی که لازم است این است که خریداران هنگام پرداخت، گزینه BitPay را انتخاب کنند و سپس مقدار لازم ETH را به آدرس کیف پول ارائه شده منتقل کنند. بیت‌پی همچنین یک کد QR ارائه می‌کند که خریداران می‌توانند آن را برای انتقال کیف پول اسکن کنند – و نیازی به وارد کردن آدرس به صورت دستی نیست.

4. Namecheap

یکی دیگر از بهترین وب سایت هایی که اتریوم را می پذیرد Namecheap است. Namecheap یکی از محبوب ترین ثبت کنندگان دامنه در جهان است و طیف گسترده ای از خدمات از جمله میزبانی، حساب های ایمیل و گواهینامه های SSL را ارائه می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  پایتون: چگونه یک کاراکتر را از یک رشته حذف کنیم

Namecheap از سال 2013 شروع به پذیرش پرداخت های رمزنگاری کرد و آن را به یکی از “طرفدارترین تاجران رمزنگاری” در لیست ما تبدیل کرد. اگرچه Namecheap در آن زمان فقط از بیت کوین پشتیبانی می کرد، این سایت اکنون از مجموعه ای از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید – از جمله اتریوم – پشتیبانی می کند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

به لطف همکاری سایت با BitPay، کاربران به راحتی می توانند حساب های Namecheap خود را شارژ کنند. باز هم، این شامل انتقال کیف پول به آدرس کیف پولی است که BitPay ارائه می دهد یا از کد QR که نشان داده می شود استفاده کنید.

حداقل سپرده رمزنگاری Namecheap 1 دلار است و این سایت فقط برای کسانی که 3000 دلار یا بیشتر سپرده گذاری می کنند به تأیید هویت نیاز دارد. این خبر عالی برای خریدارانی است که می‌خواهند هنگام خرید دامنه‌ها و سایر خدمات مبتنی بر وب با استفاده از اتریوم ناشناس بمانند.

5. Bitrefill

با توجه به اینکه چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد، Bitrefill موقعیت نسبتاً منحصر به فردی را اشغال می کند. Bitrefill به‌جای ارائه مستقیم محصولات/خدمات، کارت‌های هدیه را برای برخی از برندهای برتر جهان از جمله Uber، Amazon، و Just Eat می‌فروشد.

بسیاری از مارک های ارائه شده در Bitrefill در واقع از پرداخت های رمزنگاری مستقیم پشتیبانی نمی کنند. با این حال، Bitrefill پشتیبانی کاملی از این پرداخت‌ها ارائه می‌کند، به این معنی که خریداران می‌توانند به‌طور غیرمستقیم اقلامی را از این برندها با استفاده از کارت‌های هدیه با بودجه رمزنگاری خریداری کنند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

در زمان نگارش، Bitrefill از بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر از جمله BTC، ETH و USDT پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Bitrefill یکی از دوستانه ترین بازرگانان رمزنگاری در لیست ما است، به این معنی که از نقل و انتقالات تقریباً از همه ارائه دهندگان برتر کیف پول، از جمله Ledger، Trust Wallet و Coinbase Wallet پشتیبانی می کند.

پس از انجام انتقال، Bitrefill بلافاصله کارت هدیه را از طریق ایمیل ارسال می کند. کارت هدیه پس از ورود کاملا معتبر خواهد بود، به این معنی که خریداران می توانند بلافاصله از آن برای خرید آنلاین اقلام استفاده کنند.

6. راکوتن

Rakuten یک شرکت تجارت الکترونیک ژاپنی است که طیف گسترده ای از خدمات، از خرید آنلاین تا رزرو سفر را ارائه می دهد. این شرکت شبیه آمازون است زیرا رویکردی متنوع دارد و دائماً در حال گسترش به بازارهای جدید است.

این خرده‌فروش آنلاین دوستدار رمزنگاری است، به این معنی که اتریوم و مجموعه‌ای از بهترین سکه‌های Web3 را می‌پذیرد. راکوتن از یک ارز الکترونیکی به نام «راکوتن کش» استفاده می‌کند که برای تأمین مالی تمام تراکنش‌های درون اکوسیستم استفاده می‌شود – و خریداران می‌توانند موجودی راکوتن نقدی خود را با استفاده از رمزارز شارژ کنند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

فرآیند شارژ از طریق برنامه کیف پول Rakuten، که اساساً نسخه Rakuten یک صرافی رمزنگاری است، کار می کند. این بدان معناست که اگر کاربران می‌خواهند دارایی‌های خود را به راکوتن کش تبدیل کنند، باید رمزنگاری خود را با استفاده از کیف پول راکوتن خریداری یا ذخیره کنند.

با این حال، پس از تبدیل به پول نقد راکوتن، دارایی های رمزنگاری می تواند برای خرید اقلام مختلف خرج شود. علاوه بر این، Rakuten Cash حتی می‌تواند در فروشگاه‌های فیزیکی در سراسر ژاپن از طریق برنامه Rakuten Pay استفاده شود – راهی غیرمستقیم برای دارندگان کریپتو برای خرج کردن سکه‌های خود به صورت شخصی.

7. eGifter

eGifter یکی دیگر از خرده فروشان محبوب است که پرداخت های اتریوم را می پذیرد و جایگزینی برای Bitrefill ارائه می دهد. برای کسانی که نمی دانند، eGifter یک پلت فرم آنلاین است که کارت های هدیه را برای بیش از 300 برند مستقر در ایالات متحده، از جمله آمازون، اپل، Macy’s Dominos و Walmart می فروشد.

این خرده فروش دارای یک اپلیکیشن دسکتاپ و موبایل است که فرآیند خرید را به طور قابل توجهی ساده می کند. علاوه بر این، خریداران هر زمان که کارت هدیه را با استفاده از رمزنگاری خریداری کنند، «امتیازهای eGifter» کسب می‌کنند که می‌توان از آن برای دریافت کارت‌های هدیه رایگان در آینده استفاده کرد.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

هیچ هزینه اضافی برای خرید کارت های هدیه با استفاده از رمزنگاری وجود ندارد، با eGifter از طیف وسیعی از سکه های برتر، از جمله ETH، BTC، XRP و LTC پشتیبانی می کند. eGifter از پرداخت‌های رمزنگاری شده از طریق BitPay پشتیبانی می‌کند – همانطور که در مورد آن بحث کردیم، این شامل یک انتقال کیف به کیف پول ساده است.

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند کارت‌های هدیه را به این روش بخرند، زیرا نیازی به جزئیات کارت نیست و پرداخت‌ها تقریباً ناشناس است. تقریباً مانند Bitrefill، پس از تکمیل تراکنش رمزنگاری، کارت هدیه ایمیل شده و بلافاصله برای استفاده معتبر است.

8. Jomashop

پایان بحث ما در مورد اینکه چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد، Jomashop است. Jomashop یک خرده فروش آنلاین لوکس است که طیف متنوعی از محصولات از جمله کیف های دستی، محصولات زیبایی، ساعت و عینک آفتابی را به فروش می رساند.

محبوبیت Jomashop از تعداد برندهای برتری که در اختیار دارد ناشی می شود. برای علاقه مندان به ساعت، این برندها عبارتند از Tudor و Bulova، در حالی که طرفداران عینک آفتابی احتمالاً با محصولات Gucci و Hugo Boss که ارائه می شوند، سر و صدا خواهند کرد.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

این یکی از وب‌سایت‌هایی است که اتریوم را در ارتباط با Coinbase Commerce می‌پذیرد. خریداران برای استفاده از درگاه پرداخت نیازی به حساب Coinbase ندارند – نیاز آنلاین یک کیف پول ارز دیجیتال سازگار است.

Jomashop از BTC، ETH و بسیاری از بهترین توکن های کاربردی پشتیبانی می کند و خرید اقلام با استفاده از ارزهای دیجیتال را آسان می کند. در نهایت، Jomashop قبلا برای کسانی که چیزهایی را با رمزنگاری می‌خرند، تخفیف‌هایی در نظر گرفته است – بنابراین ایده خوبی است که به طور مرتب برای هر گونه تبلیغات پسند رمزنگاری بررسی کنید.

سایر بازرگانانی که اتریوم را می پذیرند

برخی از بازرگانان مشهور دیگر که پرداخت های ETH را در سال 1402 می پذیرند عبارتند از:

  • تراوالا با استفاده از اپلیکیشن Travala.com، می توانید از اتریوم برای پرداخت هزینه سفر خود استفاده کنید
  • CheapAir.Com. این جمع‌کننده پرواز به شما امکان پرداخت با اتریوم را می‌دهد.
  • موجودی بیش از حد. با مجموعه ای از چیزها برای خرید، مانند فرش، تشک، و جواهرات، می توانید اتریوم خود را در اینجا خرج کنید و تحویل رایگان برای بوت شدن داشته باشید.
  • Cryptoholic. Cryptoholic با مجموعه‌ای از وسایل مانند قمقمه، ژاکت، قاب گوشی، جواهرات، کیف و مواردی از این قبیل، که با تصاویر رمزنگاری شده است، فروشگاهی دارد که برای روش‌های پرداخت غیرمتمرکز مناسب است.
  • خانه کوکی. این فروشگاه پوشاک زنانه میامی به شما امکان می دهد با استفاده از CoinPayments با ارز دیجیتال پرداخت کنید.
  • Weshopwithcrypto. همانطور که از نامش پیداست، این وب‌سایت تجارت الکترونیک به کسانی که می‌خواهند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند، راهی برای انجام این کار ارائه می‌دهد و به استفاده از اتریوم و سایر ارزها اجازه راه‌اندازی می‌دهد.
  • Ethlance. فریلنسرهایی که واقعاً در مورد ETH صعودی هستند می توانند خوشحال شوند زیرا این پلتفرم به آنها امکان می دهد مهارت های خود را برای ارز دیجیتال ارائه دهند.
  • Freelanceforcoins.com. مانند Ethlance، می توانید در این وب سایت به صورت رمزنگاری پول دریافت کنید. با این حال، به جای تمرکز بر اتریوم، می توانید از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز پول دریافت کنید.
  • Cryptokitties. این بازی یک معیار برای بازی‌های رمزنگاری شده است، زیرا درک پیرامون NFTها در بلاک چین اتریوم را شکل داده است.
  • پیوریسم. این شرکت حفظ حریم خصوصی به شما امکان می دهد با ارزهای دیجیتال متعدد از جمله اتریوم پرداخت کنید.
  • هدیه. با پرداخت اتریوم می توانید کارت هدیه آنها را دریافت کنید.
  • Destinia. همراه با بیت کوین کش، لایت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر، می توانید از اتریوم برای پرداخت هزینه رزرو هتل، بسته های پرواز و بلیط قطار استفاده کنید.
  • Gipsybee.com. این فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیکی با پذیرش انبوهی از ارزهای رمزنگاری شده برای خرید انبوهی از گجت ها، نامی برای خود دست و پا کرده است.
  • Cryptoart. این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که از چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم برای خرید آثار هنری استفاده کنید.
  • Cryptocove. یک بخش کشویی وجود دارد که در آن نشان می‌دهد چه کالاهایی را می‌توانید با اتریوم دریافت کنید، که شامل دسته‌ای از محصولات برای طرفداران رمزارز است.
  • AirBrushCustoms. این فروشگاه لباس شخصی به شما امکان می دهد با استفاده از چندین ارز دیجیتال از جمله اتریوم پرداخت کنید.
  • Bitmedia.io. این شرکت که به دنبال ارائه مخاطبان رمزنگاری به مشاغل دیگر است، خدماتی دارد که می توان با اتریوم پرداخت کرد.
  • Moonbet. این پلتفرم شرط بندی آنلاین، کتاب ورزشی، کازینو و آنلاین دارای ETH به عنوان روش پرداخت است.
  • 1xBet. این کتاب ورزشی و کازینوی آنلاین که در آن می‌توانید با ETH پرداخت کنید، به دلیل اینکه می‌تواند روی بسیاری از رویدادهای ورزشی شرط‌بندی کند، نامی برای خود دست و پا کرده است.
  • شرکت قهوه تورو این شرکت تخصصی قهوه امکان پرداخت طیف گسترده ای از پرداخت های رمزنگاری، از جمله ETH را فراهم می کند.
  • رنجر وحشی جرکی. از سال 2018، این خالق تندرو گوزن و گوزن، گزینه پرداخت با ارز دیجیتال، از جمله ETH را در اختیار مردم قرار داده است.
  • قصر فیل. با داشتن توکن جوایز خاص خود در بلاک چین اتریوم، جای تعجب نیست که این فروشنده ادویه های لوکس به شما امکان پرداخت با اتریوم را می دهد.
  • Headphones.com با انجام آنچه از نام آن پیداست، می توانید هدفون را از طریق این فروشگاه خریداری کنید و در حین انجام این کار، گزینه های پرداخت متنوعی داشته باشید، به ویژه ETH و سایر ارزهای دیجیتال.
  • Bitial. این شرکت ساعت‌های لوکس که یک کاتالوگ کامل پر از نام‌های تجاری دارد، رمزارز و اتریوم را به عنوان روش‌های پرداخت مجاز می‌کند.
  • پیتا بارسلونا. این سازنده ساعت مکانیکی سفارشی از قطعات منحصر به فرد، ETH را می پذیرد.
  • فروشگاه بونو. این فروشگاه جواهرات ایتالیایی که حلقه، گردنبند، دستبند و سایر جواهرات ارائه می دهد، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را از گزینه های پرداخت ETH خوشحال کرده است.
  • پت شاپ طبیعی. این فروشگاه با ماموریت تغییر نحوه درک مردم از محصولات حیوانات خانگی، ETH را می پذیرد.
  • Play-asia.com. این پلتفرم با هدف تبدیل شدن به خرده‌فروشی پیشرو در محصولات سرگرمی، ارزهای دیجیتال، به ویژه اتریوم را می‌پذیرد.
  • تریپکی. با بیش از 1.5 میلیون هتل برای انتخاب، Trippki گزینه های بی شماری برای کسانی که قصد سفر خود را دارند، و همچنین گزینه های رمزنگاری متنوعی برای کاربران دارد، مانند کسانی که می خواهند با ETH پرداخت کنند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استخراج بیت کوین چیست؟

استفاده از اتریوم برای پرداخت با کارت‌های نقدی کریپتو

گذشته از یافتن خرده‌فروشانی که اتریوم را می‌پذیرند، چرا به سادگی یک کارت پرداخت رمزنگاری Visa یا Mastercard که به حساب صرافی شما پیوند داده شده است دریافت نمی‌کنید و دارایی‌های رمزنگاری خود را به فیات تبدیل نمی‌کنید تا تقریباً در هر جایی که هستید، هزینه‌ها را پرداخت کنید؟

کارت‌های نقدی رمزنگاری مزایای بیشتری نسبت به آماده کردن شما برای آینده غیرمتمرکز دارند. به عنوان مثال، اگر شما فردی هستید که می‌خواهید در فناوری نوآورانه رمزنگاری فعالیت کنید در حالی که هنوز راهی برای پرداخت هر چیزی که نیاز به فیات دارد دارید، یک کارت نقدی کریپتو انعطاف‌پذیری بالایی برای شما فراهم می‌کند.

اما حتی مزایای عملی برای انجام این کار وجود دارد. از آنجایی که کریپتو یک صنعت جدید است، معاملات بسیار خوبی برای ترغیب مشتریان به استفاده از کارت های نقدی خود وجود دارد، مانند بدون کارمزد تراکنش و کارمزد تعمیر و نگهداری. با شروع افزایش تعداد کاربران کریپتو، پرداخت با اتریوم نیز به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

  1. کارت Crypto.com. Crypto.com با تا 8 درصد بازگشت هزینه، جوایز سخاوتمندانه (مخصوصاً زمانی که CRO کریپتو آنها را به اشتراک می گذارید) و کارمزد صفر، یک کارت VISA پیش پرداخت را ارائه می دهد که تمام مزایای کارت نقدی را به همراه توانایی اضافی برای خرج کردن رمزنگاری دارد. کارت اعتباری یک کارت نقدی است، به جز اینکه به جای اینکه به بانک شما متصل شود، باید کارت خود را با مقدار ارزی که قصد استفاده از آن را دارید پر کنید. برای درخواست، فقط باید توکن های CRO را به مدت 180 روز به اشتراک بگذارید.
  2. کارت بایننس مزیت کارت بایننس داشتن کارمزد صفر است، بنابراین لازم نیست نگران هزینه های پردازش یا اداری باشید. بایننس با 8% بازگشت نقدی به خدمات و امنیت بزرگترین صرافی رمزنگاری در جهان، یک کارت پیش پرداخت نیز دارد که می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از کیف پول بایننس فاندینگ، می‌توانید ارز دیجیتال خود را تا زمانی که بخواهید آن را با کارت بایننس خرج کنید، نگه دارید.
  3. کارت نوری. قبلاً به عنوان Bitwala شناخته می شد، پولی که در موجودی حساب خود دارید مقداری است که می توانید برای کارت نقدی خود خرج کنید. اگر یورو را در حساب خود داشته باشید، می توانید پول را در بیش از 30 میلیون مکان در سراسر جهان خرج کنید.
  4. کارت بیت پاندا علاوه بر رمزنگاری، کارت Bitpanda به شما امکان می دهد فلزات را نیز خرج کنید. به عنوان ویزا کارت، بیش از 54 میلیون تاجر در سراسر جهان آن را می پذیرند. Bitpanda با 0.5٪ تا 2٪ بازگشت نقدی در هر تراکنش، و همچنین سابقه پرداخت و تراکنش با این برنامه، یک راه حل بدهی ارائه می دهد که به اندازه چندین گزینه دیگر در بازار رقابتی است.

آیا اتریوم برای پرداخت خوب است؟

طبق مقاله ای از فدراسیون ملی خرده فروشیتنها 2 درصد از خرده فروشان در حال حاضر ارزهای دیجیتال غیر بیت کوینی را به عنوان روشی برای پرداخت می پذیرند. با این حال، با توجه به مزایای اجازه خرید ارز دیجیتال، این رقم احتمالاً در سال‌های آینده بالاتر خواهد رفت.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به برخی از دلایل سودمند بودن اتریوم برای کسانی که پرداخت‌های آنلاین انجام می‌دهند، و همچنین برخی از روش‌هایی که می‌توانید اتریوم را در سال 1402 خرج کنید، بیاندازیم.

سرعت تراکنش های سریع تر

یکی از مهمترین مزایای استفاده از اتریوم این است که تراکنش ها در چند دقیقه پردازش می شوند. این در تضاد کامل با تراکنش‌های فیات است که ممکن است ساعت‌ها (یا حتی روزها) طول بکشد تا تسویه شود. زمانی که صحبت از تراکنش های بین المللی به میان می آید، مقیاس های زمانی تراکنش های فیات بسیار کند هستند – استفاده از ETH می تواند راه حل بسیار سریع تری ارائه دهد.

هزینه های کاهش یافته

در مورد تراکنش های بین المللی، ETH نیز به دلیل مقرون به صرفه بودن، سودمند است. طبق منابع مختلف، انجام تراکنش‌های خارجی با کارت اعتباری/دبیت گاهی اوقات می‌تواند هزینه‌های بیش از ۳ درصد را جذب کند که تفاوت زیادی برای خریداران فعال ایجاد می‌کند.

اتریوم ذاتاً “بدون مرز” است، به این معنی که یک تراکنش بین المللی به اندازه یک تراکنش محلی هزینه دارد. تنها نگرانی خریداران، هزینه‌های شبکه (گاز) همراه با تراکنش‌ها است که با توجه به سطح ازدحام شبکه تعیین می‌شود.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

امنیت شدیدتر

مقاله ای از Entrepreneur.com می‌گوید که ارزهای دیجیتال به دلایل زیادی می‌توانند «ایمن‌تر» از بانک‌ها در نظر گرفته شوند – عمدتاً به این دلیل که برنامه‌های بانکی را می‌توان هک کرد و منجر به کلاهبرداری و اختلاس شود.

تراکنش‌های مبتنی بر اتریوم بر پایه فناوری بلاک چین است که در برابر این مسائل بسیار مقاوم است. به این ترتیب، استفاده از ETH برای انجام پرداخت‌های آنلاین ممکن است جایگزین مطمئن‌تری برای تراکنش‌های فیات باشد.

شمول مالی

طبق مقاله ای از مجمع جهانی اقتصاد1.4 میلیارد بزرگسال در حال حاضر به بانکداری دسترسی ندارند. طبیعتاً این امر خرید آنلاین کالاها و خدمات با استفاده از ارز فیات را برای این بزرگسالان دشوارتر (اگر نه غیرممکن) می کند.

با این حال، استفاده از اتریوم برای انجام تراکنش‌های آنلاین می‌تواند به این افراد کمک کند تا بدون حساب بانکی به اقلام مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند با استفاده از اتریوم پرداخت کند و دسترسی به اقتصاد جهانی را برای جمعیت «بدون بانک» در سراسر جهان فراهم کند.

آیا خرید اشیا با اتریوم قانونی است؟

قانونی بودن یا نبودن خرید اشیا با اتریوم برای بسیاری از مردم یک نگرانی معتبر است. بازار کریپتو همیشه در حال تغییر است، به این معنی که قوانین و مقررات اغلب به طور منظم تغییر می کنند. علاوه بر این، این قوانین و مقررات معمولاً بسته به حوزه قضایی که معامله در آن انجام می شود متفاوت است.

در اکثر کشورهای غربی (مانند ایالات متحده، بریتانیا و کانادا)، استفاده از اتریوم برای خرید کالا و خدمات کاملاً قانونی است. کشورها ملزم به رعایت الزامات شناخت مشتری (KYC) خواهند بود، بنابراین خریداران معمولاً باید قبل از خرید یک حساب کاربری در خرده فروش مربوطه ایجاد کنند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

از سوی دیگر، بسیاری از کشورها در سایر نقاط جهان دستورالعمل های سخت گیرانه تری در مورد استفاده از رمزنگاری دارند. چین و هند دو نمونه از این موارد هستند، زیرا هر دو در سال‌های اخیر استفاده از ارزهای دیجیتال را سرکوب کرده‌اند.

با این حال، خریداران در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و سایر کشورهای غربی نیازی به نگرانی در مورد این موضوع ندارند. در زمان نگارش این مقاله، خرید چیزهایی با اتریوم کاملا قانونی است. تنها چیزی که خریداران باید نگران آن باشند این است که پرداخت‌ها را با خیال راحت انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که کریپتو به اندازه کافی برای پوشش هزینه‌های مربوط به شبکه (گاز) کنار گذاشته شده است.

نحوه استفاده از اتریوم برای خرید چیزها

قبل از پایان دادن به این راهنما در مورد جایی که اتریوم را می‌پذیرد، ضروری است که فرآیند خرید را بررسی کنید زیرا به طور قابل‌توجهی با فرآیند خرید «سنتی» تفاوت دارد.

در زیر پنج مرحله ساده برای خرید محصولات/خدمات آنلاین با استفاده از اتریوم وجود دارد. ما از Crypto Emporium به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد زیرا این بازار دارای هزاران محصول با کیفیت بالا است و به بیش از 125 کشور در سراسر جهان ارسال می کند.

مرحله 1 – یک کیف پول رمزنگاری را باز کنید

اولین قدم راه اندازی یک کیف پول ارز دیجیتال سازگار با اتریوم است. همه بهترین کیف پول های رمزنگاری می توانند ETH را دریافت و ذخیره کنند – برخی از نمونه های محبوب عبارتند از eToro Money، MetaMask، و Trust Wallet.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

مرحله 2 – ETH را دریافت کنید

گام بعدی به دست آوردن مقداری ETH برای تامین مالی خرید است. خریدارانی که از قبل ETH دارند می‌توانند به مرحله بعدی رد شوند، اما برای کسانی که ندارند، توکن را می‌توان به راحتی از همه کارگزاران و صرافی‌های برتر خریداری کرد. پس از خرید، دارایی ها باید به کیف پول رمزنگاری ایجاد شده در مرحله 1 منتقل شوند.

مرحله 3 – یک حساب Crypto Emporium راه اندازی کنید

به صفحه اصلی Crypto Emporium بروید، روی “ثبت نام” کلیک کنید و اطلاعات شخصی مورد نیاز را برای ایجاد یک حساب وارد کنید. Crypto Emporium همچنین یک پیوند تأیید را ارسال می کند که برای تأیید اعتبار باید روی آن کلیک کنید.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید
از Crypto Emporium دیدن کنید

مرحله 4 – یک مورد را انتخاب کنید

اکنون صرفاً مروری بر طیف متنوع محصولات Crypto Emporium برای یافتن چیزی است که توجه را به خود جلب کند. هنگامی که خریداران محصول یا خدماتی را که دوست دارند شناسایی کردند، به سادگی آن را به سبد خرید اضافه کنید و به صفحه «تسویه حساب» بروید.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

مرحله 5 – خرید اقلام با اتریوم

در این صفحه، خریداران باید برخی از جزئیات اضافی را وارد کنند، آدرس تحویل خود را ارائه دهند و «ETH» را از کادر کشویی ارز ترجیحی انتخاب کنند. سپس Crypto Emporium مجموع نهایی را برای محاسبه هزینه های تحویل به روز می کند.

در نهایت، خریداران باید پس از آن یک انتقال ETH به آدرس کیف پول ارز دیجیتال ارائه شده انجام دهند. پس از تکمیل انتقال، Crypto Emporium یک ایمیل تأییدیه ارسال می کند و ارسال کالا را آغاز می کند. خریداران سپس می توانند اقلام خود را با استفاده از پیوند ایمیل یا پیامک ردیابی کنند.

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنیدچه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ 8 مکان که می توانید ETH خرج کنید

چه کسی اتریوم را به عنوان پرداخت می پذیرد؟ – نتیجه

به طور خلاصه، پذیرش اتریوم به عنوان یک روش پرداخت بدون شک در حال افزایش است و جایگزینی امن و کارآمد برای پرداخت های فیات به کاربران ارائه می دهد. با توجه به اینکه تاجران بیش از هر زمان دیگری اتریوم را قبول می‌کنند، این امکان وجود دارد که پرداخت‌های کریپتو در آینده به “هنجار” تبدیل شوند.

برای کسانی که مشتاق هستند امروز وارد دنیای خرید رمزنگاری شوند، توصیه می کنیم Crypto Emporium را بررسی کنند. Crypto Emporium مقصد برتر برای خرید اقلام با اتریوم است که مجموعه وسیعی از محصولات/خدمات با کیفیت را ارائه می دهد.

نه تنها Crypto Emporium از پرداخت های ETH پشتیبانی می کند، بلکه فروشگاه BTC، DOGE، LTC و سایر آلت کوین ها را نیز می پذیرد. Crypto Emporium با برخورداری از پشتیبانی 24/7 مشتری و گزینه های ارسال به 125+ کشور، یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که به دنبال استفاده ایمن از دارایی های رمزنگاری خود هستند.

از Crypto Emporium دیدن کنید

سوالات متداول

آیا خرده فروشی هایی وجود دارند که اتریوم را قبول کنند؟

بله – صدها خرده فروش اتریوم را می پذیرند، مانند Crypto Emporium، Newegg و Namecheap.

چگونه با اتریوم چیزهایی بخریم؟

برای خرید چیزهایی با اتریوم، کافی است خرده‌فروشی را انتخاب کنید که از پرداخت‌های رمزنگاری پشتیبانی می‌کند، اتریوم را در هنگام پرداخت انتخاب کنید، سپس دستورالعمل‌های ارائه شده توسط درگاه پرداخت خرده‌فروش را دنبال کنید.

اتریوم برای چه مواردی قابل استفاده است؟

اتریوم را می توان برای موارد مختلفی استفاده کرد، مانند ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) در بلاک چین اتریوم یا پرداخت آنلاین برای کالاها و خدمات.

آیا تسلا اتریوم را می پذیرد؟

در زمان نگارش این مقاله، تسلا اتریوم را به عنوان یک روش پرداخت نمی پذیرد – اگرچه این خودروساز برای مدت کوتاهی از بیت کوین پشتیبانی می کرد.



منتشر شده در 1402-12-26 08:29:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید