وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

راهنمای متامسک: نحوه راه اندازی و شروع

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


راهنمای متامسک: نحوه راه اندازی و شروع
منبع: Adobe / کوکیچی تاکاهاشی

متاماسک یکی از محبوب ترین برنامه های کیف پول رمزنگاری در جهان است. به طور پیش‌فرض به شبکه اتریوم متصل است، می‌تواند با طیف گسترده‌ای از شبکه‌ها و توکن‌ها کار کند و به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنید و به تعدادی بازار و برنامه‌های غیرمتمرکز متصل شوید تا NFT برای مجموعه شخصی خود خریداری کنید.

این راهنمای کوتاه، گام به گام نحوه راه‌اندازی کیف پول MetaMask و قرار دادن تمام بلوک‌ها برای شروع خرید با ارزهای دیجیتال را توضیح می‌دهد.

این راهنما فرض می کند که شما قبلاً اولین ارزهای رمزنگاری شده خود را خریداری کرده اید و به دنبال انجام مراحل بعدی هستید. با این حال، اگر به مشاوره نیاز ندارید، اینجا کلیک کنید راهنمای ما را بخوانید و شروع کنید.

کیف پول متاماسک

مالکیت ارزهای دیجیتال در صرافی هایی مانند کوین بیس یا بایننس یک چیز است، اما توانایی تعامل با بازارهای NFT، dapps، و خرج کردن رمزنگاری خود مستلزم استفاده از یک کیف پول خصوصی است.

راه اندازی کیف پول مرورگر بومی مانند Metamask یک فرآیند سریع و ساده است. آماده سازی خود برای شروع تراکنش در رمزارز می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود.

برای این راهنما از کیف پول MetaMask استفاده خواهیم کرد، یک کیف پول ساده که به عنوان یک کیف پول نصب شده است پسوند مرورگر بنابراین به شما این امکان را می‌دهد که کریپتو خود را حفظ کنید، به بازارها متصل شوید و NFT بخرید.

نصب MetaMask

MetaMask به صورت دانلود مستقیم در دسترس است، پس به ادامه مطلب بروید وب سایت متامسک برای شروع. بسیار مهم است که همیشه بررسی کنید که در سایت رسمی هستید تا مطمئن شوید که از کلاهبرداری های احتمالی محافظت می شوید. با صفحه زیر به شما خوشامد می‌گویند که در آن باید روی «کلیک کنید.اکنون بارگیری کن” در وسط صفحه نمایش شما.

به طور خودکار از شما خواسته می شود که MetaMask را برای مرورگر انتخابی خود نصب کنید. برای این مثال، ما استفاده می کنیم گوگل کروم. کلیک “MetaMask را برای کروم نصب کنید به فروشگاه وب Google Chrome هدایت شود.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه استفاده از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) با MetaMask

کلیک کنید بر روی “به کروم اضافه کنیددکمه ” برای شروع دانلود و نصب. پس از تکمیل، مجدداً به صفحه خوش آمدگویی متامسک با لوگوی متامسک هدایت خواهید شد.

کلیک کنید بر روی “شروع کنیددکمه ” برای شروع فرآیند ثبت نام. این فقط حداکثر 10 دقیقه از شما زمان می برد و مطمئن شوید که قبل از شروع کار یک قلم و کاغذ همراه خود داشته باشید تا بعداً برخی از اطلاعات مهم را یادداشت کنید.

با توجه به اینکه در MetaMask تازه کار هستید، حتما روی ” کلیک کنیدیک کیف پول ایجاد کنیددکمه ” برای شروع راه اندازی یک حساب جدید.

سپس به شما فرصتی داده می شود که به اشتراک گذاری داده های ناشناس را انتخاب کنید تا به آنها در توسعه و بهبود کیف پول و افزونه کمک کنید. این کاملا اختیاری است و پاسخ شما تاثیری بر استفاده یا قابلیت های کیف پول شما نخواهد داشت.

قدم بعدی انتخاب رمز عبور شخصی است. این باید چیزی امن و در عین حال به یاد ماندنی باشد، زیرا این ابزار اصلی شما برای دسترسی – و محافظت – از حساب شما در هنگام استفاده از مرورگر خانگی شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای MetaMask نیازی به نام کاربری یا ایمیل نیست، فقط یک رمز عبور لازم است.

سپس MetaMask یک پیام امنیتی کوتاه و مختصر دارد که آنچه را کهبذر“، یا “بهبودی مخفی“، عبارت است، و چگونه باید ذخیره شود. اگر تازه وارد فضای رمزنگاری شده‌اید، این اطلاعات بسیار مهم است، بنابراین قبل از کلیک کردن بر روی «تمام اطلاعات موجود در این صفحه را پردازش کنید.بعد“.

در صفحه بعدی، عبارت بذر شخصی و منحصر به فرد خود را که در پشت یک قفل پنهان شده است، به شما ارائه می شود. پس از آشکار شدن، باید عبارت seed را به ترتیب دقیق نمایش داده شده یادداشت کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردید، این آخرین وسیله برای دسترسی به کیف پول شماست، بنابراین مطمئن شوید که یادداشت شما هم خوانا و هم در یک مکان امن.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای مجموعه ها در پایتون

این عبارت بذر نمونه من است. به هیچ چیز مرتبط نیست و ارزشی ندارد. من ترتیب کلمات را روی یک کاغذ یادداشت کرده ام و آنها را در مکانی امن ذخیره می کنم.

برای اطمینان از اینکه راهی برای یادآوری عبارت seed خود دارید، MetaMask یک کار ساده را به شما ارائه می دهد که از شما می خواهد قبل از ادامه، ترتیب کلمات در عبارت خود را تأیید کنید.

پس از اتمام کار، کیف پول MetaMask شما بلافاصله راه اندازی و آماده استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که نکات مربوط به ایمن سازی عبارت اولیه خود را خوانده اید و روی ” کلیک کنیدهمه چیز تمام شد” به کیف پول جدید شما هدایت شود.

کیف پول شما پس از تکمیل اینگونه به نظر می رسد. از اینجا می‌توانید با استفاده از اطلاعات ساده بلاک چین، اتریوم را با سایر ارزهای دیجیتال و توکن‌ها خریداری، ارسال، دریافت و مبادله کنید.

افکار بسته

MetaMask یک کیف پول رمزنگاری ساده و استاندارد صنعتی است که به طور یکپارچه با مرورگر وب شما یکپارچه می شود. این به هر کسی اجازه می‌دهد تا به سرعت و کارآمد تراکنش‌ها را روی بلاک چین انجام دهد و در عین حال از سرمایه‌گذاری‌های خود محافظت کند.

MetaMask نه تنها به عنوان یک کیف پول عمل می کند، بلکه به عنوان یک ثبت نام برای پلتفرم های متعدد NFT و برنامه های مالی غیرمتمرکز از جمله دریای آزاد و راریبل، بنابراین مکان مناسبی برای نگهداری رمزارز شما است.

در راهنماهای آینده، نحوه اتصال شبکه های مختلف به MetaMask، پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزها و توکن ها و همچنین نحوه خرید NFT در پلتفرم های فوق را پوشش خواهیم داد.

به روز رسانی – بررسی MetaMask 1402 ما را ببینید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:33:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید