وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه اتریوم را در بریتانیا بخریم و بفروشیم؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


ظهور اتریوم به عنوان دومین ارز رمزپایه محبوب در بریتانیا بی‌توجه نبوده است، به طوری که تعداد فزاینده‌ای از مردم مایلند بدانند چگونه اتریوم را در بریتانیا بخرند، آن را بفروشند یا با آن تجارت کنند. علیرغم جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به یک جهانی…

ظهور اتریوم به عنوان دومین ارز رمزپایه محبوب در بریتانیا بی‌توجه نبوده است، به طوری که تعداد فزاینده‌ای از مردم مایلند بدانند چگونه اتریوم را در بریتانیا بخرند، آن را بفروشند یا با آن تجارت کنند. اتریوم (ETH) علیرغم جاه طلبی خود برای تبدیل شدن به یک ارز جهانی، هنوز از حمایت یکسانی در بین کشورهای مختلف برخوردار نیست، که منجر به ایجاد محدودیت هایی در روند خرید یا فروش آن می شود.

اگر می‌خواهید ETH در بریتانیا بخرید، مطمئن‌ترین اقدام این است که این کار را از طریق صرافی‌های رمزنگاری مانند Coinbase، Bitstamp و Coinfloor انجام دهید. آنها به شما این امکان را می دهند که این کار را در حین دریافت هزینه کمیسیون انجام دهید که باید از قبل بررسی کنید. اولین قدم این است که حساب کاربری خود را با آنها ایجاد کنید، که معمولاً شامل ارائه اسنادی است که محل اقامت و هویت شما را تأیید می کند تا تأیید شود. هنگامی که این حساب را با حساب بانکی خود پیوند دادید و ارزهای پشتیبانی شده را بررسی کردید، می توانید شروع به کار کنید.

اگر مقیم بریتانیا هستید، باید در نظر داشته باشید که برخی از بانک‌های آنجا به راحتی با نهادهای درگیر در تراکنش‌های مرتبط با رمزنگاری کار نمی‌کنند. به همین دلیل است که برخی از صرافی های ارز دیجیتال ترجیح می دهند تجارت بانکی خود را از سایر کشورهای اتحادیه اروپا انجام دهند. برای مقابله با هزینه های مربوط به منطقه پرداخت واحد یورو (SEPA) و تراکنش های بالقوه طولانی آماده باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  دو دیکشنری پایتون را در یک عبارت ادغام کنید

اگر نمی‌دانید چگونه اتریوم را در بریتانیا بفروشید، همان صرافی‌های رمزنگاری بهترین متحدان شما برای این منظور نیز هستند و تنها مسئولیت شما بررسی کارمزدها، نرخ‌ها و پشتیبانی ارز آنهاست.

اگر می‌خواهید ETH را در بریتانیا بفروشید و همچنین آن را بخرید، پلتفرم‌های Peer-to-Peer گزینه مناسب دیگری هستند. آنها به عنوان بازارهای مجازی مبتنی بر یک وب سایت عمل می کنند که می تواند شما را به طور یکسان با فروشندگان و خریداران محلی ETH مرتبط کند. برای مثال، با LocalEthereum، می‌توانید مستقیماً بدون کارمزد و با استفاده از روش پرداخت مورد توافق طرفین، ETH را از افراد خریداری کنید. با این حال، باید در اینجا احتیاط کنید و شرکای احتمالی خود را دوباره بررسی کنید تا از برخورد با کلاهبرداران جلوگیری کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:54:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید