وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه یک تجارت Uniswap ایجاد کنیم

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


Uniswap راه دیگری را برای تجارت ارزهای دیجیتال برای شما فراهم می کند. این یک صرافی غیرمتمرکز است که به نام DEX نیز شناخته می‌شود و بدون یک مرجع مرکزی و نیاز به نگهبانی شما کار می‌کند.

unswap

Uniswap راه دیگری را برای تجارت ارزهای دیجیتال برای شما فراهم می کند. این یک صرافی غیرمتمرکز است که به نام DEX نیز شناخته می شود و بدون یک مرجع مرکزی و نیاز به نگهبانی وجوه شما کار می کند.

در واقع، کاربران کسانی هستند که وجوه را در استخرهای نقدینگی اضافه می‌کنند و هر زمان که آن وجوه برای معاملات استفاده می‌شود، بازدهی کسب می‌کنند. خریداران یا فروشندگان مجبور نیستند منتظر یک صرافی برای تکمیل یک معامله مانند معاملات در صرافی های متمرکز باشند. در عوض، وجوه از ذخایر نقدینگی است که هر کسی می‌تواند در آن مشارکت کند. کسانی که در این استخرهای نقدینگی مشارکت می‌کنند، هر زمان که از آن توکن‌ها در بورس استفاده شود، سود کسب می‌کنند.

در کنار غیرمتمرکز بودن، سادگی رابط کاربری Uniswap شروع را آسان می کند. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نحوه انجام مبادله Uniswap را بیاموزیم.

برای شروع، باید یک کیف پول MetaMask داشته باشید تا این معاملات را انجام دهید. اگر برای پیوند Uniswap خود با MetaMask به کمک نیاز دارید، اینجا را کلیک کنید.

انجام مبادله Uniswap

ابتدا به صفحه اصلی خود بروید https://app.uniswap.org/#/swap به عنوان URL شما شما باید یک تراکنش بسیار ساده «از» و «به» را ببینید.

راهنمای unswapراهنمای unswap

شما می توانید ارز مورد نظر خود را در سمت راست انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یک محدوده به لیست در پایتون اضافه کنید
تجارت unswapتجارت unswap

در زیر از، می‌توانید تعداد جفت‌های فعلی را که می‌خواهید با آنها تعویض کنید تایپ کنید. معادل در ارز دیگر به طور خودکار نشان داده می شود.

راهنمای تجارت unswapراهنمای تجارت unswap

چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست تعدادی گزینه پیشرفته را نشان می دهد که می توانید مانند آنها استفاده کنید تحمل لغزش. قیمت در کریپتو به سرعت در نوسان است. تنظیم تحمل لغزش باعث می شود که شما تغییرات قیمت را فقط در آن درصدها بپذیرید. اگر آن را روی 1٪ تنظیم کنید، توکن هایی که با آنها تعویض می کنید، 1٪ تفاوت ندارند. اگر چنین شود، تراکنش شما لغو می شود. مهلت تراکنش باعث می شود که تراکنش شما در صورتی که بیشتر از زمانی که انتخاب کرده اید طول بکشد، اجرا نخواهد شد. شما همچنین گزینه های پیشرفته تری مانند حالت Expert برای معاملات با لغزش زیاد و چند هاپ برای جفت مستقیم

بعد از اینکه گزینه های خود را انتخاب کردید، صورتی بزرگ را بزنید تعویض کنید دکمه.

راهنمای تعویض unswapراهنمای تعویض unswap

تمام جزئیات مربوط به سوآپ خود مانند قیمت، حداقل مبلغی که انتظار می‌رود دریافت کنید، حتی در صورت تغییر قیمت، تأثیر قیمت (تحمل لغزش)، و کارمزدی که ارائه‌دهنده نقدینگی هنگام انجام این سوآپ دریافت می‌کند را مشاهده خواهید کرد. اصابت تعویض را تایید کنید.

Unswap تایید تراکنشUnswap تایید تراکنش

توجه داشته باشید که هزینه گاز شبکه را نیز پرداخت می کنید. اصابت تایید و شما تمام شده اید!

می توانید برگه دارایی ها را در برنامه افزودنی کروم MetaMask خود بررسی کنید تا مبادله خود را تکمیل کنید.

راهنمای تعویض unswapراهنمای تعویض unswap

همانطور که Uniswap همچنان در حال افزایش است ارزش بازار، شما شروع به تعجب می کنید که آیا روزی فرا می رسد که صرافی های غیرمتمرکز با سادگی، ناشناس بودن و حریم خصوصی خود، روزی در صرافی های متمرکز عادی شوند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه اتریوم بخریم؟

یادگیری نحوه استفاده از Uniswap می تواند برای آینده مالی غیرمتمرکز ضروری باشد. موفق باشید!



منتشر شده در 1402-12-26 09:04:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید