وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چگونه با پول نقد اتریوم بخریم؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


اگر می‌خواهید چگونه اتریوم را با پول نقد بخرید، حتماً مزایا و معایب این کار را در نظر گرفته‌اید. وقتی صحبت از مزایا به میان می آید، ابتدا دو مزیت به ذهن متبادر می شود: سهولت فرآیند و حریم خصوصی همراه با آن. اگر شما…

نحوه خرید اتریوم با پول نقد

اگر می‌خواهید چگونه اتریوم را با پول نقد بخرید، حتماً مزایا و معایب این کار را در نظر گرفته‌اید. ممکن است از سهولت فرآیند و حریم خصوصی ناشی از آن بهره مند شوید. اگر می خواهید از پول نقد استفاده کنید، کل فرآیند خرید اتریوم (ETH) نسبتا آسان است و می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. علاوه بر این، لازم نیست نگران قوانین و مقررات مزاحم باشید، هر نظری که در مورد آنها ممکن است داشته باشید.

ساده ترین راه برای خرید اتریوم

اگر می‌خواهید راه رسمی را طی کنید، ساده‌ترین روش خرید اتر با پول نقد دیجیتال، بررسی هر پلتفرم معتبر فیات به کریپتو است که از خرید ارزهای دیجیتال با ارز مورد نظر شما پشتیبانی می‌کند.

برخی از بهترین صرافی های بین المللی فیات به کریپتو و خدمات کارگزاری عبارتند از:

  • کوین بیس
  • بایننس
  • eToro
  • بیت استمپ
  • کراکن
  • Bitfinex
  • بیت ترکس
  • KuCoin

هنگامی که حساب خود را ثبت کردید و آن را با حساب بانکی و کیف پول رمزنگاری خود پیوند دادید، می توانید شروع به کار کنید. به خاطر داشته باشید که صرافی‌ها برای خدماتی که ارائه می‌کنند از شما کارمزد دریافت می‌کنند، و ممکن است قبل از اینکه بتوانید واقعاً چیزی بخرید، باید از طریق بررسی KYC/AML اقدام کنید.

اگر دوست ندارید مراحل ثبت صرافی را طی کنید، ممکن است بخواهید اتریوم را از طریق صرافی های فوری مانند به صورت تغییری یا ShapeShift.

صرافی های غیرمتمرکز (DEX)

از طرف دیگر، ممکن است بخواهید یک صرافی غیرمتمرکز را امتحان کنید. اگرچه استفاده از آن‌ها کندتر و کمی پیچیده‌تر از سرویس‌های متمرکز هستند، اما اغلب درجه‌ای از حریم خصوصی و ناشناس بودن را ارائه می‌کنند که صرافی‌های متمرکز نمی‌توانند با آن مطابقت کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چک کردن چک باکس در jQuery و JavaScriptCheckboxها یکی از انواع فیلدهای ورودی هستند که ما معمولاً برای اینکه به کاربران امکان تعامل با صفحات وب و معمولاً ارسال داده‌ها به پشتیبان را با علامت زدن هر کادری که در یک موقعیت خاص اعمال می‌شود، استفاده کنیم. . برخلاف دکمه های رادیویی (که متعلق به گروه های رادیویی هستند) -...

برخی از صرافی های غیرمتمرکز که خدمات فیات به کریپتو ارائه می دهند عبارتند از:

  • امواج DEX
  • Bisq

صرافی غیرمتمرکز را با پول نقد بخریدصرافی غیرمتمرکز را با پول نقد بخریدتبادل غیرمتمرکز امواج.

در اینجا، می توانید اتریوم را با استفاده از پول نقد دیجیتال خریداری کنید. با این حال، اگر بخواهید ETH را با استفاده از پول نقد قدیمی خوب بخرید، هیچ یک از صرافی های ذکر شده در بالا انجام نمی دهند.

چگونه با پول نقد اتریوم بخریم؟

اگر بر پول نقد سرد اصرار دارید و به تشریفات اهمیتی نمی دهید، بهترین راه برای خرید ETH با پول نقد این است که آن را از طریق مبادلات همتا به همتا (P2P) انجام دهید. این پلتفرم های غیرمتمرکز به عنوان بازارهای مجازی برای دارندگان اتریوم عمل می کنند. به آن به عنوان یک eBay فکر کنید، فقط خیلی کمتر رسمی و با زنگ ها و سوت های کمتر.

نحوه خرید ETH با پول نقد از طریق پلتفرم های همتا به همتا

LocalEthereum یکی از شناخته شده ترین بازیکنان اینجاست. به اندازه کافی تثبیت شده است، و می توانید به عنوان یک پلت فرم نسبتا امن برای خرج کردن پول نقد خود به آن نگاه کنید. با این حال، نحوه برخورد شما با شخصی که می‌خواهد اتریوم را به شما بفروشد و تعیین اینکه آیا او قابل اعتماد است، کاملاً مسئولیت شماست. بهترین راه برای به دست آوردن اندازه گیری خوب از شخص دیگر، بررسی نمایه، سابقه و بررسی های دیگر کاربران پلت فرم است.

eth را با localethereum نقدی بخریدeth را با localethereum نقدی بخرید

صرافی‌های P2P مانند LocalEthereum معمولاً خدمات پیام‌رسانی داخلی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد برای ملاقات با فروشنده ترتیب دهید. از آنجایی که پول نقد و افراد ناشناس در آن دخیل هستند، بهترین کار برای این امر، سازماندهی این جلسات در مکان های عمومی است.
همچنین می‌توانید اطلاعات کافه‌های محلی و مکان‌های ملاقات علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را در منطقه خود بررسی کنید و در این فرآیند با افراد همفکر خود ملاقات کنید.

هنگامی که تشخیص دادید شخصی که با او سر و کار دارید قانونی است، می‌توانید برای مثال درباره نحوه فروش نقدی اتریوم با او نظرات خود را مبادله کنید. بله، این گزینه دیگری است که این مبادلات همتا به همتا برای آن مفید است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نوشتن تست های واحد در پایتون – با نمونه کد تست

با این حال، آنها تنها گزینه شما برای فروش ETH به صورت نقدی نیستند، زیرا صرافی های رمزنگاری ذکر شده مانند Coinbase یا Kraken می توانند همین کار را انجام دهند. به طور همزمان، آنها شما را به عنوان صرافی نقدی اتریوم شخصی شما پر می کنند، مشروط بر اینکه از جفت شدن اتریوم با ارز شما پشتیبانی کنند.

ETH را با پول نقد با استفاده از ATM Ethereum خریداری کنید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید اتریوم را از طریق خودپرداز یا سرویس عابر بانک محلی اتریوم خریداری کنید. وب سایت هایی مانند CoinATMradar.com می توانند به شما اشاره کنند.

نحوه خرید اتر با پول نقد Ethereum atmنحوه خرید اتر با پول نقد Ethereum atmدستگاه های خودپرداز اتریوم در سراسر جهان. منبع: CoinATMradar.com

نحوه کار خرید اتریوم از طریق دستگاه خودپرداز محلی با پول نقد در اینجا آمده است:

  1. یک کیف پول اتریوم بگیرید. هر کیف پول ساده اتریوم، خواه این کار را انجام دهد متاماسک، Blockchain.info، جکس، BRD یا MyEtherWallet. اگر می‌خواهید از امنیت کیف پول خود مطمئن باشید، هر کیف پول سخت‌افزاری که از اتریوم پشتیبانی می‌کند این کار را انجام خواهد داد. ترزور یا دفتر کل.
  2. نزدیکترین دستگاه خودپرداز را پیدا کنید. از CointATMradar یا هر سرویس مشابه استفاده کنید.
  3. سفارش دادن. روی صفحه لمسی دستگاه ضربه بزنید و دستورالعمل های بیشتر را دنبال کنید. اتریوم را به عنوان ارز دیجیتال مورد نظر خود انتخاب کنید. برخی از دستگاه‌های خودپرداز ممکن است برای تراکنش‌های مهم از شما درخواست تأیید شناسه یا شماره تلفن کنند، بنابراین اگر چنین است، باید آن را پیگیری کنید.
  4. کد QR را اسکن کرده و خرید را تکمیل کنید. به کیف پول ETH خود دسترسی پیدا کنید و کلید عمومی خود را پیدا کنید. با استفاده از دوربین ATM آن را اسکن کنید، پول نقد را در دستگاه وارد کنید و دستورالعمل های بعدی را برای تکمیل خرید دنبال کنید.
  5. اتر را به کیف پول خود دریافت کنید. همین! پس از تایید تراکنش، ETH را به کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

این راه هایی است که چگونه می توانید اتریوم را با استفاده از پول نقد دیجیتال و فیزیکی دریافت کنید. اگر می‌خواهید درباره نحوه خرید اتریوم بیشتر بدانید، راهنمای ما در مورد نحوه خرید ETH با PayPal یا کارت اعتباری را ببینید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:07:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید