وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سخت افزار برای استخراج اتریوم

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


بنابراین، شما می خواهید اتر را به دست آورید اما گمانه زنی هایی که با خرید آن به وجود می آید واقعاً مورد شما نیست؟ خوب، اگر به ما اجازه دهید نحوه انتخاب سخت افزار برای استخراج اتریوم را به شما نشان دهیم، می توانید در عوض دست خود را با استخراج کثیف کنید. هنوز…

بنابراین، شما می خواهید اتر را به دست آورید اما گمانه زنی هایی که با خرید آن به وجود می آید واقعاً مورد شما نیست؟ خوب، اگر به ما اجازه دهید نحوه انتخاب سخت افزار برای استخراج اتریوم را به شما نشان دهیم، می توانید در عوض دست خود را با استخراج کثیف کنید. با این حال، قبل از اینکه به نزدیکترین فروشگاه سخت افزار رایانه شخصی بروید، بهتر است مطمئن شوید که واقعاً می دانید چگونه اتریوم (ETH) را استخراج کنید که به اندازه داشتن سخت افزار پر زرق و برق مهم است.

بنابراین، استخراج اتریوم چیست؟ اگر توانستید مفاهیم بلاک چین و خود اتریوم را درک کنید، استخراج اتریوم نباید رمز و راز باشد. در اصل، رایانه شخصی شما به عنوان ابزاری برای حل پازل های رمزنگاری پیچیده و معادلات ریاضی در شبکه اتریوم استفاده می شود. پس از انجام موفقیت آمیز این وظایف، می توانید بلوک های تراکنش را «باز کنید» و پاداش خود را در قالب اتریوم دریافت کنید.

برای دستیابی به این هدف، جزء کلیدی سخت افزار استخراج اتریوم، GPU (واحد پردازش گرافیکی) رایانه شخصی شما است، یعنی کارت گرافیک/کارت ویدیو. بله، همان چیزی که برای اجرای همه آن بازی ها استفاده می کنید. پس چرا CPU نه؟ دلیل آن ساده است، زیرا حتی کارت‌های گرافیک سطح پایه عملکرد استخراج بسیار بهتری نسبت به پردازنده‌های قوی‌تر دارند و GPU‌های قدرتمند را به یک و تنها گزینه برای استخراج اتریوم تبدیل می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استفاده از کتابخانه Plotly برای تجسم داده های تعاملی در پایتون

بنابراین، هنگامی که کیف پول دیجیتال خود را دریافت کردید و درایورهای GPU را به روز کردید، خوب هستید؟ خیر، شما همچنان باید نرم افزار استخراج اتریوم و یک برنامه کلاینت را نصب کنید که از آن برای اتصال به شبکه اتریوم و برقراری ارتباط با آن استفاده خواهید کرد. پس از نصب کلاینت در کنار نرم افزار استخراج (مانند Ethminer)، می توانید شروع به پر کردن جیب های مجازی خود با اتریوم کنید.

با توجه به لزوم سرمایه گذاری در سخت افزار درجه یک و هزینه برق برای راه اندازی آن، آیا در نهایت استخراج ETH سودآور است؟ پاسخ مثبت است، تا زمانی که با بالا بردن ارزش اتریوم استخراج شده از قبوض برق یا هزینه های سخت افزاری خود، سودآوری استخراج ETH را تضمین کنید.

اگر به یک استخر ماینینگ بپیوندید، این به بهترین وجه به دست می آید. شاید بپرسید که استخر استخراج اتریوم چیست و آیا شامل اشتراک گذاری اتریوم به دست آمده شما می شود؟ به طور خلاصه، این یک جامعه ماینرهایی است که با آنها در استخراج اتریوم همکاری می کنید. جوایز مشترک هستند، بله، اما ترکیب منابع سخت افزاری شما نیز کسب جوایز را بسیار آسان تر می کند. هنگام انتخاب یک استخر برای خود، مطمئن شوید که اندازه، هزینه ها و حداقل پرداخت های آن را در نظر گرفته اید.

گزینه دیگر تبدیل شدن به یک ماینر تنها است. در این صورت، منابع سخت افزاری شما با منابع متعلق به افراد یا شرکت های دیگر رقابت خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که باید سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای (حداقل بیش از صد پردازنده گرافیکی) به دست آورید و برای پرداخت قبوض هنگفت برق آماده باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کشیدن و رها کردن در جاوا اسکریپت Vanilla عمل انتخاب یک آیتم یا تکه‌ای از متن، جابجایی آن (کشیدن) و سپس قرار دادن آن (رها کردن) در مکانی دیگر به عنوان قابلیت کشیدن و رها کردن شناخته می‌شود. اکثر مرورگرها انتخاب متن، تصاویر و پیوندها را به طور پیش فرض قابل کشیدن می کنند. برای مثال، اگر تصاویر یا نشان‌واره‌های مبتنی بر تصویر را بکشید روی هر ...

در نهایت، گزینه ای برای مشارکت در استخراج ابری نیز وجود دارد. بنابراین، استخراج ابری ETH چیست و آیا من به یک هواپیمای پرنده به عنوان سخت افزار ضروری برای آن نیاز دارم؟ خوشبختانه خیر، زیرا این گزینه شامل پرداخت هزینه به افراد دیگر برای استخراج ETH برای شما با سخت افزارشان است، یعنی شما برای زمان استخراج آنها به آنها پول می دهید و هرچه اتریوم به دست می آورند را دریافت می کنید. در این حالت، شما پولی را از قبل پرداخت می‌کنید که در صورت کاهش قیمت اتریوم، می‌تواند بر ارزش نهایی اتریوم که دریافت می‌کنید، تأثیر بگذارد. با این حال، لازم نیست نگران سخت افزار، هزینه های جاری و خرابی های احتمالی تجهیزات باشید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:22:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید