وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

VPS خود را برای وردپرس تنظیم کنید

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


VPS خود را برای وردپرس تنظیم کنید 1

وردپرس روی هر سروری که Apache، MySQL و PHP نصب کرده باشد، به خوبی اجرا می شود. اما مطمئناً می توانید یک محیط میزبانی وردپرس را برای اجرای سریعتر و کارآمدتر بهینه کنید.

اگر یک سایت وردپرس (یا چندین سایت) را در حساب میزبانی VPS لینوکس خود اجرا می کنید، این مقاله برای شما مناسب است. ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید یک پشته وردپرس بهینه شده در VPS خود دریافت کنید تا بتوانید سایت های وردپرس را با سرعت فوق العاده بالا ارائه دهید.

چرا با VPS برویم؟

میزبانی مدیریت شده وردپرس ما یک تجربه عالی از وردپرس را ارائه می دهد که نیازهای اکثر کاربران را برآورده می کند.

با این حال، برخی از کاربران به انعطاف پذیری محیط میزبانی VPS نیاز دارند. گزینه Virtual Private Server دسترسی بیشتری به منابع محاسباتی مهم را برای کاربرانی که قصد دارند چندین سایت را راه اندازی کنند یا حساب های فرعی را برای سایر کاربران ارائه می دهند، فراهم می کند.

رسانگار محیط های میزبانی مدیریت شده و مدیریت نشده را ارائه می دهد، برای اطلاعات بیشتر به پست ما در مورد میزبانی VPS مدیریت شده در مقابل بدون مدیریت مراجعه کنید.

دستور العمل وردپرس ما

ما پنهان نمی کنیم که پشته بهینه سازی شده وردپرس ما از چه چیزی تشکیل شده است. و می توانید راهنمای مرکز پشتیبانی ما را برای تنظیم VPS خود دنبال کنید. پشته ما از موارد زیر استفاده می کند:

  • سرور پروکسی NGINX
  • PHP-FPM برای بهینه سازی سایت پویا PHP
  • نرم افزار حافظه پنهان Opcache
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  7 روش برای تمیز کردن وب سایت وردپرسی

هدف مشترک هر برنامه افزایش سرعت ترافیک شبکه است. ممکن است متوجه شوید که دیگر نیازی به شبکه تحویل محتوا (CDN) ندارید. کمتر نگران اصلاح پلاگین ها و تم ها باشید و بر بازاریابی برای کسب و کار خود تمرکز کنید.

اما، اگر هنوز برای انجام این تنظیم به تنهایی مردد هستید، می توانید از یکی از اعضای تیم میزبانی مدیریت شده ما درخواست کنید که این کار را برای شما انجام دهد.

VPS هاست وردپرس را دریافت کنید

جایگزین دیگر خرید (یا انتقال حساب خود به) یک VPS است که قبلاً با جادوی میزبانی وردپرس ما از قبل پیکربندی شده است. به این ترتیب، می توانید یک حساب میزبانی VPS که قبلا برای وردپرس بهینه شده است، دریافت کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر برای اولین بار اقدام به خرید می کنید، VPS بهینه سازی شده وردپرس را که روی سخت افزار SSD اجرا می شود، انتخاب کنید. اگر قبلا یک حساب VPS دارید، می توانید به سادگی از پنل مدیریت حساب خود درخواست انتقال دهید.

در پایان، اگر VPS شما برای وردپرس بهینه نشده است، باید واقعاً آن را در نظر بگیرید. حتی اگر برخی از سایت‌هایی که مدیریت می‌کنید، باشند نه با استفاده از وردپرس، داشتن گزینه های بهینه سرور در دسترس شما به هیچ وجه ضرری ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

و به یاد داشته باشید که ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. ما همیشه کارشناسان وردپرس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

ارسال شده در مقالات میزبانی VPS بر

این مقاله به شما کمک کرد؟ به گفتگو بپیوندید!



منتشر شده در 1402-12-26 20:40:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید