وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

همکاری جامعه برای پیشرفت

0 2
زمان لازم برای مطالعه: < 1 دقیقه


در حالی که دهه‌ها سیاست‌ها و شیوه‌های تبعیض‌آمیز همچنان به بحران مسکن مقرون‌به‌صرفه در ایالات متحده دامن می‌زند، کمتر از سه مایل از محوطه دانشگاه MIT چراغی از نوآوری و توانمندسازی جامعه وجود دارد.

کاترین دیگنازیو، دانشیار علوم شهری و برنامه ریزی، می گوید: «ما بسیار مفتخریم که به همکاری طولانی مدت MIT با املاک کمفیلد ادامه می دهیم. کمفیلد مدت‌هاست که انکوباتور ایده‌های خلاقانه متمرکز بوده است روی اعتلای جامعه خود.»

D’Ignazio یک تیم تحقیقاتی متمرکز را رهبری می کند روی مسکن به عنوان بخشی از ابتکار MIT برای مبارزه با نژادپرستی سیستمیک (ICSR) به رهبری موسسه داده، سیستم ها و جامعه (IDSS). این گروه در مورد تأثیرات ناهموار داده ها، هوش مصنوعی و سیستم های الگوریتمی تحقیق می کند روی مسکن در ایالات متحده، و همچنین راه هایی که می توان از همین ابزارها برای رسیدگی به نابرابری های نژادی استفاده کرد. انجمن مستاجر کمفیلد یک شریک تحقیقاتی است که بینشی در مورد موضوع و داده های مربوطه و همچنین فرصت هایی برای محققان MIT برای حل چالش های واقعی و ایجاد تأثیر محلی ارائه می دهد.


منبع: https://news.mit.edu/1403/community-collaboration-for-progress-nolen-scruggs-0522

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-05-23 17:27:07

امتیاز شما به این مطلب
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اریک ایوانز مدال وزارت دفاع را برای خدمات عمومی برجسته دریافت کرد
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید