وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

Content Editor 2.0 Live – 10 پیشرفت عمده که طرز فکر شما را در مورد محتوا تغییر می دهد

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


اگر در اطراف بوده اید، می دانید که در Surfer، ما محتوا را می پرستیم.

ما معتقدیم که نوشتن مرتبط و با کیفیت می تواند به شما فرصتی برای صعود به موقعیت های برتر در SERP بدهد، حتی اگر نمایه بک لینک و اعتبار دامنه شما هنوز وجود نداشته باشد.

در ژوئن 2019، زمانی که ویرایشگر محتوا را برای اولین بار منتشر کردیم، به سرعت به ویژگی اصلی برنامه ما تبدیل شد، درست در کنار SERP Analyzer and Audit.

مردم درباره نتایجی که از آن به دست می‌آورند و روش‌شناسی پشت آن هیجان زده‌اند. ابزارهای مشابهی مانند قارچ شروع به ظهور کرده اند و مشخص شد که ما چیز خارق العاده ای ایجاد کرده ایم.

در سال گذشته، Content Editor بیش از 300000 بار استفاده شده است. این تعداد عظیم به طرز باورنکردنی فروتن است. همه کاربران به ما کمک کردند تا بهترین موارد استفاده را برای محصول خود بفهمیم و ایرادات اصلی آن را شناسایی کنیم. نسخه اول فراز و نشیب های خود را داشت و ما با دقت تمام بازخوردهایی را که دریافت کردیم در نظر گرفتیم.

ما می خواهیم بهترین متدولوژی و الگوریتم را برای ایجاد محتوای سئو ارائه دهیم. بنابراین پس از تجزیه و تحلیل نتایج و بازخوردهای کاربران، کار بر روی Content Editor 2.0 را شروع کردیم که به طور خلاصه:

  • مرتبط ترین داده ها را در بازار ارائه می دهد.
  • زیبا به نظر می رسد؛
  • پیمایش و اشتراک گذاری بین اعضای تیم آسان است.

ما نه تنها ویژگی‌های موجود را بهبود بخشیده‌ایم، بلکه چیزهای هیجان‌انگیز جدیدی را نیز اضافه کرده‌ایم. آنها فرآیند تولید محتوا را به تجربه ای یکپارچه و قدرتمند برای شما و تیمتان تبدیل می کنند.

در اینجا لیستی از ده تغییر تاثیرگذار که با Content Editor 2.0 به وجود می آید آورده شده است.

# 1 تجزیه و تحلیل چند کلمه کلیدی

نسخه اصلی Content Editor به شما این امکان را می داد که در هر پرس و جو یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. اما وقتی محتوا می نویسید، می خواهید آن را برای بیش از یک عبارت بهینه کنید.

با پاسخگویی به واقعیت سئو و تماس های شما، تجزیه و تحلیل چند کلمه کلیدی را اضافه کردیم. این به شما امکان می دهد به سرعت دستورالعمل هایی را برای صفحه ای ایجاد کنید که برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی می کند.

برای ایجاد تجزیه و تحلیل چند کلمه کلیدی، باید لیستی از عبارات را تایپ کنید و از دکمه “ایجاد تجزیه و تحلیل” استفاده کنید.

در پنل سفارشی‌سازی، می‌توانید مانند همیشه رقبا را از بین ده (یا بیست) برتر انتخاب کنید. برای تجزیه و تحلیل چند کلمه کلیدی، Surfer SERP ها را برای همه کلمات کلیدی ارائه شده اسکن می کند و صفحات مرتبط برتر را برای همه آنها انتخاب می کند.

تجزیه و تحلیل چند کلمه کلیدی زمانی بهترین کار را انجام می دهد که کلمات کلیدی بسیار مشابه را هدف قرار دهید. شما می توانید شباهت اصطلاحات مختلف را با Keyword Surfer، به عنوان مثال، SERP Analyzer، یا با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مورد علاقه خود تخمین بزنید.

تنظیم یک پرس و جو در Content Editor 2.0

#2 امتیاز محتوای بلادرنگ

یکی دیگر از ویژگی های جدید، معیار امتیاز محتوا در ویرایشگر محتوا است.

امتیاز محتوا مدتی است که یکی از عناصر محصولات Surfer بوده است. تا کنون، می‌توانید امتیاز رقبا و صفحات موجود خود را در پنل سفارشی‌سازی SERP Analyzer و Content Editor بررسی کنید.

اکنون می‌توانید محتوای با امتیاز بالا را از ابتدا با معیاری بی‌درنگ که همیشه در ویرایشگر قابل مشاهده است ایجاد کنید. و نمره به روز رسانی به عنوان شما می نویسید!

امتیاز محتوا به نویسندگان می گوید که چقدر متن خود را برای کلمات کلیدی خود بهینه کرده اند و چه زمانی کارشان انجام شده است.

امتیاز محتوا در زمان واقعی زندگی شما را بسیار آسان تر می کند. در اینجا به این صورت است:

  • با امتیاز محتوای بلادرنگ، بررسی اینکه آیا نویسنده مستقل کار خود را به پایان رسانده است یا خیر، ساده است.
  • اگر مدیر محتوا هستید، می‌توانید ببینید کدام مقاله‌ها آماده انتشار هستند.
  • به عنوان یک نویسنده مستقل، می توانید برای متون بهینه سازی شده هزینه بیشتری بپردازید.

الگوریتم پشت نمره تغییر نکرد. دور بنویس و میل را 100 بزن!

نکته: هر قسمت از محتوا دارای حداکثر امتیاز محتوا است که می توانید با دستورالعمل هایی که انتخاب کرده اید به دست آورید. همیشه 100 نیست. گاهی اوقات، انتخاب شما از رقبا، تعداد کلمات یا اجزای دیگر باعث می شود که مقاله نتواند به 100 برسد. اما همیشه چیز بدی نیست. برای برخی از SERP ها، شما به محتوای کامل نیاز ندارید. هر مورد را جداگانه درمان کنید.

نمای جدید امتیاز محتوا در ویرایشگر محتوا

شماره 3 عبارت برجسته به جای تراکم واقعی

چند هفته پیش، مقاله‌ای در مورد منطق جدید پشت عبارات پیشنهادی برای استفاده پست کردم. از آنجایی که ما دیگر دستورالعمل های خود را بر اساس ضریب چگالی قرار نمی دهیم، نام “True Density” می تواند بسیار گمراه کننده باشد.

اصطلاحات مهم برای استفاده در ویرایشگر محتوای Surfer قبل از به‌روزرسانی پس از الگوریتم

تراکم واقعی در مورد محاسبه تراکم عبارت مناسب در رابطه با طول محتوا بود. نگاهی به تعداد کلمات، نه فقط چگالی، تفاوت بین TD و الگوریتم بسیار محبوب و در عین حال قدیمی TF-IDF بود که توسط بسیاری از ابزارهای بهینه سازی سئو در صفحه استفاده می شد.

تراکم حقیقت را در مورد اهمیت یک اصطلاح نمی گوید. پنهان کردن یک عبارت کلیدی در پاورقی کار را انجام نمی دهد، حتی اگر به پیشنهاد چگالی ضربه بزنید.

ما محاسبات اضافی را در الگوریتم خود گنجانده ایم (از جمله فرآیندهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین Google) تا همه اصطلاحات را برای استفاده مرتب کنیم و ارتباط آنها را محاسبه کنیم.

اطلاعات عمیق در مورد هر کلمه و عبارتی که در محتوای رقبای شما استفاده می شود (مانند محل قرارگیری، سبک فونت، کنتراست و بسیاری موارد دیگر) نقش مهمی در ارزیابی برجستگی دارد.

این تغییرات در الگوریتم اکنون هسته اصلی ویرایشگر محتوا است.

شرایط استفاده در Content Editor 2.00

#4 عبارات را برای استفاده به عنوان عنوان علامت گذاری کنید

سرفصل ها بسیار مهم هستند. همه ما این را می دانیم.

و ما می دانیم که گاهی اوقات، شما می خواهید نویسندگان شما از برخی از اصطلاحات برجسته در سرفصل ها استفاده کنند.

در Content Editor 2.0، دستورالعمل‌هایی که در آن عبارات باید در سرفصل‌ها ظاهر شوند، دیگر در یادداشت‌ها گم نمی‌شوند.

می‌توانید عباراتی را که می‌خواهید در سرفصل‌ها در پانل سفارشی‌سازی گنجانده شوند علامت‌گذاری کنید.

عبارات را برای استفاده به عنوان سرفصل در Content Editor 2.0 علامت گذاری کنید

و نویسندگان آنها را در دستورالعمل ها خواهند دید.

سرفصل ها در دستورالعمل ها در Content Editor 2.0

شماره 5 فیلتر کردن اصطلاحات برجسته

قبل از به‌روزرسانی، Content Editor فهرستی از اصطلاحات را برای استفاده بدون هیچ گزینه فیلترینگ واقعی ارائه کرد (Command + F به حساب نمی‌آید، درست است؟). اگر می‌خواهید بفهمید کدام اسم‌ها از Google NLP (پردازش زبان طبیعی) API آمده‌اند، باید بین پانل سفارشی‌سازی و حالت نوشتن جابجا شوید. بله…

در حال حاضر، وقتی در حالت نوشتن هستید، می توانید:

  • عبارات را با تایپ کردن آنها در نوار جستجو فیلتر کنید.
  • با رفتن به تب “NLP” کلمات و عبارات NLP را فیلتر کنید.
  • همانطور که قبلا ذکر کردم، اصطلاحات برجسته را که باید در عناوین شما گنجانده شود، فیلتر کنید.
اصطلاحات برجسته در ویرایشگر محتوا 2.0

شماره 6 انتخاب رقبا

الگوریتم Surfer بر اساس ارتباط موضوعی و امتیاز محتوا، رقبای با بالاترین کیفیت محتوا را انتخاب می کند. تنظیم پیش‌فرض بهترین عکس شما برای پیشنهادات ساختار، موضوع و اصطلاحات مربوطه است.

با این حال، شما می توانید آن را با توجه به ترجیحات خود با انتخاب مجموعه خود تنظیم کنید. شما باید صفحات رقبا را انتخاب کنید که:

  • هدف جستجوی یکسانی داشته باشید
  • رتبه بالا به دلیل محتوای عالی و نه فقط لینک ها
  • وقتی نوبت به تعداد کلمات می رسد، پرت نیستند

نگران نباشید اگر معیارهای کاملی را در بین ده مورد برتر پیدا نکردید. می توانید رقبای بیشتری را بارگیری کنید و صفحاتی از موقعیت های 11 تا 20 را به تحلیل خود اضافه کنید. اگر امتیاز محتوای آنها بالا باشد، می توانند منبع خوبی برای داده باشند.

انتخاب رقبا در Content Editor 2.0

بخش “انتخاب رقبا” با داده های اضافی مانند عنوان، توضیحات، URL و خرده نان، امتیاز محتوا، امتیاز دامنه، ترافیک دامنه، ترافیک URL و تعداد کلمات افزایش یافته است.

شماره 7 مخارج و کنترل امتیاز محتوا

پنل سفارشی سازی به شما امکان می دهد زمان، تلاش و بودجه ای را که برای یک مقاله خاص صرف می کنید کنترل کنید. حداکثر امتیاز محتوایی که باید به دست آورید، در طول فرآیند سفارشی‌سازی، به‌ویژه زمانی که طول مقاله مورد نظر را افزایش یا کاهش می‌دهید، محاسبه و نمایش داده می‌شود.

هزینه ها و کنترل امتیاز محتوا در ویرایشگر محتوا 2.0

بخش Content Structure به شما امکان می دهد پارامترهایی مانند تعداد پاراگراف ها، تصاویر و غیره را پیوند داده و از آن جدا کنید. در حالی که به طور پیش فرض متصل است، Surfer به طور خودکار مقادیر متناسب را برای این معیارها محاسبه می کند. پس از قطع پیوند، کنترل کامل بر هر پارامتر دارید.

شماره 8 موضوعات و سوالات یاب

چگونه مطمئن شویم که محتوای شما در کل SERP مرتبط ترین است؟ با پاسخ به سوالات خوانندگان خود.

اکنون ویرایشگر محتوا مجموعه کاملی از آنها را در اختیار شما قرار می دهد. همه آنها از معتبرترین منابع می آیند – وب سایت های رقبای شما، بخش People also Ask در Google، و پایگاه داده به دقت ساخته شده Surfer.

منبع 1 – وب سایت های رقبا

یک راه عالی برای ارائه جامع ترین پاسخ برای هر سؤال، تجزیه و تحلیل موضوع و سؤالاتی است که در صفحات با رتبه برتر بحث شده است.

اگر می خواهید این کار را با دست انجام دهید، باید صفحه به صفحه تجزیه و تحلیل کنید تا دامنه را ارزیابی کنید و یک طرح کلی تهیه کنید.

برای کمک به شما در ساده‌سازی این فرآیند، بخش موضوعات و سؤال را با استخراج سؤالات دقیق پاسخ داده شده در سایت‌های رقیبتان دقیق‌تر کردیم. شما فقط می توانید مرتبط ترین موضوعاتی را که کپی رایتر شما باید شامل شود انتخاب کنید.

این یک راه عالی برای پیش نویس طرح کلی شما است!

منبع 2 – بخش People also Ask در گوگل

جدا از وب‌سایت‌های رقبای شما، Surfer یک منبع داده اضافی برای کمک به شما در ایجاد محتوا حتی مرتبط‌تر فراهم می‌کند.

بخش People Also Ask شامل مرتبط ترین سوالات مطابق با الگوریتم گوگل است و به شما امکان می دهد ایده ها را مستقیماً از SERP های Google ترسیم کنید.

منبع 3 – پایگاه داده Surfer

و در نهایت، پایگاه داده ما حاوی میلیون ها پرس و جو است که روزانه به همه زبان ها در گوگل تایپ می شود. الگوریتم ما موضوعات و سوالات مرتبط با پرس و جو اصلی شما را پیدا می کند و بینش ها و گزاره های فرعی بیشتری را استخراج می کند.

موضوعات و سوالات در Content Editor 2.0

# 9 اقدامات انبوه

ما سخت کار کردیم تا دستورالعمل‌های ویرایشگر محتوا را تا حد ممکن قابل تنظیم کنیم.

آیا اصطلاحی دارید که می خواهید در متن خود ظاهر شود اما آن را در لیست شرایط استفاده پیدا نکردید؟ اکنون می توانید آنها را اضافه کنید. فقط روی سه نقطه در بخش «شرایط استفاده» کلیک کنید و «شرایط واردات انبوه» را انتخاب کنید. می توانید همه آنها را در یک کادر تایپ کنید.

اقدامات انبوه در Content Editor 2.0

شماره 10 یادداشت های اضافی

در نهایت، جایی وجود دارد که می‌توانید هر چیز سفارشی‌ای را که می‌خواهید اضافه کنید، الزامات خاص‌تری را برای کپی‌رایترهای خود فراهم کنید یا به سادگی اطلاعات مهم را ذخیره کنید.

در حالی که این ویژگی در نسخه اول Content Editor وجود داشت، اکنون می توانید متن خود را طوری سبک دهید که یادداشت ها را برای نویسنده بسیار خواناتر کنید.

بخش یادداشت های اضافی در Content Editor 2.0

منتظر نظرات شما هستیم

Content Editor هسته اصلی برنامه ما است و امیدوارم نشان دهد که چقدر کار کرده ایم تا آن را به بهترین نرم افزار بهینه سازی سئوی داخلی تبدیل کنیم. صدها ساعت از تیم محصول ما طول کشید تا ویرایشگر را با تمام ویژگی‌های جدید منتشر کند.

اما کار ما هنوز تمام نشده است. ما همیشه ویرایشگر را بهینه سازی می کنیم تا از سایر راه حل های موجود در بازار جلوتر باشیم. همانطور که شما در حال خواندن این مطلب هستید، افزونه‌ها، اصلاحات و ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کنیم.

صادقانه بگویم، انتخاب تنها ده بهبودی که با نسخه جدید ویرایشگر محتوا ارائه می شود، دشوار بود. من مطمئن هستم که در حین استفاده از آن، پیشرفت های بیشتری را کشف خواهید کرد.

وقتی این کار را انجام دهید، خوشحال می شوم که نظرات شما را در مورد این نسخه بدانم. همیشه جای پیشرفت وجود دارد و بازخورد شما همیشه ما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پشتیبانی مشتری و ما با من یا افراد دیگر از تیم Surfer تماس بگیرید گروه خودی ها در فیس بوک.

از اینکه از ابزارهای ما استفاده می کنید بسیار متشکریم!

همچنین بخوانید:

  • چارچوب 10 مرحله‌ای برای ایجاد صفحات ستونی که با هوش محتوا رتبه‌بندی می‌شوند (+ بینش‌های متخصص و مثال‌ها)
  • ارزیابی دشواری کلمات کلیدی و راه‌هایی برای غلبه بر غیرممکن‌ها
  • تحقیق کلمات کلیدی: ابزارها، تکنیک ها و بهترین روش ها برای تولیدکنندگان محتوا



منتشر شده در 1403-12-27 02:26:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید