وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

cPanel مدیریت VPS در مقابل میزبانی سرور ابری

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 11 دقیقه


cPanel مدیریت VPS در مقابل میزبانی سرور ابری 1

میزبانی سرور لینوکس دنیایی کاملاً متفاوت از سازندگان وب سایت نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) مانند Wix، Squarespace و Bandzoogle است. سرور خود شما همیشه امکانات بیشتری را شامل می شود. هدف این وبلاگ مقایسه دو گزینه قدرتمند و مقرون به صرفه میزبانی وب لینوکس، cPanel است. VPS مدیریت شده در مقابل میزبانی سرور ابری، به منظور کمک به شما در تعیین اینکه کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که الف VPS یک VPN نیست. VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است که کاربردهای مختلفی دارد. حتما مقاله کامل در مورد اینکه آیا به VPS یا VPN نیاز دارید را بررسی کنید.

اگر مطمئن نیستید که به یک برنامه میزبانی وب لینوکس نیاز دارید، در اینجا برخی از شرایط معمولی که در آن توصیه می شود وجود دارد:

  • شما یک راه اندازی وب سایت با منابع فشرده دارید، مانند میزبانی مجنتو یا سایر برنامه های کاربردی با استفاده دقیق از پایگاه داده (MySQL/PostgreSQL/MongoDB).
  • شما باید وب سایت های متعلق به وب مسترهای مختلف را در حساب های cPanel جداگانه (محبوب برای راه حل های فروشندگان) مدیریت کنید.
  • برای نصب هر نرم افزاری به دسترسی روت نیاز دارید.

سی پنل میزبانی VPS مدیریت شده شامل پشتیبانی فنی زنده 24/7، Launch Assist و یک برنامه مدیریت سرور – معمولاً cPanel در کنار WebHost Manager (WHM). در مورد تفاوت بین میزبانی مدیریت شده به عنوان یک سرویس و VPS مدیریت شده در عمل، سردرگمی وجود دارد. هاست مدیریت شده می تواند به یک ترتیب پشتیبانی نرم افزار اختصاصی اشاره کند که در آن یک نماینده فنی به شما کمک می کند تا وظایف خاصی را روی سرور خود انجام دهید. این نیز یک سرویس پولی است. آ VPS مدیریت شده به سادگی به معنای یک حساب میزبانی VPS است که نرم افزار مدیریتی برای آن ارائه شده و پشتیبانی می شود، در زیر در این مورد بیشتر توضیح دهید.

میزبانی سرور ابری خود مدیریت شامل cPanel یا سایر نرم افزارهای رابط کاربری گرافیکی (GUI) نمی شود، فقط شامل سیستم عامل اصلی لینوکس (OS) یا توزیع لینوکس (توزیع) می شود. علاوه بر اطمینان از اینکه سرور به دلیل تقصیر ارائه دهنده هاست، کار نمی کند، پشتیبانی فنی رایگان ارائه نمی شود.

میزبانی رسانگار در حال حاضر میزبانی برای Plesk، DirectAdmin یا Virtualizor ارائه نمی دهد. با این حال، می توانید آنها را روی VPS خود نصب کنید.

هر دو از Secure Shell (SSH)، cPanel، جایگزین های cPanel مانند Control Web Panel و گزینه های اصلی مدیریت سرور در پنل مدیریت حساب شما (AMP) مانند عکس های فوری و پیکربندی DNS سرور نام پشتیبانی می کنند.

در زیر بحث خواهیم کرد:

VPS و Cloud Server چیست؟

میزبانی VPS مدیریت شده

گنجاندن cPanel و WHM باعث می شود میزبانی VPS مدیریت شده مرحله منطقی بعدی برای مشتریان میزبانی مشترک که به فضای دیسک سرور و منابع پایگاه داده بیشتری نیاز دارند.

شما cPanel، گواهینامه های AutoSSL رایگان و دسترسی نامحدود به پشتیبانی زنده 24/7 ما را حفظ می کنید. ما هنوز هم تعمیر و نگهداری فعال، به‌روزرسانی‌های منظم cPanel و نظارت بر آپتایم بسیار در دسترس (HA) را ارائه می‌کنیم.

قابل توجه ترین ویژگی اضافه شده است دسترسی ریشه (حقوق مدیر) برای VPS شما. با این قدرت بزرگ، مسئولیت بزرگی در قبال عملکرد سرور، سفارشی‌سازی cPanel و وضعیت امنیت سایبری شما به وجود می‌آید. این شامل پشتیبان گیری از سرور نیز می شود.

اگر همه اینها طاقت فرسا به نظر می رسد، مشتریان بالقوه میزبانی رسانگار باید به یاد داشته باشند که Launch Assist را نیز در دسترس خواهید داشت. این اساساً مقدار محدودی از زمان آزاد با تیم میزبانی مدیریت شده ما است تا در اولین راه‌اندازی VPS لینوکس جدید خود در انجام کارهای وقت‌گیر به شما کمک کند. از آن برای انتقال وب‌سایت‌ها و ایمیل، درخواست مشاوره یک به یک در مورد مدیریت سیستم لینوکس، یا به سادگی پیکربندی نرم‌افزار استفاده کنید تا نیازی به خودتان نداشته باشید.

مهم نیست چگونه از آن استفاده می کنید. اما اگر مشتری میزبانی رسانگار شدید، از آن استفاده کنید. اجازه دهید به شما در صرفه جویی در زمان کمک کنیم.

تفاوت عمده در پرش به میزبانی VPS قیمت است:

  • هزینه های هاست اشتراکی ~$5-20$/ماهانه
  • میزبانی VPS مدیریت شده از 20 دلار شروع می شود/ماهانه

با ضرب کردن قیمت در چهار، باید تمام فرصت هایی را که به عنوان مدیر cPanel VPS دارید، از نزدیک بررسی کنید.

شما به راحتی می توانید برنامه میزبانی VPS مدیریت شده خود را در AMP برای منابع سرور بیشتر در هر زمان ارتقا دهید.

میزبانی سرور ابری

همچنین به عنوان شناخته شده است میزبانی سرور بدون مدیریت یا خود مدیریت، یک سرور ابری لینوکس دارد هیچ cPanel یا دیگر رابط کاربری گرافیکی از قبل برای مدیریت سرور نصب نشده است. در شروع، همه چیز باید از طریق رابط خط فرمان (CLI) با دسترسی SSH یا پروتکل انتقال فایل (FTP) انجام شود. این به شما امکان می دهد راه حل خود را بسازید تا بتوانید محیط را دقیقاً همانطور که می خواهید توسعه دهید و مدیریت کنید.

میزبانی سرور ابری شامل چه مواردی است؟

برای کمک به مشتریان VPS خود-مدیریت برای شروع پروژه های خود، این محصول همچنین شامل موارد زیر است:

  • رابط مدیریت کلید SSH – به شما کمک می کند تا دسترسی به سرور خود را به دست آورید و مدیریت کنید.
  • مدیریت DNS – به شما کمک می کند دامنه های خود را راه اندازی و مدیریت کنید.
  • قوانین فایروال فلاش – فایروال خود را بازنشانی می کند (در صورتی که به طور تصادفی دسترسی به VPS خود را از دست بدهید).
  • ابزار Re-OS – VPS خود را مجدداً به حالت تازه ارائه شده خود تصویر کنید.
  • افزایش عملکرد Snapshot – تصاویر کامل سرور از VPS شما (از جمله فرآیندهای در حال اجرا) را می گیرد تا به شما امکان دهد به حالت کار پایدار برگردید.
  • عکس های فوری برنامه ریزی شده – به طور منظم یک عکس فوری می گیرد تا همیشه نسخه ای داشته باشید که می توانید به آن برگردید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  امروز وب سایت خود را ایجاد کنید!

شما مسئول چه چیزی هستید؟

به روز رسانی سیستم عامل سرور، پشتیبان گیری و سایر وظایف مدیریت سرور هستند به طور کامل مسئولیت شما. شما در حال ایجاد راه حل میزبانی وب خود از ابتدا در یک سیستم عامل سرور خالی هستید. شما کنترل کاملی بر برنامه های نصب شده دارید. اما مطمئن شوید که از تخصیص منابع برای اشتراک میزبانی شما تجاوز نمی کند.

گزینه های سیستم عامل

محصول VPS خود مدیریت بر روی سیستم عامل Centos 8 (OS) اجرا می شود. این پیکربندی با یک فایروال از پیش پیکربندی شده کامل می شود. اما، می‌توانید سرور ابری لینوکس خود را هر زمان که بخواهید بین سه توزیع محبوب سرور لینوکس، مجدداً راه‌اندازی کنید:

  • CentOS – نسخه منبع باز جامعه Red Hat Enterprise Linux (RHEL)، سیستم عامل مورد نیاز برای cPanel.
  • دبیان – یکی از قدیمی ترین و پایدارترین توزیع های لینوکس، که به دلیل اولویت دادن به امنیت و مینیمالیسم کد شناخته شده است.
  • اوبونتو – محبوب ترین مشتق دبیان، که به دلیل فرآیند نصب مناسب برای تازه کارها و داشتن ده ها توزیع اسپین آف خود شناخته شده است.

برخی از شرکت های میزبانی وب طیف وسیع تری از گزینه ها مانند OpenSuSE و Arch یا حتی گزینه های غیر لینوکس مانند BSD یا Windows Server را ارائه می دهند.

قیمت گذاری سرور ابری

برنامه های سرور ابری از 5 تا 160 دلار/ماهانه با چندین گزینه مقیاس بندی، بنابراین فقط برای منابعی که نیاز دارید پرداخت می کنید. شما می توانید حتی کمتر با میزبانی ابر خصوصی مجازی (VPC).، نوعی میزبانی ابری است که در آن هزینه استفاده را در چند ثانیه یا ساعتی که سرور زنده است در مقابل ماهانه پرداخت می کنید. VPC ها برای موارد استفاده بسیار خاص مانند موارد فوق العاده هستند چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC).

برای پشتیبانی فنی در سرورهای ابری، به غیر از حصول اطمینان از عدم وجود اشکال در کانتینر مجازی به تقصیر ارائه دهنده میزبان، احتمالاً باید هزینه ای بپردازید (مثلاً تیم میزبانی مدیریت شده ما). دلیل این امر ساده است – می‌تواند زمان زیادی طول بکشد تا یک نماینده پشتیبانی بتواند میزبانی ابری سفارشی در مقابل VPS (مخصوصاً با مدیریت cPanel) را بفهمد و عیب‌یابی کند.

چه کسی باید از سرور ابری استفاده کند؟

به دلایل بالا، سرورهای ابری معمولاً برای موارد زیر بهترین هستند:

  • کاربران متخصص رابط خط فرمان لینوکس (CLI) که می خواهند منابع سرور را به جای اشتراک گذاری با سرویس های cPanel صرفاً به برنامه های خاص اختصاص دهند.
  • توسعه دهندگانی که نیاز به منابع کمی دارند و برای مدیریت پشته LAMP/LEMP، نصب cPanel یا سایر کنترل پنل های سرور مانند Vesta Control Panel، Webmin یا Control Web Panel (CWP) تجربه کافی دارند.
  • مدیران سیستمی که برای برنامه هایی مانند Ansible و Kubernetes به گره فرمان و کنترل (C2) نیاز دارند.

هنگام انتقال به سرور ابری لینوکس، شما مسئول هرگونه انتقال داده و پیکربندی سرور هستند. کمک فنی را می توان از طریق میزبانی مدیریت شده خریداری کرد.

آشنایی با اصطلاحات VPS

در حین خواندن این مقاله، احتمالاً متوجه می شوید که در پیگیری همه اصطلاحات مختلف مورد استفاده برای توصیف خدمات میزبانی VPS دچار مشکل شده اید. ما اصطلاحات مختلف را در زیر تشریح خواهیم کرد و به طور مختصر معنای هر اصطلاح را شرح خواهیم داد. به این ترتیب، هنگامی که برای خرید برنامه میزبانی مناسب آماده هستید، می دانید که به دنبال چه چیزی باشید.

VPS مدیریت شده

این اصطلاح به طور گسترده برای توصیف هر سرویس میزبانی VPS که توسط یک یا چند مدیر سیستم مدیریت می شود استفاده می شود. میزبانی VPS مدیریت شده می تواند شامل خدماتی مانند نظارت 24 ساعته، تعادل بار، مدیریت پشتیبان گیری و غیره باشد.

VPS کاملاً مدیریت شده

این اصطلاح گاهی اوقات برای توصیف خدمات میزبانی VPS مدیریت شده جامع تر استفاده می شود، جایی که حتی بیشتر منابع پشتیبان توسط ارائه دهنده VPS مدیریت می شوند. این می تواند شامل مدیریت پایگاه داده و ساختار فایل باشد.

برنامه های میزبانی VPS کاملاً مدیریت شده معمولاً یک رابط مبتنی بر مرورگر با استفاده آسان برای توسعه و مدیریت وب جلویی ارائه می دهند. این نوع از برنامه‌های میزبانی ابزارهایی را که برای اجرای یک وب‌سایت نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند، اما همه چیزهای پشت صحنه را برای شما مدیریت می‌کنند.

وی پی اس مدیریت شده با سی پنل

این اصطلاح گاهی اوقات برای توصیف شکلی از میزبانی VPS مدیریت شده که از cPanel استفاده می کند استفاده می شود. cPanel یک برنامه کنترل پنل اختصاصی مبتنی بر مرورگر است که کاربران را قادر می سازد با سرورهای خود تعامل داشته باشند.

در VPS مبتنی بر cPanel، کاربران با مجوزهای کافی می توانند از ابزار cPanel مدیر میزبان وب (WHM) برای مدیریت تقریباً تمام جنبه های عملکرد وب سرور استفاده کنند. تنظیمات شبکه، مدیریت پایگاه داده، تخصیص منابع و موارد دیگر را می توان از طریق رابط کاربری آسان تغییر داد.

در بیشتر موارد، پلتفرم‌های میزبانی VPS مبتنی بر cPanel به عنوان نوعی راه حل میانی بین راه‌حل‌های میزبانی VPS مدیریت‌شده و مدیریت نشده عمل می‌کنند. در حالی که هنوز باید بسیاری از وظایف را در WHM مدیریت کنید، رابط کاربری مفید مدیریت منابع سرور و حساب های کاربری خود را آسان می کند. به زبان ساده، میزبانی VPS مبتنی بر cPanel را به عنوان نوعی کمک مدیریت سرور در نظر بگیرید.

VPS مدیریت نشده

این اصطلاح به طور گسترده برای توصیف هر شکلی از میزبانی VPS استفاده می شود که به طور فعال توسط یک یا چند مدیر سیستم مدیریت نمی شود. به این ترتیب، از صاحبان برنامه های میزبانی VPS مدیریت نشده انتظار می رود که سرور خود و هر چیزی که همراه آن است را مدیریت کنند.

VPS خود مدیریتی

این اصطلاح گاهی اوقات برای اشاره به پلتفرم های میزبانی VPS استفاده می شود که به طور کامل توسط مشتری یا کاربر نهایی مدیریت می شوند.

میزبانی VPS خود مدیریت معمولاً شامل راه اندازی تنظیمات امنیتی و شبکه، نصب نرم افزار و انجام تنظیمات برای اولین بار است. علاوه بر این، کاربران نهایی مسئول نظارت بر سرور برای عدم تعادل بار و نگرانی های امنیتی هستند.

این برای کاربرانی که می خواهند از نرم افزارهای خاص مانند وب سرور LiteSpeed ​​برای یک NVMe SSD فوق العاده سریع استفاده کنند عالی است.

به زبان ساده، ارائه دهندگان VPS خود مدیریت به شما یک سرور خالی می دهند، اما این شما هستید که باید آن را به یک منبع میزبانی وب با کارایی بالا تبدیل کنید.

Cloud VPS

این اصطلاح چتر برای توصیف خدمات میزبانی استفاده می شود که در مقیاس پذیری، اتصال از راه دور و اتوماسیون تخصص دارند. به طور کلی، میزبانی VPS مدیریت نشده و مدیریت شده را می توان به طور بالقوه میزبان ابری در نظر گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش نصب فایروال Kerio Control روی سرور مجازی

سرورهای ابری معمولاً توسط ارائه‌دهنده ابر مدیریت می‌شوند و به کاربران اجازه داده می‌شود به منابع بسیار مدیریت شده دسترسی داشته باشند. با این حال، برخی از ارائه دهندگان هاست به کاربران این امکان را می دهند که زیرساخت ابری خود را در یک محیط میزبانی مدیریت نشده ایجاد کنند.

VPS در مقابل سرور ابری

VPS در مقابل مقیاس پذیری سرور ابری

هر دو مدل مقیاس پذیر هستند. ما چندین لایه از برنامه های میزبانی سرور مدیریت شده و خود مدیریت داریم که هر کدام محدودیت های متفاوتی در فضای دیسک دارند. هر کدام را می توان با راه حل های متعادل کننده بار مانند Apache Load Balancer یا HAProxy پیکربندی کرد. هنگامی که یک ارائه دهنده میزبانی برنامه میزبانی شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهد، نیازی به تغییر تنظیمات ندارید.

VPS در مقابل عملکرد سرور ابری

عملکرد جایی است که نیازهای خاص شما مطرح می شود. در اینجا لیست کوتاهی از عواملی وجود دارد که بر عملکرد وب سایت و سرور شما تأثیر می گذارد:

  • از چه برنامه های وب و سایت هایی استفاده می کنید
    • یک سایت وردپرس با چند افزونه
    • یک سایت دروپال که با تجزیه و تحلیل Matomo برای خدمه راه اندازی یکپارچه شده است
    • مجموعه نرم افزاری وب سایت Dolibarr، مدیر ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت پروژه و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) برای یک کسب و کار کوچک
  • میانگین سرعت اینترنت بازار جغرافیایی هدف شما
  • میزان ترافیک دریافتی و فعالیت مورد انتظار شما
    • بازدیدکنندگانی که وبلاگ شما را می خوانند
    • مشتریان بالقوه برای خرید آنلاین
    • دانش آموزانی که از بازی ها یا سیستم مدیریت یادگیری تعاملی (LMS) استفاده می کنند
  • صنعت شما و چگونه فریبنده هدفی که داده های شما برای مهاجمان سایبری است
    • سایت های تجارت الکترونیک به عنوان معادن طلا برای اطلاعات هویتی شخصی (PII) دیده می شوند.
    • سایت‌هایی که برای ارائه دانلود نرم‌افزار ساخته شده‌اند، اهداف اصلی برای حملات مرد میانی (MITM) هستند و درخواست‌های دانلود را به سایت‌های مخرب تغییر مسیر می‌دهند.
  • زیرساخت فناوری اطلاعات ارائه دهنده میزبانی وب شما
  • مکان و سخت افزار فیزیکی سرور شما (به عنوان مثال انواع درایو)

تصمیم گیری در مورد بسته سرور

بهترین راه برای تصمیم گیری اینکه کدام بسته سرور برای شما بهترین است این است که کل محیط سرور خود را در یک سرور cPanel و یک سرور ابری بدون استخوان آپلود کنید، سپس معیارهای عملکرد را با هم مقایسه کنید. اما این به زمان زیادی نیاز دارد – و این روند را ساده می کند.

میزبانی VPS مدیریت شده در حال حاضر برای اجرای برنامه مدیریت سرور به همراه همه چیزهایی که قبلاً قبل از ورود برای اولین بار نصب شده است، بهینه شده است. برای همگام شدن با استانداردهای فعلی سرعت شبکه، نرم افزارهای کش مانند NGINX و PHP-FPM یا نصب شده اند یا برای نصب سریع با تنظیمات بهینه برای زیرساخت آن ارائه دهنده در دسترس هستند. به عنوان مثال، ما سیستم ذخیره سازی اختصاصی UltraStack خود را ارائه می دهیم.

این برابر با صرفه جویی در زمان زیادی است، مگر اینکه در وهله اول به هیچ یک از آن نیاز نداشته باشید. پایگاه های داده و فرآیندهای PHP منابع سرور زیادی را می خورند. اما اگر از آنها استفاده نمی کنید، باید امیدوار باشید که بتوانید آن خدمات را غیرفعال کنید. گاهی اوقات، شما نمی توانید زیرا آنها بخشی از فرآیندهای اصلی هستند.

با میزبانی سرور ابری باید هر نرم افزاری را به صورت دستی یا از مدیر بسته آن توزیع نصب کنید. باز هم، این برای کسی که می داند به چه چیزی نیاز دارد و چگونه آن را به نفع خود تغییر دهد عالی است.

VPS در مقابل امنیت سرور ابری

مشابه عملکرد، سفت کردن سطح حمله سایبری شما شامل مواردی است که نمی توانید کنترل کنید و مورد استفاده خاص شما. هیچکدام به طور پیش‌فرض خیلی ایمن نیستند، اما یک سرور مدیریت شده عملکردهای امنیتی را به راحتی در دسترس خواهد داشت.

امنیت میزبانی VPS مدیریت شده برای مبتدیان آسان تر است زیرا می توانید cPanel را به خوبی از طریق مرورگر وب ایمن کنید. و به یاد داشته باشید، یک VPS مدیریت شده معمولاً شامل پشتیبانی فنی رایگان است. ما اسکن های امنیتی VPS و قرنطینه را در صورت درخواست انجام می دهیم.

میزبانی سرور ابری از شما می خواهد که راه حل های خود را برای موارد زیر پیکربندی کنید:

  • دیواره آتش
  • اسکن آنتی ویروس (AV).
  • حفاظت از انکار سرویس (DDoS).
  • اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد (SIEM)

شما باید بهترین شیوه های امنیت سایبری را برای ایمن سازی سیستم عامل لینوکس کشف کنید. عکس‌های فوری و پشتیبان‌گیری تک‌فایلی واکنش‌پذیر هستند، فعال نیستند، و اگر پس از تحقق نفوذ سایبری ایجاد شوند، ممکن است بی‌فایده باشند. بنابراین، صرفه جویی در سخت شدن سرور ایده خوبی نیست.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای کامل امنیت VPS خود را برای کمک به محافظت از محیط سرور شما توصیه می کنیم.

VPS در مقابل قیمت گذاری سرور ابری

cPanel VPS ما از حدود 20 دلار در ماه شروع می شود و ما ضمانت بازگشت وجه در میزبانی VPS مدیریت شده توسط cPanel داریم. اگر طرح میزبانی شما با نیازهای شما مطابقت ندارد، به سادگی درخواست بازپرداخت کنید. ما قدردانی می کنیم “چرا” با این حال، به ما کمک کند خدمات خود را بهبود بخشیم.

سرورهای ابری لینوکس ما در صورت شارژ ماهانه از حدود 5 دلار شروع می‌شوند، بدون نیاز به قرارداد. مطمئن نیستید که برای یک سیستم عامل پایه لینوکس آماده هستید؟ شاید لینوکس را در Virtualbox بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید و ببینید که چگونه برای ارتقاء به یک سرور ابری کار می کند. این است به صورت مجازی همان تجربه

اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام گزینه بین cPanel VPS در مقابل Cloud VPS به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند، حتما با تیم فروش متخصص ما تماس بگیرید. الزامات شما چیست؟ در حال ساخت چه نوع برنامه(های) وب هستید؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم بسته میزبانی متناسب با بودجه‌تان را دریافت کنید و تمام فناوری‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

نحوه انتخاب بین میزبانی VPS مدیریت شده و مدیریت نشده

یک راه مفید برای تصمیم گیری بین میزبانی VPS مدیریت شده و مدیریت نشده، تعیین سطح تجربه میزبانی وب است.

آیا با تنظیمات سرور برای اولین بار آشنا هستید؟ آیا راه خود را در خط فرمان می شناسید؟ اگر چنین است، ممکن است متوجه شوید که میزبانی مدیریت نشده یک راه مقرون به صرفه برای میزبانی وب سایت شما است. با یک VPS مدیریت نشده، می توانید محیط سرور سفارشی خود را بسازید و آن را با مجموعه ابزارهای دلخواه خود مدیریت کنید.

از طرف دیگر، ممکن است یک رویکرد غیرمستقیم تر را به میزبانی VPS ترجیح دهید، جایی که تمام تنظیمات و نگهداری سرور توسط ارائه دهنده هاست انجام می شود. با میزبانی VPS مدیریت شده، می توانید مدیریت سیستم پیچیده را به متخصصان بسپارید و بر ایجاد حضور آنلاین خود تمرکز کنید.

به طور کلی، یک VPS مدیریت شده احتمالا راه حل بهتری برای مبتدیان و سازمان های کوچکتر است، در حالی که یک VPS مدیریت نشده برای یک تیم مجرب از مدیران سیستم و توسعه دهندگان وب سایت مناسب تر است.

کنترل پنل های مبتنی بر مرورگر انتخاب سیستم عامل نیاز به تنظیم خودکار دارد مانیتورینگ حرفه ای 24/7
اداره می شود آره آره
کاملاً مدیریت شده آره آره
سی پنل مدیریت شده آره آره
مدیریت نشده آره آره
خود مدیریتی آره آره



منتشر شده در 1402-12-27 01:53:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید