وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

چهارراهی برای محاسبات در MIT

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


در خیابان Vassar، در قلب پردیس MIT، کالج محاسباتی MIT Stephen A. Schwarzman اخیراً درهای دفتر مرکزی جدید خود را در ساختمان 45 باز کرده است. موقعیت مرکزی ساختمان و طراحی دلپذیر به شکل‌گیری یک خوشه جدید از اتصال در MIT و MIT کمک می‌کند. فضا را قادر می سازد تا نقشی چند وجهی داشته باشد.

دانیل هاتنلوچر، رئیس کالج محاسباتی MIT شوارتزمن و پروفسور هنری الیس وارن، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر، می‌گوید: «کالج دارای وظایف گسترده‌ای برای محاسبات در سراسر MIT است. این ساختمان طوری طراحی شده است که چهارراه محاسباتی پردیس باشد. این مکانی برای گرد هم آوردن ترکیبی از افراد برای اتصال، مشارکت و تسریع همکاری در محاسبات، و خانه ای برای مجموعه ای مرتبط از گروه های تحقیقاتی محاسباتی از بخش ها و آزمایشگاه های مختلف است.

سالی کورنبلوت، رئیس MIT، می‌گوید: «محاسبات فناوری تعیین‌کننده زمان ما است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. از آنجایی که افراد MIT در زمینه‌های پرتأثیر از هوش مصنوعی گرفته تا آب و هوا پیشرفت می‌کنند، این ساختمان فوق‌العاده جدید امکان همکاری در میان محاسبات، مهندسی، علوم زیستی، اقتصاد و زمینه‌های بی‌شماری دیگر را فراهم می‌کند و گرده افشانی متقابل ایده‌هایی را که ما را الهام می‌بخشد تشویق می‌کند. برای تولید راه حل های تازه کالج درهای خود را درست در زمان مناسب باز کرده است.”

یک تجسم فیزیکی

این ساختمان یک ساختار هشت طبقه تقریباً 178000 فوت مربعی دارد که تجسم فیزیکی مأموریت سه جانبه کالج محاسباتی MIT شوارتزمن است: تقویت هسته اصلی علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی. القا کردن خط مقدم محاسبات با رشته های سراسر MIT. و ابعاد اجتماعی، اخلاقی و سیاستی محاسبات را پیش ببرند.

دو طبقه اول این ساختمان که برای ورود جامعه دانشگاه و عموم مردم به کالج طراحی شده است، شامل مناطق متعددی از جمله یک کلاس درس 60 نفره، یک سالن سخنرانی 250 نفره، و مجموعه ای از فضاها برای مطالعه است. و تعاملات اجتماعی

فعالیت علمی در هر دو سالن سخنرانی و کلاس درس در این ترم با 13 کلاس برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد آغاز شده است. موضوعات شامل 6.C35/6.C85 (تجسم داده های تعاملی و جامعه)، کلاسی است که توسط اساتید گروه های مهندسی برق و علوم کامپیوتر (EECS) و مطالعات شهری و برنامه ریزی تدریس می شود. این کلاس به عنوان بخشی از زمینه مشترک برای آموزش محاسبات ایجاد شد، یک ابتکار مقطعی کالج که چندین بخش را برای توسعه و آموزش دوره های جدید و راه اندازی برنامه های جدید که محاسبات را با سایر رشته ها ترکیب می کند، گرد هم می آورد.

“ساختمان جدید کالج نه تنها نیازهای آموزشی و تحقیقاتی را برآورده می کند، بلکه ارتباطات گسترده ای با جامعه را تقویت می کند. دیدن کلاس های تدریس اساتید در ساختمان و لابی شلوغ با دانشجویان بسیار هیجان انگیز بوده است. روی آسو اوزداگلار، معاون کالج محاسباتی MIT شوارتزمن و رئیس EECS می‌گوید: هر روز، غرق در مطالعه یا صرفاً از فضا لذت می‌برند.

این ساختمان همچنین 50 گروه تحقیقاتی محاسباتی را در خود جای خواهد داد که مطابق با تعداد اعضای هیئت علمی جدیدی است که کالج استخدام می‌کند – 25 نفر در موقعیت‌های محاسباتی اصلی و 25 گروه در موقعیت‌های مشترک با بخش‌های MIT. این گروه ها ترکیبی از تیم های جدید و موجود را در مناطق تحقیقاتی مرتبط در طبقات چهار تا هفتم ساختمان گرد هم می آورند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آینده خلاقانه هوش مصنوعی مولد

در اواسط ژانویه، دوجین گروه تحقیقاتی اولیه، از جمله اعضای هیئت علمی بخش‌های EECS، وارد ساختمان شدند. هوانوردی و فضانوردی؛ مغز و علوم شناختی; مهندسی مکانیک؛ و اقتصاد که وابسته به آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی و آزمایشگاه اطلاعات و سیستم های تصمیم گیری هستند. گروه‌های تحقیقاتی یک خوشه کلی منسجم را در یادگیری عمیق و هوش مصنوعی مولد، پردازش زبان طبیعی، بینایی کامپیوتر، روباتیک، یادگیری تقویتی، روش‌های تئوری بازی‌ها و تأثیر اجتماعی هوش مصنوعی تشکیل می‌دهند.

تعداد بیشتری از اعضای هیئت علمی، از جمله برخی از 10 هیئت علمی که توسط دانشکده در پست های مشترک با بخش های علوم مغز و علوم شناختی استخدام شده اند، دنبال خواهند شد. مهندسی شیمی؛ مطالعات و نگارش رسانه های تطبیقی; زمین، اتمسفر و علوم سیاره ای؛ موسیقی و هنر تئاتر؛ مهندسی مکانیک؛ علوم و مهندسی هسته ای؛ علوم سیاسی؛ و دانشکده مدیریت اسلون MIT.

آنانتا چاندراکاسان، مدیر ارشد نوآوری و استراتژی، رئیس دانشکده مهندسی و وانوار بوش می‌گوید: «من مشتاقانه انتظار گسترش فرصت‌های ساختمان، تسهیل توسعه ارتباطات حتی عمیق‌تر را که کالج تاکنون در هر پنج مدرسه ایجاد کرده است، دارم. استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر.

سایر برنامه‌ها و فعالیت‌های کالج که در این ساختمان پشتیبانی می‌شوند عبارتند از MIT Quest for Intelligence، مرکز علوم و مهندسی محاسباتی، و MIT-IBM Watson AI Lab. همچنین مناطق اختصاصی برای دفتر ریاست، و همچنین برای حوزه های مقطعی کالج وجود دارد – مسئولیت های اجتماعی و اخلاقی محاسبات، زمینه مشترک، و موضوعات ترم ویژه در محاسبات، یک برنامه آزمایشی جدید که برای جذب محققان MIT طراحی شده است. و بازدیدکنندگان با هم در یک فضای مشترک برای یک ترم در اطراف مناطق مورد علاقه.

فضاهای اضافی شامل اتاق کنفرانس است روی طبقه سوم که برای استفاده در هر واحد کالج در دسترس است. این اتاق ها هم برای ساکنین و هم برای افراد غیر ساکن ساختمان قابل دسترسی است host جلسات گروهی هفتگی یا سایر فعالیت های مرتبط با محاسبات.

برای جامعه MIT به طور کلی، فضای رویداد اصلی ساختمان، همراه با سه اتاق کنفرانس، برای جلسات، رویدادها و کنفرانس ها در دسترس است. واقع در هشت طبقه روی طبقه بالا با مناظر خیره کننده از کمبریج و بوستون و گنبد بزرگ، فضای رویداد در حال حاضر با رزرو تا پاییز آینده مورد تقاضا است و به سرعت به یک مقصد محبوب تبدیل شده است. روی محوطه دانشگاه.

کالج فضای رویداد را در طول دوره فعالیت‌های مستقل ژانویه افتتاح کرد و از دانشجویان، اساتید و بازدیدکنندگان به ساختمان برای گسترش افق در محاسبات استقبال کرد – مجموعه‌ای از بوت کمپ‌ها، کارگاه‌های آموزشی، گفتگوهای کوتاه، پانل‌ها و میزگردهای یک هفته‌ای. 12 جلسه این مجموعه که توسط دانشکده های مختلف MIT سازماندهی شد، به حوزه های هیجان انگیز محاسبات و هوش مصنوعی، با موضوعاتی از امنیت، هوش و یادگیری عمیق تا طراحی، پایداری و سیاست پرداخت.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روشی جدید برای اجازه دادن به چت ربات‌های هوش مصنوعی در تمام طول روز بدون خرابی

فرم و عملکرد

طراحی شده توسط Skidmore، Owings & Merrill، فضای پیشرفته برای آموزش، تحقیق و همکاری در طی چهار سال طراحی و ساخت شکل گرفت.

Huttenlocher می‌گوید: «در طراحی یک ساختمان چند منظوره جدید مانند این، من به شغل خود به عنوان رئیس می‌نگرم تا مطمئن شوم که ساختمان نیازهای عملکردی مأموریت کالج را برآورده می‌کند. فکر می‌کنم اکنون که ساختمان به پایان رسیده است، آنچه برای من بسیار ارزشمند بوده، این است که ببینم شکل آن از طیف گسترده‌ای از عملکردهای مورد نظر پشتیبانی می‌کند.»

مطابق با تعهد MIT به پایداری زیست محیطی، ساختمان به گونه ای طراحی شده است که گواهینامه طلایی رهبری در طراحی انرژی و محیطی (LEED) را برآورده کند. بررسی نهایی با شورای ساختمان سبز ایالات متحده در حال پیگیری به سمت صدور گواهینامه پلاتینیوم است.

زونا شیشه ای روی ضلع جنوبی ساختمان یک هدف دوگانه را دنبال می کند، زیرا اجازه می دهد نور طبیعی فراوان وارد شود و نمای دو پوسته ای را تشکیل می دهد که از واحدهای به هم پیوسته ساخته شده است که یک حفره مهر و موم شده عمیق ایجاد می کند که پیش بینی می شود مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

سایر ویژگی های پایداری عبارتند از ردیابی کربن تجسم یافته، روی-مدیریت آب طوفان سایت، وسایلی که مصرف آب آشامیدنی داخل ساختمان را کاهش می‌دهند و یک بام سبز بزرگ. این ساختمان همچنین اولین ساختمانی است که از گرمای یک کارخانه تاسیساتی تازه ساخته شده استفاده می کند روی بالای ساختمان 42، که سیستم های توزیع شده مبتنی بر بخار معمولی را به سیستم های آب گرم کارآمدتر تبدیل کرد. این تبدیل به طور قابل توجهی ظرفیت ساختمان را برای ارائه آب گرم با دمای متوسط ​​کارآمدتر در کل تأسیسات افزایش می دهد.

رونمایی بزرگ

مراسم وقف این بنا برای بهار در نظر گرفته شده است.

این رویداد مهم نشان دهنده تکمیل و افتتاح رسمی ساختمان جدید و جشن اوج تلاش، تعهد و همکاری در به ثمر رساندن آن خواهد بود.

همچنین هدیه بنیادی سال 2018 که استفان آ. شوارتزمن، رئیس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Blackstone، شرکت جهانی مدیریت دارایی و خدمات مالی، کالج را تأسیس کرد، جشن خواهد گرفت. علاوه بر این، سباستین من ’79، SM ’80، اولین اهداکننده ای که پس از شوارتزمن از ساختمان حمایت کرد، قدردانی خواهد کرد. هدیه انسان با نامگذاری یک فضای کلیدی در ساختمان شناخته می شود که فعالیت های آکادمیک و تحقیقاتی کالج محاسباتی شوارتزمن MIT و موسسه را غنی می کند.


منبع: https://news.mit.edu/1403/crossroads-computing-mit-0411

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-04-12 22:29:13

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید