از طریق منوی جستجو مطلب مورد نظر خود در وبلاگ را به سرعت پیدا کنید
ورود به سایت
ورود به سایت
Recover your password.
A password will be e-mailed to you.
مطالب درج شده در دستهبندی
برنامه نویسی
مقدمه ای بر ماژول مجموعه های پایتون
معرفی
مجموعه ها در پایتون محفظه هایی هستند که برای ذخیره مجموعه ای از داده ها استفاده می شوند، به عنوان مثال، لیست، دیکته، مجموعه، تاپل و غیره اینها مجموعه های داخلی هستند. چندین ماژول توسعه داده شده است که ساختارهای داده اضافی را برای ذخیره مجموعه داده ها فراهم می کند. یکی از این ماژول ها پایتون است ماژول مجموعه ها.
پایتون ماژول مجموعه ها…
ادامه مطلب ...
ساختن API های GraphQL با Vue.js و Apollo ClientGraphQL یک زبان پرس و جو گرافگرا…
.lazyload-placeholder { display: none; }معرفی
GraphQL یک زبان پرس و جو گراف محور است که توسط فیس بوک نوشته شده…
مدیران زمینه پایتون
معرفی
یکی از مبهم ترین ویژگی های پایتون که تقریباً همه برنامه نویسان پایتون، حتی مبتدیان، از آن استفاده می کنند،…
مقدمه ای بر فاز 3: توسعه BreakoutGame شاخه ای منحصر به فرد از توسعه نرم افزار است…
.lazyload-placeholder { display: none; }معرفی
توسعه بازی یک شاخه منحصر به فرد از توسعه نرم افزار است که می…
مقدمه ای بر تکرار کننده های پایتون
Iterators چیست؟
تکرار کننده در پایتون به شیئی اشاره دارد که می توانیم روی آن تکرار کنیم. تکرار کننده از مقادیر…
داکر کردن برنامه های پایتون
معرفی
داکر یک ابزار به طور گسترده پذیرفته شده و مورد استفاده شرکت های پیشرو فناوری اطلاعات برای ساخت، مدیریت و…
شروع کار با MySQL و Python
معرفی
برای هر برنامه کاربردی قابل استقرار کاملاً کاربردی، ماندگاری داده ها ضروری است. یک راه پیش پا افتاده برای…
پشته ها و صف ها در پایتون
معرفی
ساختارهای داده ذخیره سازی را در رایانه ها سازماندهی می کنند تا بتوانیم به طور مؤثر به داده ها دسترسی داشته…
Phaser 3 و Tiled: ساختن PlatformerPhaser 3 ما را قادر می سازد تا به سرعت بازی ها…
.lazyload-placeholder { display: none; }معرفی
Phaser 3 ما را قادر می سازد تا به سرعت در مرورگر خود با جاوا…
آشنایی با توابع بازگشتی با پایتون
معرفی
وقتی به تکرار یک کار فکر می کنیم، معمولاً به آن فکر می کنیم for و while حلقه ها این سازهها به ما اجازه…