وردپرس page سازندگان سهولت استفاده را ارائه می دهند و نیازی به کدنویسی ندارند و به همه نوع کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به استخدام طراحان وب سایت طراحی کنند. با این حال، پیدا کردن حق page سازنده با بسیاری از گزینه های ابزار طراحی موجود می تواند چالش برانگیز باشد.

المنتور و Beaver Builder دو تا از محبوب ترین وردپرس ها هستند page پلاگین های سازنده در حالی که ویرایشگر بصری آن‌ها گزینه‌های سفارشی‌سازی مشابهی را پوشش می‌دهد، بسته به آن ممکن است یکی مناسب‌تر باشد روی نوع وب سایتی که ایجاد می کنید

این مقاله مقایسه مفصلی از Elementor در مقابل Beaver Builder را ارائه می دهد تا به شما در تصمیم گیری کمک کند روی راه حل درست

تفاوت اصلی بین Elementor و Beaver Builder این است که Elementor پایگاه کاربر بزرگتری دارد و ویژگی ها و ویجت های بیشتری را ارائه می دهد و آن را به گزینه ای همه کاره تر تبدیل می کند. در مقابل، Beaver Builder رابط کاربری ساده‌تر و کارآمدتری دارد که استفاده از آن را آسان‌تر و برای مبتدیان بهتر می‌کند. علاوه بر این، Elementor به دلیل انتخاب گسترده‌تر قالب‌ها، برای وب‌سایت‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر مناسب‌تر است.

چه چیزی یک صفحه ساز خوب را می سازد؟

قبل از اینکه جلوتر برویم، در اینجا چند فاکتور مهم وجود دارد که نشان دهنده یک افزونه خوب وردپرس است page ساختمان:

  • کاربر پسند بودن – یک وردپرس خوب page سازنده باید سریع، کارآمد و آسان برای استفاده باشد.
  • امکانات – باید ویجت ها و طرح بندی های مختلفی برای ساخت صفحات خاص برای انواع مختلف وب سایت مانند تجارت الکترونیک و سایت های تجاری داشته باشد.
  • تنظیمات طراحی – یک پلاگین سازنده وب سایت را انتخاب کنید که گزینه های سبک متعددی را برای ایجاد یک وب سایت واقعا منحصر به فرد ارائه می دهد.
  • قابلیت سفارشی سازی – خوب page سازنده به کاربران این امکان را می دهد که از ابتدا یک وب سایت یا با استفاده از تم های از پیش ساخته شده و قالب های بلوک سفارشی ایجاد کنند.
  • پاسخگویی page سازندگان باید به شما اجازه دهند تا یک وب سایت سازگار با موبایل بسازید تا تجربه کاربری را بهبود ببخشید روی دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش
  • قیمت گذاری – اکثر افزونه ها یک نسخه رایگان همراه با برنامه های پریمیوم ارائه می دهند، بنابراین به دنبال راه حل مقرون به صرفه ای باشید که ویژگی های کافی را پوشش می دهد.
  • حمایت کردن – بررسی کنید که آیا پشتیبانی مشتری وجود دارد در صورتی که در طول توسعه وب سایت با مشکل مواجه شدید.

مطالعه پیشنهادی

روش نصب افزونه های وردپرس
چگونه یک وب سایت بسازیم

المنتور در مقابل بیور بیلدر: مقایسه تفصیلی

اکنون که می دانید یک وردپرس خوب چیست page افزونه سازنده، بیایید با جزئیات بیشتری مقایسه کنیم المنتور و Beaver Builder.

المنتور Beaver Builder
راحتی در استفاده دارای ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن، میانبرهای صفحه کلید و عملکرد راست کلیک یک ویرایشگر بصری بکشید و رها کنید و میانبرهای صفحه کلید، بدون گزینه کلیک راست
ماژول ها از چندین ویجت اصلی و حرفه ای پشتیبانی می کند، اما هیچ ویژگی برچسب گذاری سفید ندارد دارای طیف وسیعی از عناصر با ویژگی برچسب‌گذاری سفید در طرح‌های برتر
گزینه های طراحی Elementor Pro از تنظیمات طراحی پیشرفته مانند جلوه های حرکتی پشتیبانی می کند گزینه های طراحی پیشرفته محدود
تم ها و قالب ها بیش از 200 قالب از پیش ساخته شده و یک تم ساز داخلی را ارائه می دهد گزینه های کمتر از پیش ساخته شده قالب و سازنده تم نیاز به هزینه اضافی دارد
پاسخگویی طرح های ساخته شده با Elementor به طور پیش فرض واکنش گرا هستند همه طرح‌بندی‌ها به‌طور خودکار با اندازه‌های مختلف صفحه تنظیم می‌شوند
قیمت گذاری شروع میشود از 59 دلار در سال از جانب 99 دلار در سال
حمایت کردن پشتیبانی و پایگاه دانش گسترده ای را ارائه می دهد انواع کانال های پشتیبانی و منابع یادگیری را فراهم می کند

Elementor vs Beaver Builder: سهولت استفاده

این بخش رابط کاربری Elementor و ویرایشگر بصری Beaver Builder را با هم مقایسه می کند، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک page سازنده برای استفاده راحت تر است.

المنتور

بنر المنتور

این page رابط سازنده دو بخش اصلی دارد. در سمت چپ، پنل ناوبری ویرایش Elementor را خواهید دید که امکان دسترسی سریع به ویجت های مختلف از دسته های اصلی، حرفه ای و عمومی را فراهم می کند.

در سمت راست وب است page شما در حال ایجاد به سادگی عناصر را از پانل سمت چپ به بخش های مختلف بکشید روی را page. همچنین می‌توانید ستون‌هایی را اضافه یا حذف کنید تا از پیش ساخته شده سفارشی کنید page چیدمان. هر بخش می تواند تا شش ستون داشته باشد و می توانید عناصر را در هر مکانی قرار دهید.

پنل Elementor و پیش نمایش زنده pageپنل Elementor و پیش نمایش زنده page

وقتی کاربران راست کلیک می کنند روی یک بخش، ستون یا page، یک منوی پاپ آپ با گزینه های کپی-پیست و تکراری ظاهر می شود. به علاوه، Elementor میانبرهای صفحه کلید مانند CTRL+Z را برای لغو یک عمل پیاده سازی می کند.

یک منوی ویرایش ظاهر می شود روی پانل را هر بار که کلیک می کنید روی یک عنصر مثلا کلیک کردن روی یک تصویر به شما امکان می دهد اندازه و تراز آن را تنظیم کنید. همچنین، نماد ویرایش روی بالای هر عنصر شما را قادر می سازد تا آن را سفارشی کنید page چیدمان سریع

منوی ویرایش تصویر Elementorمنوی ویرایش تصویر Elementor

ویرایشگر زنده تعاملی هر زمان که عنصر جدیدی را به سایت اضافه می‌کنید، هر تغییری در سایت را پیش‌نمایش می‌کند page. همچنین، Elementor دارای یک ویژگی برای ذخیره خودکار پیشرفت کار شما است.

برای بازگشت به گزینه های ویجت، فقط باید کلیک کنید روی نماد در گوشه سمت راست بالای پانل ویرایش.

پنل Elementor دارای ویژگی هایی مانند:

  • ناوبر کاربران می توانند به راحتی بین بخش ها جابجا شوند و با استفاده از page پنجره ناوبری بصری سازنده
  • تاریخ این ویرایش ها را پیگیری می کند، این امکان را به شما می دهد که در هر زمان یک عمل را مجدداً انجام دهید یا لغو کنید.
  • حالت پاسخگو – این به کاربران امکان می دهد تنظیمات را اعمال کرده و آنها را آزمایش کنند روی دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه.
  • پیش نمایش تغییرات – به کاربران اجازه می دهد تا بررسی کنند pageظاهر قبل از انتشار

Beaver Builder

بنر Beaver Builderبنر Beaver Builder

وقتی برای اولین بار به رابط Beaver Builder دسترسی پیدا کردید روی وردپرس، یک آموزش سریع وجود خواهد داشت روی با استفاده از افزونه، از انتخاب قالب گرفته تا افزودن و ویرایش محتوا. این به ویژه برای مبتدیانی که تازه شروع کرده اند مفید است page سازندگان

مانند Elementor، Beaver Builder با یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن به راحتی قابل پیمایش است. رابط کاربری از یک پنل محتوا و یک پیش نمایش زنده تشکیل شده است page.

طرح رابط Beaver Builderطرح رابط Beaver Builder

وقتی روی + دکمه روی در سمت راست بالا، یک پانل شبیه به Elementor به پایین کشیده می شود. سپس، هنگامی که ماژول را روی آن می کشید، یک پاپ آپ با گزینه های ویرایش ظاهر می شود page.

منوی ویرایش پاپ آپ Beaver Builderمنوی ویرایش پاپ آپ Beaver Builder

این page سازنده دارای یک پیش نمایش زنده است تا بتوانید پیشرفت ویرایش خود را مشاهده کنید. همچنین Beaver Builder هر تغییری را به صورت خودکار ذخیره می کند، مشابه Elementor.

علاوه بر این، Beaver Builder یک منوی ابزار ارائه می دهد روی را pageگوشه سمت چپ بالا این امکان را به شما می‌دهد تا طرح‌بندی‌ها را به سرعت پیش‌نمایش، کپی و منتشر کنید. علاوه بر این، لیستی از میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی شده و یک برگه تاریخچه وجود دارد که در آن کاربران می توانند به راحتی تمام اقدامات خود را بررسی کرده و به آنها توجه کنند. page مسائل

منوی ابزار Beaver Builderمنوی ابزار Beaver Builder

برخلاف Elementor، رابط Beaver Builder منوی کلیک راست را ارائه نمی دهد. بنابراین، کاربران برای دسترسی به تنظیمات خاص باید سطرها و ستون‌های مختلف را پیمایش کنند.

حکم

هنگام مقایسه رابط های Elementor در مقابل Beaver Builder، هر دو page سازندگان ناوبری آسان و یک ویرایشگر بصری بصری را ارائه می دهند. همچنین، هر دو از میانبرهای آشنای صفحه کلید برای اعمال سریع تغییرات پشتیبانی می کنند.

با این حال، رابط Beaver Builder از عملکرد راست کلیک برای تنظیم آسان پشتیبانی نمی کند page عناصر – بر خلاف المنتور.

Elementor vs Beaver Builder: Modules

هر دو page سازندگان عناصر و گزینه‌های سبک گسترده‌ای را ارائه می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد قابلیت‌های منحصر به فردی را به صفحات وردپرس خود اضافه کنند.

المنتور

نسخه رایگان این page افزونه سازنده گزینه های سبک کافی را از طریق انواع ویجت های اولیه ارائه می دهد. اینها شامل یک ویرایشگر متن و همچنین دکمه ها، فیلم ها، تصاویر، نقشه های گوگل، و جعبه های نماد.

ارتقاء به Elementor Pro به شما امکان می دهد به ویجت های انحصاری مانند اسلایدها، نمونه کارها، فهرست مطالب، شمارش معکوس، جداول قیمت گذاری، و فراخوان برای اقدام (CTA) دسترسی داشته باشید.

ویجت های Elementorویجت های Elementor

این page سازنده نیز شامل ووکامرس ویجت ها، به کاربران امکان می دهد تصاویر و قیمت محصول، دکمه های افزودن به سبد خرید و رتبه بندی محصول را سفارشی کنند. با این عناصر می توانید به راحتی تجارت الکترونیک بسازید page و آن را به دلخواه خود طراحی کنید.

در همان زمان، المنتورز ویجت‌های تم به کاربران کمک می‌کنند تا پست‌های تکی با عناصری مانند آرم سایت، عنوان پست، کادر نویسنده و گزیده پست ایجاد کنند.

علاوه بر این، افزونه ویژگی های a سازنده پاپ آپ، که می توانید از آن برای افزایش لیست مشترکین خود استفاده کنید یا بازدیدکنندگان را از آخرین اخبار سایت خود مطلع کنید. الگوهای مختلفی در دسترس هستند، از جمله گزینه‌های استایلی مانند پنجره‌های بازشو تمام صفحه، کشویی و فلای‌این.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از دستور سه لینوکس با مثال های مفید

Beaver Builder

این page سازنده سطرها، ستون‌ها و ماژول‌ها را به انواع مختلف دسته‌بندی می‌کند انواع:

  • ماژول های پایه – شامل ویژگی های لازم برای ایجاد یک استاندارد page، مانند ویرایشگر متن، عناصر صوتی و تصویری و دکمه ها.
  • ماژول های حرفه ای – ماژول های جامع تر مفید برای ایجاد یک کسب و کار page، از جمله فرم های تماس و ورود به سیستم، CTA و تجارت بزرگ محصولات
  • بلوک های قابل استفاده مجدد – جایی که می توانید بلوک های سفارشی خود را پیدا کنید.
  • ابزارک های وردپرس – شامل تقریباً هر ویجتی که می توانید پیدا کنید روی پنل مدیریت وردپرس، مانند آرشیوها، دسته‌ها، منوی پیمایش و نظرات اخیر.

نسخه رایگان Beaver Builder به شما امکان می‌دهد صفحاتی با ویجت‌های اولیه ایجاد کنید، در حالی که ارتقاء به برنامه‌های پولی بیش از ۹۰ ویجت حرفه‌ای را باز می‌کند. کاربران همچنین می توانند ماژول های خود را برای فعال کردن عملکردهای خاص ایجاد کنند روی سایت آنها

ویجت های حرفه ای Beaver Builderویجت های حرفه ای Beaver Builder

این افزونه ماژول ها را به دسته بندی می کند انواع استاندارد و جهانی. ایجاد یک عنصر جهانی به کاربران اجازه می دهد تغییرات را در همه جا اعمال کنند روی وب سایت آنها زمانی که عنصر در حال استفاده است.

علاوه بر این، می توانید با تعریف نقش های مختلف مدیریت، دسترسی کاربران وب سایت را محدود کنید. سه نوع گزینه دسترسی کاربر جلویی وجود دارد:

  • دسترسی سازنده – به کاربران اجازه می دهد صفحات، پست ها و پست های سفارشی را ویرایش کنند.
  • ویرایش بدون محدودیت – دسترسی ویرایش کامل را برای کاربران فراتر از صفحات و پست ها امکان پذیر می کند.
  • ویرایش جهانی ردیف‌ها، ستون‌ها و ماژول‌ها – به کاربران اجازه می دهد تا ردیف ها و ماژول های جهانی را سفارشی کنند.

علاوه بر این، این page سازنده این گزینه را ارائه می دهد برچسب زدن سفید. می توانید نام و لوگوی شرکت خود را به جای Beaver Builder’s قرار دهید روی قسمت پشتی سایت

حکم

هر دو Elementor و Beaver Builder نیازهای وب سایت های مختلف را پوشش می دهند – از شرکت های کوچک گرفته تا فروشگاه های بزرگ تجارت الکترونیک. Elementor به شما اجازه می دهد تا به سرعت یک را تغییر دهید pageطرح‌بندی و افزودن عناصر، در حالی که Beaver Builder به شما امکان دسترسی به ویرایش ماژول‌های محتوا را می‌دهد.

با این حال، Beaver Builder با برچسب سفید و ویژگی دسترسی کاربر جلویی خود، ممکن است راه حل بهتری برای آژانس های طراحی وب و توسعه دهندگان باشد.

المنتور در مقابل بیور بیلدر: گزینه‌های طراحی

هر دو Elementor و Beaver Builder گزینه های طراحی متفاوتی را ارائه می دهند. بیایید بررسی کنیم که هر یک از آنها چه چیزی را از نظر ظاهر و ظاهر سایت به شما امکان می دهد کنترل کنید.

المنتور

با Elementor، می توانید به راحتی تنظیمات وب سایت، سازنده تم و تنظیمات برگزیده کاربر را با کلیک کردن روی نماد در گوشه سمت چپ بالای پانل ویرایش پیکربندی کنید.

تنظیمات طراحی المنتورتنظیمات طراحی المنتور

تنظیمات سایت جایی است که می توانید سیستم های طراحی مانند Global Colors و Global Fonts را سفارشی کنید. به این ترتیب، می توانید رنگ های سفارشی جهانی و درون خطی از پیش تعریف شده را تنظیم کنید و سبک های تایپوگرافی را برای کل سایت ویرایش کنید.

Theme Builder به شما امکان می دهد تنظیمات سبک پیش فرض را برای عناصر HTML مانند دکمه ها، تصاویر و فیلدهای فرم ایجاد کنید. همچنین page builder یک ویژگی هدر و پاورقی دارد که می توانید ظاهر، عرض، منو، سبک و رنگ پس زمینه را تنظیم کنید.

در همین حال، نام سایت، لوگو و توضیحات را در قسمت تنظیمات کاربر ویرایش کنید. همچنین تنظیمات اضافی برای UI Theme، Panel Width و Elementor Lightbox وجود دارد.

ارتقاء به Elementor Pro به شما امکان می دهد به گزینه های طراحی پیشرفته دسترسی داشته باشید، مانند:

  • CSS سفارشی – کد CSS سفارشی جهانی را در کل سایت یا به عناصر جداگانه اعمال کنید.
  • جلوه های حرکتی – برای طراحی تعاملی تر، انتقال ها یا انیمیشن هایی مانند پیمایش اختلاف منظر ایجاد کنید.
  • موقعیت یابی سفارشی – از موقعیت یابی مطلق استفاده کنید یا ویجت ها را به هر کدام بکشید page منطقه ای برای ایجاد طرح های منحصر به فرد

Beaver Builder

مانند المنتور، این page builder جایگزین های طراحی را ارائه می دهد که می توانید برای هر ماژول استفاده کنید. با این حال، گزینه های طراحی پیشرفته محدودی در مقایسه با Elementor Pro وجود دارد.

Beaver Builder به شما امکان می دهد CSS سفارشی را فقط به کل سایت اضافه کنید، برخلاف Elementor Pro که کاربران را قادر می سازد تا CSS سفارشی را برای عناصر مختلف اعمال کنند. همچنین Beaver Builder هیچ ویژگی مانند افکت های حرکتی، رنگ های جهانی و موقعیت یابی سفارشی ندارد.

تنظیمات طراحی Beaver Builderتنظیمات طراحی Beaver Builder

با این حال، می توانید تنظیمات طراحی را برای هر سطر، ستون و ماژول اعمال کنید، همچنین اندازه فونت پایه و عرض پیش فرض را تعیین کنید.

حکم

هر دو Elementor و Beaver Builder انعطاف پذیری طراحی کافی برای ایجاد یک وب سایت استاندارد را ارائه می دهند. با این حال، Elementor با ویژگی های پیشرفته خود مانند جلوه های حرکتی و CSS سفارشی بهتر عمل می کند.

Elementor vs Beaver Builder: Themes and Templates

هدف از page سازندگان برای کمک به کاربران برای ایجاد یک سایت با استفاده از قالب های مختلف از پیش طراحی شده است. این بخش قابلیت سفارشی‌سازی تم‌ها و قالب‌ها را در Elementor در مقابل Beaver Builder مقایسه می‌کند.

المنتور

با بیش از 200 طراحی حرفه ای page الگوهای موجود در کتابخانه الگوی Elementor، این page سازنده بیشتر سوله ها، از صفحات فرود کسب و کار گرفته تا نمونه کارها آنلاین را پوشش می دهد. بنابراین، نیازی نیست که ساخت سایت را از ابتدا شروع کنید.

کیت های قالب Elementorکیت های قالب Elementor

Elementor چند گزینه قالب از پیش ساخته را ارائه می دهد:

  • بلوک ها – قالب های سفارشی که می توانید برای یک بخش خاص ایجاد کنید و import به یک جدید page.
  • صفحات – پر شده-page قالب هایی که برای ایجاد یک تک ساخته شده اند page.
  • کیت های قالب – مجموعه ای از قالب های مختلف page عناصر برای ساخت یک ساختار کامل سایت.

استفاده از طرح‌های کتابخانه الگوی Elementor به کاربران امکان می‌دهد بیشتر تمرکز کنند روی انتخاب ویجت و برنامه ریزی محتوا با این حال، شما همچنین می توانید یک سایت را از ابتدا با داخلی آن طراحی کنید سازنده تم و آن را به عنوان یک الگو ذخیره کنید.

تم ساز Elementor Pro به کاربران اجازه می دهد یک وب سایت با کنترل کامل طراحی کنند. این امکان وجود دارد که عناصری مانند سرصفحه ها و پاورقی ها، صفحات 404 و طرح بندی فروشگاه آنلاین خود را سفارشی کنید.

علاوه بر این، ویژگی مدیریت آسان وب سایت سازنده تم به شما امکان می دهد هر قسمت از سایت را از یک رابط واحد ویرایش کنید.

Elementor همچنین تقریباً با هر قالب وردپرس سازگار است، اما توصیه می کند سلام.

Beaver Builder

Beaver Builder قالب های از پیش ساخته شده را به صورت زیر دسته بندی می کند:

  • فرود آمدن page قالب ها – شامل سه طرح رایگان و بیش از 25 قالب برتر برای صفحات فرود می باشد.
  • محتوا page قالب ها – نسخه رایگان این افزونه به پنج قالب دسترسی دارد، در حالی که نسخه حرفه ای به بیش از 20 قالب از پیش ساخته شده، از جمله صفحات تماس و اشتراک خبرنامه، دسترسی می دهد.
محتوای Beaver Builder page قالب هامحتوای Beaver Builder page قالب ها

علاوه بر این، می توانید طرح های سفارشی خود را در کتابخانه قالب خود ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید روی هر page روی سایت.

Beaver Builder همچنین یک تم ساز ارائه می دهد Beaver Themer. با این حال، این یک ویژگی اضافی است که هزینه دارد 147 دلار در سال، و فقط با نسخه پریمیوم افزونه می توانید از آن استفاده کنید.

رابط Beaver Themerرابط Beaver Themer

Beaver Themer شامل ویژگی‌های سفارشی‌سازی کلیدی برای عناصری مانند:

  • شبکه های پست – برای نمایش آرشیو و طرح وبلاگ خود یک طرح شبکه یا فهرست ایجاد کنید.
  • قالب های تم – سفارشی کردن طرح بندی برای 404 صفحه، آرشیو وبلاگ و ووکامرس صفحات محصول
  • قسمت های تم – طرح‌بندی‌های هدر و پاورقی سفارشی، ردیف‌های CTA و نوارهای اعلامی را برای صفحات خود بسازید.
  • اتصالات میدانی – ردیف ها، ستون ها و ماژول ها را به داده های خارجی متصل کنید روی سایت شما.

علاوه بر این، برنامه های پریمیوم این افزونه همراه با تم Beaver Builder. این چارچوب رسمی Beaver Builder است که به سایت‌های مختلف وردپرس با مجموعه‌ای از گزینه‌های سبک پاسخ می‌دهد.

حکم

Elementor و Beaver Builder قالب های درجه یک و گزینه های سبک را برای ایجاد یک سایت حرفه ای ارائه می دهند. با این حال، Elementor با بیش از 200 طرح قالب پیشتاز مسابقه است.

همچنین، شما باید یک تم ساز را به طور جداگانه با Beaver Builder خریداری کنید، حتی اگر یک کاربر طرح ممتاز هستید. با مقایسه Beaver Builder و Elementor از نظر ارزش، دومی برنده واضح است.

مطالعه پیشنهادی

اگر به دنبال راهی آسان برای ارتقای طراحی وب سایت خود هستید، این خدمات شرکت های طراحی وب سایت وردپرس را امتحان کنید.

Elementor vs Beaver Builder: Responsiveness

طراحی ریسپانسیو به شما امکان می دهد سرعت وب سایت وردپرس را افزایش دهید و تجربه کاربری را بهبود ببخشید. ما روش هر دو را با هم مقایسه خواهیم کرد page سازندگان می توانند به بهینه سازی سایت شما برای صفحات مختلف کمک کنند.

المنتور

به طور پیش فرض، تمام طراحی های ساخته شده با Elementor Pro واکنش گرا و کاملا قابل پیمایش هستند روی دستگاه های مختلف

علاوه بر این، می توانید پیش نمایش هر کدام را مشاهده کنید page قبل از انتشار و تنظیم عناصر مختلف با کلیک کردن روی نمادهای دستگاه – تنظیمات تلفن همراه، دسکتاپ و رایانه لوحی در دسترس هستند.

حالت ویرایش پاسخگو Elementorحالت ویرایش پاسخگو Elementor

Elementor Pro همچنین کنترل سفارشی سازی بیشتری را برای ایجاد یک سایت واکنش گرا ارائه می دهد، از جمله:

  • تصاویر پس زمینه و حاشیه – تصاویر مختلف را برای هر دستگاه انتخاب کنید و موقعیت و اندازه آنها را با توجه به ناحیه نمایش صفحات مختلف تنظیم کنید.
  • دید – نمایش یا پنهان کردن عناصر خاص بر اساس روی دستگاه کاربر
  • نقاط شکست موبایل و تبلت – با رفتن به تنظیمات سایت مقادیر نقطه شکست را تنظیم کنید روی پنل ویجت
  • سفارش ستون ها – کاربران را قادر می سازد تا ترتیب ستون ها را معکوس کنند تا پاسخگوتر شوند.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  8 انتقال ساده CSS3 که کاربران شما را شگفت زده می کند

Beaver Builder

مشابه Elementor Pro، تمام طرح‌بندی‌هایی که با Beaver Builder ایجاد می‌کنید به‌طور خودکار روی صفحه‌های مختلف، از جمله دسک‌تاپ، تبلت، و دستگاه‌های تلفن همراه تنظیم می‌شوند.

Beaver Builder بیشتر ارائه می دهد پاسخگو page سفارشی سازی ها، شامل:

  • نقاط شکست – نقاط شکست پیش‌فرض را برای اندازه‌های بزرگ، متوسط ​​و کوچک تغییر دهید.
  • فاصله گذاری – ویژگی فاصله خودکار ماژول ها و ستون ها را برای دستگاه های کوچک به طور پیش فرض تنظیم می کند.
  • پشتهسازی – با تغییر عرض، ترتیب ماژول ها و ستون ها را تطبیق می دهد روی اندازه های مختلف صفحه نمایش
  • دید – هر ماژول، سطر و ستون را پنهان یا قابل مشاهده کنید روی دستگاه های خاص
  • تنظیمات دستگاهحالت ویرایش پاسخگو در منوی Tools به شما امکان می دهد در حین پیش نمایش، تغییراتی ایجاد کنید page.
حالت پاسخگو Beaver Builderحالت پاسخگو Beaver Builder

علاوه بر این، استفاده از تم Beaver Builder در نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد عنوان و اندازه فونت طرح بندی Beaver Themer و افزونه Beaver Builder را ویرایش کنید.

حکم

هنگام مقایسه Beaver Builder و Elementor، هر دو از نظر سازگاری با موبایل عملکرد مشابهی دارند. طرح های ساخته شده با هر کدام page سازنده به طور پیش فرض واکنش گرا هستند و کاربران می توانند تنظیمات خاصی را برای بهبود پاسخگویی سایت خود اعمال کنند.

با این حال، برخی از گزینه‌های تنظیم برای اندازه‌های عنوان و فونت در Beaver Builder تنها زمانی در دسترس هستند که یک طرح ممتاز و ویژگی‌های ساخت تم اضافی را خریداری کنید، برخلاف Elementor Pro.

المنتور در مقابل بیور بیلدر: قیمت گذاری

به عنوان هر دو محبوب page سازندگان طرح‌های رایگان و پولی ارائه می‌دهند، ویژگی‌های هر راه‌حل و ارزش آن‌ها را با دقت در نظر بگیرید.

المنتور

نسخه رایگان Elementor به شما امکان می دهد به ابزارهای کافی برای ساخت یک وب استاندارد دسترسی داشته باشید page با استفاده از تمام ویجت های اولیه و بیش از 30 ویجت از پیش طراحی شده page قالب ها

در همین حال، Elementor Pro پوشش می دهد ویژگی های اضافی و در چهار طرح ارائه می شود:

  • را ضروری است طرح به شما امکان می دهد از Elementor استفاده کنید روی یکی وب سایت برای 59 دلار در سال.
  • را طرح پیشرفته پشتیبانی می کند سه وب سایت ها برای 99 دلار در سال. برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​که به دنبال گسترش فعالیت های خود هستند توصیه می شود.
  • محبوب ترین بسته، طرح کارشناسی، حداکثر 25 وب سایت را برای 199 دلار در سال، مناسب برای طراحان و توسعه دهندگان وب حرفه ای.
  • را طرح آژانس تا 1000 را پشتیبانی می کند وب سایت ها برای 399 دلار در سال.

همه پلن های پولی شامل ویژگی هایی مانند بیش از 100 ویجت اصلی و حرفه ای، بیش از 300 قالب اصلی و حرفه ای، سازنده تم، سازنده پاپ آپ، ووکامرس فروشگاه ساز، ابزارهای بازاریابی و پشتیبانی ممتاز.

تفاوت عمده بین تمام بسته های پولی Elementor تعداد وب سایت هایی است که می توانید بسازید.

Beaver Builder

Beaver Builder Lite، نسخه رایگان این افزونه، ویژگی های استانداردی را ارائه می دهد که ماژول های اصلی را پوشش می دهد و یک حالت ویرایش واکنشگرا مناسب برای مبتدیان وب سایت.

در همین حال، برنامه های پریمیوم آن تمام ابزارهای Beaver Builder Lite را با ویژگی های اضافی ارائه می دهد:

  • استاندارد Beaver Builder هزینه ها 99 دلار در سال و به همه ماژول ها، قالب ها و یک سال پشتیبانی حرفه ای دسترسی پیدا می کند.
  • را Beaver Builder Pro هزینه های برنامه ریزی 199 دلار در سال. این شامل تم Beaver Builder، سازگاری با چند سایت وردپرس و تمام ویژگی های پلن استاندارد است.
  • آژانس بیور بیلدر موجود است برای 399 دلار در سال و قابلیت برچسب گذاری سفید را علاوه بر تمامی قابلیت های نسخه پرو باز می کند.
  • Beaver Builder Ultimate پوشش می دهد همه چیز در بسته آژانس با افزودنی Beaver Themer اضافیon و شش ماه دستیار حرفه ای رایگان برای 546 دلار در سال.

حکم

Elementor مقرون به صرفه تر است، با توجه به اینکه ارزان ترین طرح حق بیمه آن شروع می شود 59 دلار در سال. با این حال، برنامه های برتر Elementor محدودیتی برای تعداد وب سایت هایی که می توانید ایجاد کنید تعیین می کند، در حالی که Beaver Builder از وب سایت های نامحدود با هزینه بالاتر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Beaver Builder یک ویژگی منحصربه‌فرد برچسب‌گذاری سفید را نسبت به دیگری فراهم می‌کند page سازنده ارائه نمی دهد.

با مقایسه قیمت و ابزار Beaver Builder در مقابل Elementor، راه حل های برتر اولی برای طراحان وب و آژانس های حرفه ای مناسب تر است.

Elementor vs Beaver Builder: پشتیبانی

یک سرویس خوب پشتیبانی مشتری به کاربران کمک می کند تا مشکلات را حل کنند، به منابع آموزشی رسمی دسترسی پیدا کنند و بینش های متخصص را باز کنند. بیایید ببینیم کدام راه حل بین المنتور در مقابل بیور بیلدر پشتیبانی بهتری از مشتری ارائه می دهد.

المنتور

Elementor پشتیبانی گسترده ای از مشتری ارائه می دهد، از جمله:

  • المنتور آکادمی – پیدا کردن فیلم ها، دوره ها و آموزش های روش انجام روی موضوعات مانند طراحی و چیدمان، ساخت تم، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی.
  • المنتور مرکز کمک – مقالاتی را جستجو کنید که موضوعاتی مانند page ساختمان، ویجت ها و نکات و ترفندهای کلی افزونه.
  • المنتور آموزش های تصویری – صدها ویدیو وجود دارد روی موضوعاتی مانند ساخت صفحات وب خاص، طراحی با تم ساز Elementor و حتی ساخت قالب های سفارشی.
  • مرکز جامعه المنتور – این page سازنده از طریق خصوصی پشتیبانی جامعه را فراهم می کند گروه فیس بوک توسط داوطلبان جهانی اداره می شود.
  • پشتیبانی از Elementor Pro – کاربران Elementor Pro می‌توانند از پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته و حرفه‌ای لذت ببرند.

Beaver Builder

Beaver Builder همچنین انواع کانال‌ها و منابع پشتیبانی را برای کمک به کاربران ارائه می‌دهد، مانند:

  • Beaver Builder دانش محور – جستجو در مقالات و آموزش ها روی موضوعات مختلف، از مراحل نصب تا راهنماهای پیشرفته برای توسعه دهندگان.
  • Beaver Builder انجمن های انجمن – کاربران می توانند برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و کمک به یکدیگر در حل مسائل فنی ثبت نام کنند.
  • Beaver Builder آموزش های تصویری – کانال رسمی یوتیوب آن دارای آموزش های بسیاری از متخصصان است تا به شما در پیمایش این موضوع کمک کند page سازنده.
  • پشتیبانی از اولویت Beaver Builder – کاربران طرح ممتاز می توانند بلیط ها را به پشتیبانی Beaver Builder ارسال کنند و از کارشناسان در حل هر مشکلی به آنها کمک کنند.
  • Beaver Builder دوره کتابخانه – منابع یادگیری و تمرینات را دنبال کنید تا با آن آشنا شوید page سازنده.

حکم

هنگام مقایسه Elementor در مقابل Beaver Builder، هر دو page سازندگان شما را با پشتیبانی عالی، از مقالات و انجمن‌های انجمن گرفته تا آموزش‌های ویدیویی، تحت پوشش قرار می‌دهند. کاربران همچنین می توانند هنگام خرید نسخه پریمیوم هر افزونه به پشتیبانی اولویت دار دسترسی داشته باشند.

المنتور برای چه کسی مناسب است؟

Elementor را به کسانی که هنوز در حال آزمایش هستند توصیه می کنیم page سازندگان، زیرا می توانید با قیمت کمتر از ویژگی های گسترده بهره مند شوید. نسخه رایگان، اگرچه محدود است، اما همچنان به شما امکان می دهد صفحات کاملاً کاربردی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

طرفداران

  • رابط کاربری Elementor بصری و مبتدی پسند است.
  • انواع قالب های حرفه ای طراحی شده به شما کمک می کند تا به سرعت یک وب سایت برای اهداف مختلف ایجاد کنید.
  • نسخه های حرفه ای شامل یک تم ساز داخلی بدون هزینه اضافی هستند.
  • مجموعه بزرگی از دوره‌ها و آموزش‌ها برای کمک به کاربران در مسیریابی رابط.
  • عملکرد کپی و چسباندن از ویرایش سریعتر پشتیبانی می کند.
  • ساده و پاسخگو برای بهبود تجربه تلفن همراه.

منفی

  • تجارت الکترونیک یا سایت‌های تجاری پیچیده‌تر ممکن است برای باز کردن قفل ویژگی‌های کافی به یک طرح برتر نیاز داشته باشند.
  • اجازه برچسب زدن سفید را نمی دهد.
  • هر طرح حق بیمه از تعداد محدودی وب سایت پشتیبانی می کند.

Beaver Builder برای چه کسی مناسب است؟

به طور کلی، Beaver Builder یک انتخاب عالی برای آژانس ها و توسعه دهندگان است. ویژگی برچسب گذاری سفید، تغییر نام تجاری را ممکن می کند و می توانید افزونه را فعال کنید روی سایت های نامحدود

طرفداران

  • برچسب سفید به شما امکان می دهد اعتبار برند را افزایش دهید.
  • همه طرح های پولی استفاده را پوشش می دهند روی سایت های نامحدود، مناسب برای کاربران شاغل روی پروژه های متعدد
  • منابع یادگیری گسترده و جامعه برای کمک به شما برای شروع.
  • از گزینه های سفارشی سازی پیشرفته برای ایجاد واکنشگرا پشتیبانی می کند page.

منفی

  • رابط کاربری به اندازه Elementor بصری نیست.
  • انتخاب محدود قالب
  • Beaver Themer با طرح‌های سطح پایین‌تر در دسترس نیست.

نتیجه

زمانی که تصمیم می گیرید بهترین وردپرس کدام است page برای سازنده سایت شما، مهم است که به جنبه های مختلف از جمله رابط کاربری، ماژول ها، تنظیمات طراحی، قالب های از پیش طراحی شده، پاسخگویی، قیمت گذاری و پشتیبانی نگاه کنید.

المنتور یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که می خواهند با استفاده از یک مبتدی پسند یاد بگیرند و آزمایش کنند page سازنده. این یک رابط بصری دارد، طیف گسترده ای از ویجت ها و قالب ها را ارائه می دهد و یک تم ساز داخلی ارائه می دهد.

در همین حال، Beaver Builder عالی است page سازنده برای توسعه دهندگان، به لطف برچسب گذاری سفید و قابلیت های شبکه Multisite. همچنین، تعداد وب سایت هایی را که می توانید ایجاد کنید، صرف نظر از طرح انتخابی شما، محدود نمی کند. با این حال، طرح ها گران تر از المنتور هستند.

در مجموع، هر دو Elementor و Beaver Builder ابزارهای بسیار خوبی هستند page ساختمان. یکی که بهترین کار را برای پروژه شما خواهد داشت در نهایت بستگی دارد روی نیازها، ترجیحات و بودجه شما

سؤالات متداول المنتور در مقابل بیور بیلدر

ما به برخی از سوالات متداول پاسخ داده ایم تا به شما کمک کنیم درباره دو مورد از محبوب ترین آنها بیشتر بدانید page پلاگین های سازنده

پلاگین های صفحه ساز چیست؟

وردپرس page سازندگان به شما این امکان را می دهند که از یک ویرایشگر بصری بصری به غیر از وردپرس گوتنبرگ برای ایجاد و سفارشی سازی سریع وب سایت ها بدون نیاز به کدنویسی استفاده کنید. استفاده از این پلاگین ها آسان است و عموماً دارای قابلیت کشیدن و رها کردن، ویژگی های ساخت تم و قالب های از پیش طراحی شده است.

آیا Beaver Builder سریعتر از Elementor است؟

از این دو page سازندگان، هیچ تضمینی وجود ندارد که یکی سریعتر از دیگری باشد. این به این دلیل است که عوامل دیگری بر سرعت بارگذاری و عملکرد یک وب سایت تأثیر می گذارد – به عنوان مثال، میزبانی وب، موضوع و تعداد کل افزونه هایی که سایت شما استفاده می کند.

آیا می توانم از Beaver Builder به Elementor سوئیچ کنم؟

بله، تو میتونی. با این حال، جابجایی بین Elementor و Beaver Builder فقط به صورت دستی قابل انجام است. بنابراین، شما باید هر کدام را بازسازی کنید page در سازنده جدید، که می تواند خسته کننده و زمان بر باشد.

آیا توسعه دهندگان وب حرفه ای از Elementor استفاده می کنند؟

توسعه دهندگان وب حرفه ای معمولاً از Elementor به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی آن استفاده می کنند. با این حال، ما پیشنهاد می کنیم Beaver Builder را برای توسعه دهندگانی که بسیاری از سایت های مشتری را مدیریت می کنند، انتخاب کنید page سازنده از سایت های نامحدود و برچسب گذاری سفید پشتیبانی می کند.