وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

اولین اجلاس AI + Education یک فشار بین المللی برای “تسلط به هوش مصنوعی” است.

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


تابستان امسال، 350 شرکت‌کننده به MIT آمدند تا به پرسشی بپردازند که تاکنون پاسخ‌های آن پیشی گرفته است: چگونه آموزش همچنان می‌تواند فرصت‌هایی را برای همه ایجاد کند، در حالی که سواد دیجیتال دیگر کافی نیست – دنیایی که دانش‌آموزان اکنون نیاز به تسلط بر هوش مصنوعی دارند؟

اجلاس AI + Education توسط MIT RAISE Initiative (مسئول هوش مصنوعی برای توانمندسازی اجتماعی و آموزش) در کمبریج، ماساچوست، با سخنرانانی از بنیاد App Inventor، دفتر شهردار شهر بوستون، انجمن خیریه باشگاه جوکی هنگ کنگ برگزار شد. ، و بیشتر. نکات برجسته شامل یک هکاتون در محل “Hack the Climate” بود که در آن تیم‌هایی از کاربران مبتدی و باتجربه MIT App Inventor یک روز فرصت داشتند تا برنامه‌ای برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایجاد کنند.

در سخنان آغازین، محققین اصلی RAISE، اریک کلوپفر، هال آبلسون و سینتیا بریزیل تأکید کردند که اهداف جدید برای تسلط بر هوش مصنوعی چگونه است. کلوپفر گفت: «آموزش فقط یادگیری حقایق نیست. «آموزش و پرورش یک امر توسعه ای کامل است process. و ما باید به این فکر کنیم که چگونه از معلمان در اثربخشی بیشتر حمایت می کنیم. معلمان باید بخشی از مکالمه هوش مصنوعی باشند.” آبلسون جنبه توانمندسازی کنش محاسباتی، یعنی تأثیر فوری آن را برجسته کرد، که «چه چیزی با دهه‌هایی که مردم در مورد رایانه تدریس می‌کردند، متفاوت است. [is] کاری که بچه ها در حال حاضر می توانند انجام دهند.» و Breazeal، مدیر ابتکار RAISE، به یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد، از جمله لزوم استفاده از فناوری مانند همراهان ربات های کلاس به عنوان چیزی مکمل برای آنچه دانش آموزان و معلمان می توانند با هم انجام دهند، نه به عنوان جایگزینی برای یکدیگر. یا همانطور که بریزیل در سخنرانی خود تأکید کرد: “ما واقعاً می خواهیم مردم به شیوه ای مناسب، روش عملکرد هوش مصنوعی و روش طراحی مسئولانه آن را درک کنند. ما می خواهیم مطمئن شویم که مردم صدای آگاهانه ای از روش ادغام هوش مصنوعی در جامعه دارند. و ما می‌خواهیم همه نوع مردم را در سراسر جهان توانمند کنیم تا بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند، از هوش مصنوعی برای حل مشکلات مهم جوامع خود استفاده کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تکنیک قابلیت‌های استدلال مدل‌های زبان بزرگ را بهبود می‌بخشد


منبع: https://news.mit.edu/1403/first-ai-education-summit-0827

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-08-28 21:40:07

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید