وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ایجاد سیاست فردا

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


اریک لیو و اشلی پیک به عنوان دانشجویان سال اول در برنامه دکتری سیستم‌های اجتماعی و مهندسی (SES) در موسسه MIT برای داده‌ها، سیستم‌ها و جامعه (IDSS) علاقه‌ای به بررسی مسائل نابرابری مسکن دارند.

آنها همچنین تمایل دارند که ابتدا در تحقیقات خود غوطه ور شوند.

لیو می‌گوید: «در سال اول دکترا، شما در کلاس‌ها شرکت می‌کنید و هنوز هم در حال سازگاری هستید، اما ما بسیار مشتاق شروع به انجام تحقیقات هستیم.

لیو، پیک و بسیاری دیگر فرصتی برای دست زدن پیدا کردندon پژوهش روی مشکلات دنیای واقعی در هکاتون سیاست MIT، ابتکاری که توسط دانشجویان IDSS، از جمله برنامه فناوری و سیاست (TPP) سازماندهی شده است. این رویداد میان رشته ای آخر هفته – که اکنون در ششمین سال خود قرار دارد – همچنان صدها شرکت کننده را از سراسر جهان گرد هم می آورد تا راه حل های بالقوه برای برخی از بزرگترین چالش های جامعه را بررسی کنند.

موضوع امسال، “Hack-GPT: Generating the Tomorrow” به دنبال استفاده از سرمایه بود. روی به گفته دانسیل گرین، دانشجوی سال دوم کارشناسی ارشد TPP و رئیس مشترک این رویداد، محبوبیت هوش مصنوعی مولد (مانند ربات چت ChatGPT) و روش هایی که روش تفکر ما در مورد چالش های فنی و مبتنی بر سیاست را تغییر می دهد.

ما تیم‌های خود را تشویق کردیم تا از این ابزارها استفاده کنند و به آنها استناد کنند و به پیامدهایی که ابزارهای هوش مصنوعی مولد دارند فکر کنیم. روی گرین می گوید: دسته بندی چالش های مختلف آنها.

پس از رویداد ترکیبی 2022، برگزارکنندگان امسال به رویکرد فقط مجازی بازگشتند و به آنها اجازه می‌دهد تا علاوه بر افزایش 20 درصدی تعداد تیم‌ها در هر چالش، تعداد کلی شرکت‌کنندگان را افزایش دهند.

گرین می‌گوید: «مجازی به شما امکان می‌دهد به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید – ما امسال تعداد زیادی شرکت‌کننده بین‌المللی داشتیم – و به کاهش برخی از هزینه‌ها کمک می‌کند. “من فکر می کنم در آینده ما سعی خواهیم کرد بین مجازی و حضوری جابه جا شویم زیرا مزایای مختلفی برای هر کدام وجود دارد.”

“وقتی جادو رخ می دهد”

لیو و پیک در رده چالش مسکن به رقابت پرداختند، جایی که می‌توانستند تجربه پژوهشی در زمینه تحصیلی واقعی خود کسب کنند.

پیک که اخیراً پس از پایان دوره کارشناسی ریاضی کاربردی در سال گذشته به برنامه دکتری SES پیوسته است، می‌گوید: «در حالی که در حال انجام تحقیقات مسکن هستم، لزوماً قبلاً فرصت‌های زیادی برای کار با داده‌های واقعی مسکن نداشتم. درگیر شدن با یک مشکل واقعی داده، همکاری نزدیکتر با اریک، که او نیز در گروه آزمایشگاهی من است، علاوه بر ملاقات با افرادی از MIT و سراسر جهان که علاقه مند به رسیدگی به سؤالات مشابه هستند و دیدن چگونگی آنها، تجربه بسیار خوبی بود. در مورد چیزها متفاوت فکر کنید.»

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تکنیک قابلیت‌های استدلال مدل‌های زبان بزرگ را بهبود می‌بخشد

دو مهندس نرم‌افزار از کانادا، لیو و پیک با پیوستن آدریان باترتون، کارمند حقوقی مستقر در بوستون، و هادسون یوئن و ایان چان، تیمی را تشکیل دادند که در نهایت تیم برنده در رده خود بود: «تیم Ctrl+Alt+Defeat. ” آنها به سرعت شروع به سازماندهی طرحی برای رسیدگی به بحران اخراج در ایالات متحده کردند.

پیک می‌خندد: «فکر می‌کنم ما از گستره‌ی سؤال غافلگیر شدیم». در پایان، من فکر می‌کنم داشتن چنین دامنه وسیعی ما را برانگیخت تا به گونه‌ای واقع‌بینانه‌تر در مورد آن فکر کنیم – چگونه می‌توانیم به راه‌حلی دست یابیم که قابل انطباق باشد و بنابراین می‌توان آن را برای مقابله با انواع مختلف مشکلات تکرار کرد.»

در حال تماشای چالش روی پخش زنده با هم روی در محوطه دانشگاه، لیو می‌گوید که آنها بلافاصله سر کار رفتند و نمی‌توانستند باور کنند که چقدر سریع همه چیز جمع شد.

لیو می‌گوید: «ما توضیحات چالش خود را در عصر دریافت کردیم، به محوطه مشترک بنفش در ساختمان IDSS آمدیم و به معنای واقعی کلمه شاید یک ساعت طول کشید و کل پروژه را از ابتدا تا انتها آماده کردیم. سپس شرکای مهندس نرم‌افزار ما داشبوردی را تا ساعت 1 بامداد ساخته بودند – من احساس می‌کنم هکاتون واقعاً جریان کار پویا بسیار سریع را ترویج می‌کند.

لیو می‌افزاید: «مردم همیشه در مورد کار یا درخواست برای تأمین مالی صحبت می‌کنند – اما وقتی این جادو اتفاق می‌افتد، فقط بخشی از تحقیقات را به شما یادآوری می‌کند که مردم در مورد آن صحبت نمی‌کنند، و این واقعا تجربه‌ای عالی بود».

یک دیدگاه تازه

لتیزیا بوردولی، مدیر ارشد محصولات هوش مصنوعی در Veridos، یک شرکت راه حل هویت مستقر در آلمان که چالش امسال را در سیستم های داده برای حقوق بشر ارائه کرده است، می گوید: “ما هکاتون ها را در شرکت خود سازماندهی کرده ایم و آنها برای تقویت نوآوری و خلاقیت عالی هستند.” . این یک فرصت عالی برای ارتباط با افراد با استعداد و کشف ایده‌ها و راه‌حل‌های جدید است که شاید فکرش را هم نمی‌کردیم.»

چالش ارائه شده توسط Veridos متمرکز بود روی یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای ثبت جهانی تولد، چیزی که بوردولی می‌گوید تنها از این واقعیت سود می‌برد که شرکت‌کنندگان هکاتون از سراسر جهان بودند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استدلال و قابلیت اطمینان در هوش مصنوعی

«بسیاری اطلاعات محلی و دست اولی در مورد واقعیت ها و چالش ها داشتند [posed by the lack of] بوردولی می گوید: ثبت تولد. این دیدگاه‌های تازه‌ای را برای چالش‌های موجود به ارمغان می‌آورد و به ما انرژی داد تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را ارائه کنیم که شاید قبلاً به آن فکر نمی‌کردیم.»

مرزهای جدید

در کنار سیستم‌های مسکن و داده‌ها برای چالش‌های حقوق بشر، چالشی در حوزه سلامت و همچنین فرصتی برای اولین بار برای مقابله با چالش هوافضا در حوزه فضا برای عدالت زیست‌محیطی بود.

گرین می‌گوید: «فضا می‌تواند یک مقوله چالشی بسیار سخت برای انجام داده‌ها باشد، زیرا بسیاری از داده‌ها اختصاصی هستند، بنابراین این واقعاً در چند ماه گذشته توسعه یافته است و ما باید به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم با داده‌های منبع باز کارهای بیشتری انجام دهیم.» توضیح می دهد. “اما خوشحالم که مسیر زیست محیطی را طی کردیم، زیرا این چالش نه تنها برای علاقه مندان به فضا، بلکه برای مردم محیط زیست و آب و هوا نیز باز شد.”

یکی از شرکت کنندگان برای مقابله با این چالش جدید، یاسین الهالاوی، یک مهندس تست سیستم از نروژ بود که در راه حل های هوش مصنوعی تخصص دارد و 16 سال تجربه کار در میادین نفت و گاز دارد. Elhallaoui یکی از اعضای تیم EcoEquity بود که افزایش سیاست‌های حمایت از استفاده از داده‌های ماهواره‌ای را برای اطمینان از ارزیابی مناسب و افزایش انعطاف‌پذیری آب برای جوامع آسیب‌پذیر پیشنهاد کرد.

الهلاویی می‌گوید: «هکاتون‌هایی که من در گذشته در آن شرکت کرده‌ام بیشتر فنی بودند. “شروع با [MIT Science and Technology Policy Institute Director Kristen Kulinowski’s] کارگاهی در مورد سیاست نویسان و راه حل هایی که آنها ارائه کردند و تحلیلی که باید انجام می دادند … واقعاً دیدگاه من را تغییر داد. روی کاری که یک هکاتون می تواند انجام دهد.

او می افزاید: «هکاتون سیاست چیزی است که می تواند تغییرات واقعی در جهان ایجاد کند.


منبع: https://news.mit.edu/1403/generating-policy-of-tomorrow-0124

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-25 16:40:15

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید