وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

IM-Creator: سایت های عالی HTML5 را به صورت رایگان بسازید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


IM-Creator: سایت های عالی HTML5 را به صورت رایگان بسازید

چند سال پیش، ایجاد یک وب سایت حرفه ای بدون طراحی و کدنویسی از ابتدا کار سختی بود. مطمئناً قالب‌ها و سازندگان وب‌سایت رایگان وجود داشت، اما نتایج اکثر آنها کمتر از حرفه‌ای بود. نه دقیقاً آنگونه که می خواهید خود یا کارتان را به دنیا معرفی کنید.

این همه در سال های اخیر تغییر کرده است. اکنون، اگر به یک سایت ساده برای خود یا کارتان نیاز دارید، گزینه های زیادی در دسترس شماست. و یکی از بهترین گزینه هایی که دیده ام این است IM-Creator.

چرا IM-Creator اینقدر خوب است؟ خوب، چند دلیل وجود دارد. اول از همه، این برنامه رایگان است. و چه کسی مجانی را دوست ندارد؟

دوم از همه، قالب ها ارائه شده توسط IM-Creator بسیار عالی هستند. آنها مدرن، شیک و حرفه ای هستند. بسیاری از سازندگان وب سایت آن را با الگوهای خود بسیار ایمن بازی می کنند، اما IM-Creator از ریسک کردن هراسی ندارد. قالب های آنها نه تنها به خوبی طراحی شده اند، بلکه مدرن و منحصر به فرد هستند.

قالب هایی برای هنرمندان، مد و زیبایی، نوازندگان، هتل ها، معماران، سایت های شخصی، کسب و کار عمومی، طراحان وب، رستوران ها، عکاسی، نمونه کارها، املاک و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. 100 قالب طراحی شده وجود دارد که همه آنها به طرز باورنکردنی انعطاف پذیر هستند و می توان آنها را سفارشی کرد.

در اینجا فقط چند نمونه از قالب هایی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

فیلدز_بیو

فیلدهای زیستی

ساده_هنرمند

هنرمند ساده

پابلو_سی

پابلو سی

KALO_کافه

کافه کالو

عکاسی از شبکه بصری

شبکه بصری

میچل

میچل

مثلث

مثلث

IM-Creator اولین سازنده وب سایتی است که با HTML5 ساخته شده است. قالب ها با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، بدون نیاز به برنامه نویسی سفارشی می شوند. البته، اگر ترجیح می دهید از یک قالب استفاده نکنید، می توانید یک سایت را به طور کامل از ابتدا بسازید.

شروع کار آسان است. فقط یک طرح را انتخاب کنید (یا از ابتدا شروع کنید). هر ماه قالب های جدیدی منتشر می شود. الگوها در حالت “تقریبا تمام شده” ارائه می شوند، بنابراین می توانید سایت جدید خود را به سرعت راه اندازی کنید.

بعد، فقط سایت خود را سفارشی کنید. متن، عکس، فیلم و هر محتوای دیگری که ممکن است بخواهید وارد کنید. فقط کلیک کنید روی عنصری که می خواهید ویرایش کنید و یک منوی متنی دریافت خواهید کرد که گزینه های شما را نشان می دهد. محتوای شما به طور خودکار با طراحی موجود سازگار می شود، بنابراین بدون دردسر است.

هنگامی که تمام سفارشی سازی های شما انجام شد، می توانید آن را در یک دامنه جدید یا موجود منتشر کنید. و IM-Creator به‌روزرسانی، نگهداری و ارتقای سایت شما را پس از انتشار آسان می‌کند.

حساب IM رایگان به شما یک زیر دامنه رایگان im.co و 50 مگابایت هاست می دهد. البته شما به تمام قالب های آنها دسترسی خواهید داشت. حساب‌های پریمیوم فقط از 5.95 دلار در ماه شروع می‌شوند (اگر به مدت 3 سال ثبت نام کنید) و به شما امکان می‌دهند نام دامنه خود، میزبانی نامحدود و یک حساب ایمیل سفارشی داشته باشید. همچنین حساب‌های Pro برای طراحان وب و فروشندگان حرفه‌ای وجود دارد که شامل همه ویژگی‌های Premium است اما با دامنه‌های متعدد کار می‌کند.

به عنوان یک طراح وب، IM-Creator ارائه راه حل های بهتر برای مشتریان خود را برای شما آسان می کند. شما می توانید سایت های اولیه را به سرعت و به راحتی طراحی کنید و سپس به مشتریان خود ابزارهایی را بدهید تا خودشان سایت هایشان را مدیریت و به روز کنند. طراحان همچنین می توانند طرح های خود را به کاتالوگ IM-Creator ارسال کنند و هر بار که از طرح های خود استفاده می شود پول دریافت کنند.

به سایت موبایل نیاز دارید؟ IM-Creator یک سازنده سایت موبایل جدید دارد، IXM، که شروع را ساده می کند. قالب های موبایل آنها به اندازه قالب های دسکتاپ آنها عالی است، با طراحی های مدرن و حرفه ای. اینها طرح هایی هستند که در هیچ جای دیگری نخواهید دید، و ارتقای بزرگی از همه سایت های خسته کننده و بی مزه تلفن همراه موجود در آنجا هستند.

خالق ixm

IXM بررسی این قالب ها را آسان می کند روی قبل از شروع به دستگاه تلفن همراه خود فقط کد QR طرح را با تلفن همراه خود اسکن کنید و یک پیش نمایش فوری و کاربردی دریافت کنید.

آیا می خواهید سایت هایی را ببینید که واقعاً با IM-Creator ایجاد شده اند؟ آنها را بررسی کنیدویژه“بخش برای یک انتخاب عالی. گالری به روز شده است روی به صورت ماهانه، بنابراین همیشه چیزهای جدیدی برای بررسی وجود دارد.

در اینجا برخی از موارد اضافه شده اخیر آنها به بخش ویژه آورده شده است:

چیکین و ماهی

جوجه و ماهی

پولی پیرس

پولی پیرس

داشتن و استخدام کردن

داشتن و استخدام کردن

عکاسی عرفان چیما

عرفان چیما

جیم کاموسی

جیم کاموسی

کریستینا جیمین لی

کریستینا جیمین لی

موسیقی سه شصت

music360

روسی و بلیک

روسی و بلیک

از طریق

از طریق

مارینا دی نیسیدا

مارینا دی نیسیدا

IM-Creator یکی از بهترین سازندگان وب سایت است روی بازار در حال حاضر، و قطعا ارزش بررسی برای پروژه بعدی خود را دارد، خواه یک سایت شخصی باشد یا برای یک مشتری.

آیا IM-Creator را امتحان کرده اید؟ آیا قصد دارید؟

(سلب مسئولیت: این پست یک بررسی حمایت شده است، نظرات بیان شده در مقاله فقط مربوط به نویسنده است.)

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-24 22:19:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید