وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

LinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمره

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


LinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمره
منبع: LinksDAO.io

LinksDAO قرار است با ایجاد یک جامعه مدرن، جهانی و غیرمتمرکز، عضویت سنتی گلف را متحول کند.

گلف یک بازی غرق در سنت، صدها سال است که در سراسر جهان بازی می شود و قهرمانانی مانند تایگر وودز، جک نیکلاس، و گری پلیر. این بازی در قرن پانزدهم آغاز شد و اولین دور 18 حفره ای در سال 1764 در جایی که ما اکنون آن را Old Course در سنت اندروز، اسکاتلند می نامیم ایجاد شد – مقصدی رویایی برای بسیاری از گلف بازان در سراسر جهان.

این یک بازی است که خیلی ها آن را دوست دارند و مسلماً اغلب از آن متنفرند و پر از فناوری هیجان انگیز است که برای کمک به آسان تر و لذت بخش تر کردن بازی طراحی شده است. برندهای بزرگ مانند TaylorMade و کلاوی پیشتاز باشید، و با انتشار کلوپ‌ها و تجهیزات جدید هر سال، به نظر می‌رسید که فقط یک موضوع زمان باشد تا بازی به سمت متاورس کشیده شود – و LinksDAO در همین راستا پیشگام است.

اما فراتر از جلب توجه هزاران نفر و انتشار ارزشمند توکن های غیر قابل تعویض (NFTs) LinksDAO چیست، چگونه بر بازی گلف برای نسل های آینده تأثیر می گذارد و مهمتر از آن سود می برد؟

LinksDAO چیست؟

LinksDAO منحصر به فرد است سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) که هدف آن تامین مالی خرید یک باشگاه و زمین گلف فیزیکی با فروش NFT است. با ایجاد یک جامعه جهانی با دسترسی به باشگاه کشور خود، که توسط اعضای DAO کنترل و تصمیم گیری می شود، استاندارد جدیدی در عضویت گلف ایجاد می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای Webpack 5 در روزهایی که ماژولار بودن در جاوا اسکریپت معرفی شد، هیچ راهی برای پشتیبانی از ماژول ها در مرورگرهای وب وجود نداشت. برای رفع این مشکل، بسته‌های ماژول مانند Parcel، Webpack و Rollup توسعه یافتند. اینها به بهینه سازی چندین ماژول در یک بسته آماده برای تولید کمک کردند که می تواند توسط مرورگرها اجرا شود.
LinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمرهLinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمره

با داشتن مجموعه ای از کارت های عضویت NFT، توکنی که به دست می آورید به شما امکان دسترسی به یکی از دو گروه انحصاری را می دهد. اوقات فراغت یا جهانی، هر کدام مزایای منحصر به فردی برای دارنده آن هم اکنون و هم برای آینده جامعه دارد.

چه کسی پشت LinksDAO است؟

زاییده فکر یک کارآفرین و سرمایه گذار بلاک چین است مایک دوداس، موسس بلوک و 6th Man Ventures، LinksDAO به عنوان یک “آزمایش بزرگ” توسط مایک در مصاحبه با golf.com.

طرح ایده برای دوستان جیم دیلی و کریس مادرن، این ایده به سرعت رشد کرد. نگاهی به LinksDAO سرور Discord، تیم اکنون دوازده نفر است که هر کدام به دنبال رشد پروژه هستند زیرا به دنبال خرید اولین باشگاه گلف LinksDAO هستند.

چندین سلبریتی همچنین یک LinksDAO NFT را خریداری کرده اند، زیرا آنها به دنبال بهره مندی بیشتر از مزایای آن هستند. این شامل نام‌هایی مانند گلدن استیت واریور می‌شود استف کوری و نوازنده جیک اوون.

امتیازات LinksDAO چیست؟

بدون هزینه عضویت سالانه، LinksDAO در حال ایجاد جامعه ای متشکل از هزاران گلف باز است و با دو طرح متمایز NFT، امتیازات گسترده ای را برای اعضای خود معرفی می کند، از جمله دسترسی به باشگاه فیزیکی کشور خود که قرار است در آینده نزدیک خریداری شود.

LinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمرهLinksDAO – انجمن کریپتو برای گلف باز روزمره
منبع: LinksDAO.io

اولین NFT موجود یک نقطه ورودی ارزان تر و در دسترس تر است که LinksDAO نام دارد اوقات فراغت عضویت این کارت که با کارت عضویت نقره ای مشخص شده است، دارای مزایای فراوانی از جمله طیف وسیعی از تخفیف ها برای زمان سه راهی، کالاهای معتبر و بسته های گلف است. همچنین به صاحبان خود این فرصت را می دهد که عضویت رسمی در دوره کشوری را که توسط LinksDAO در سه ماهه چهارم سال 2022 و سه ماهه اول 1402 خریداری می شود، خریداری کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شمارش تعداد رخدادهای عنصر در آرایه جاوا اسکریپت هنگام کار با آرایه‌ها در جاوا اسکریپت، اغلب با موقعیت‌هایی مواجه می‌شویم که از ما می‌خواهند تعداد وقوع یک عنصر خاص در آن آرایه را بشماریم - این عنصر می‌تواند یک رشته، شی، عدد یا حتی یک بولی باشد. . در این مقاله به چند روش برای شمارش می پردازیم...

بسته دوم یک عضویت «جهانی» انحصاری‌تر است که همه امتیازات مشابه را به شما ارائه می‌دهد اوقات فراغت عضویت و موارد دیگر مزایای بیشتر شامل گزینه عضویت اضافی یا خانوادگی، عضویت در کلوپ کشور، دسترسی به سفرهای رسمی گلف با سایر اعضای جهانی، و همکاری متقابل زمین گلف با سایر اعضایی است که در این طرح شرکت کرده‌اند.

پیوندهای عضویت در DAO را می توان در بازارهای ثانویه NFT مانند دریای آزاد. اگر تازه وارد OpenSea هستید، حتماً راهنمای مبتدیان OpenSea ما را بررسی کنید.

آینده LinksDAO

با یک نقشه راه روشن، آینده روشن به نظر می رسد LinksDAO، به خصوص با نام هایی مانند استف کوری – که قبلاً در این پروژه رو به رشد سرمایه گذاری کرده است – باعث شد ارزش عضویت ها پس از انتشار این خبر افزایش یابد.

حفظ این شتاب اولیه، حفظ جامعه در حال گسترش آنها، و خرید املاک و مستغلات قانونی و فیزیکی که توسط اعضای آنها تصمیم گرفته شده است و وارد کردن آن به دنیای متاورز، اولین مورد برای گلف خواهد بود و هیجان واقعی را برای کسانی که در بازی و آینده سرمایه گذاری کرده اند به ارمغان می آورد.

اگرچه سرمایه‌گذاری نشده است، اما من مشتاقانه منتظرم تا آینده بازی‌ای که دوستش دارم (و از آن متنفرم) آشکار شود و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم بعداً چه اتفاقی می‌افتد.

آخرین اخبار پروژه LinksDAO را با Cryptonews یا از طریق مسئول پروژه اختلاف یا توییتر.





منتشر شده در 1402-12-26 08:21:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید