وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

هوش مصنوعی JetPack جدید کارآفرینی را سرعت می بخشد process

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل، کامپیوتر را به عنوان دوچرخه ای برای ذهن توصیف کرد. چیزی که مرکز اعتماد مارتین برای کارآفرینی MIT به تازگی راه اندازی کرده است، کمی اسب بخار بیشتر دارد.

بیل اولت، مدیر عامل مرکز می گوید: «شاید هنوز فراری نباشد، اما ما یک ماشین داریم. وسیله نقلیه: MIT Entrepreneurship JetPack، ابزار هوش مصنوعی مولد آموزش دیده روی چارچوب کارآفرینی منضبط 24 مرحله‌ای Aulet برای وارد کردن درخواست‌ها به مدل‌های زبان بزرگ.

یک ایده استارت‌آپی را به Eship JetPack معرفی کنید، «و این مانند داشتن پنج یا 10 یا 12 دانشجوی کارشناسی MIT است که بلافاصله تمام می‌شوند و تمام تحقیقاتی را که می‌خواهید انجام می‌دهند. روی Aulet می‌گوید: سؤالی که شما پرسیدید، و سپس آنها پاسخ را برمی‌گردانند.

این ابزار در حال حاضر توسط دانشجویان کارآفرینی و آزمایشی در خارج از MIT مورد استفاده قرار می گیرد، و فهرست انتظاری وجود دارد که کاربران بالقوه می توانند به آن ملحق شوند. این ابزار از طریق پلتفرم کارآفرینی دیجیتال Orbit مرکز اعتماد، که برای استفاده دانشجویان در سال 2019 راه‌اندازی شد، قابل دسترسی است. Aulet می‌گوید Orbit به دلیل نیاز به جایگزینی برای وب‌سایت Static Trust Center رشد کرده است.

او می‌گوید: «ما از پروتکل‌های کارآفرینی خود پیروی نمی‌کردیم. «شما با دانش‌آموزان در جایی که هستند ملاقات می‌کنید، و تعداد بیشتری از آنها بودند روی گوشی های آنها گفتم، بیایید اپلیکیشنی بسازیم که پویاتر از یک وب سایت استاتیک باشد و این راهی است که می توانیم به دانش آموزان برسیم.

با کمک پل چیک، مدیر اجرایی مرکز اعتماد و داگ ویلیامز، رهبر محصول، Orbit به فروشگاهی یکپارچه برای کارآفرینان دانشجو تبدیل شده است. در قسمت پشتی پلتفرم، رهبران در مرکز می‌توانند ببینند کاربران چه هستند و چه چیزی کلیک نمی‌کنند روی.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  الگوریتم جدید بینش های با وضوح بالا را برای بینایی کامپیوتر باز می کند

Aulet و تیم او از زمان راه اندازی Orbit در حال مطالعه این اطلاعات کاربر بوده اند. آنها را قادر می سازد تا یاد بگیرند که چگونه دانش آموزان می خواهند به اطلاعات دسترسی داشته باشند، نه فقط در مورد پیشنهادات دوره ها یا برنامه های مسابقه راه اندازی، بلکه همچنین برای دریافت راهنمایی روی ایده ای که دارند کار می کنند روی یا به یک جامعه کارآفرینی از بنیانگذاران و مشاوران متصل شوید. این تیم همچنین از Ethan Mollick SM ’04، PhD ’10، دانشیار مدیریت در مدرسه وارتون و نویسنده کتاب جدیدی با عنوان “هوش مشترک: زندگی و کار با هوش مصنوعی” مشاوره دریافت کرد.

کار رسمی روی Eship JetPack حدود شش ماه پیش آغاز شد. این نام از شتابی که یک جت پک ایجاد می کند و نیاز انسان به استفاده از تقویت و هدایت مسیر آن الهام گرفته شده است.

همانطور که از تمرکز اولیه خود دور شدیم روی ویلیامز می‌گوید که با گرفتن اطلاعات برای ارائه راهنمایی، چارچوب‌های کارآفرینی منضبط و تاکتیک‌های راه‌اندازی MIT بهترین مکان برای شروع بودند.

یکی از اولین کاربران بتا، Shari Van Cleave، MBA ’15، روش استفاده از ابزار هوش مصنوعی را در یک ویدیوی YouTube نشان داد.

او یک ایده آزمایشی برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی سیار ارائه کرد و ابزار هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه بخش‌های بازار، بازارهای ساحلی، مدل کسب‌وکار، قیمت‌گذاری، فرضیات، آزمایش‌ها و طرح محصول را پیشنهاد کرد – و این تنها هفت مرحله از 24 مرحله از انضباط است. چارچوب کارآفرینی که او بررسی کرد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یادگیری ماشینی اسرار آلیاژهای پیشرفته را باز می کند

ون کلیو در ایمیلی گفت: “من تحت تاثیر سرعت هوش مصنوعی، تنها با چند جزئیات، توصیه هایی برای همه چیز از اندازه بازار (TAM) تا مدل های ارزش مشتری مادام العمر ایجاد کرد. «داشتن یک پیش‌نویس با کیفیت بالا به این معنی است که بنیان‌گذاران، چه جدید و چه با تجربه، می‌توانند سریع‌تر اجرا و جمع‌آوری کمک کنند.»

و برای آن دسته از کارآفرینانی که ممکن است از قبل ایده ای داشته باشند و حالشان خوب باشد روی راه خود را از طریق 24 مرحله processAulet می گوید، این ابزار می تواند برای آنها نیز مفید باشد. به عنوان مثال، آنها ممکن است بینش و نقل قول هایی در مورد اینکه چگونه شرکتشان می تواند عملکرد خود را بهبود بخشد یا تعیین اینکه آیا بازار بهتری برای هدف قرار دادن وجود دارد یا خیر، بخواهند.

Aulet می‌گوید: «هدف ما ارتقای حوزه کارآفرینی است و ابزاری مانند این به افراد بیشتری اجازه می‌دهد تا کارآفرین باشند و کارآفرینان بهتری باشند.


منبع: https://news.mit.edu/1403/new-ai-jetpack-accelerates-entrepreneurial-process-0919

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-09-20 16:37:21

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید