وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ربات‌های خانگی دقیق با روش واقعی به سیم به واقعی یاد می‌گیرند

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 1 دقیقه


در راس بسیاری از لیست های آرزوهای اتوماسیون، یک کار وقت گیر است: کارهای خانه.

مهتاب بسیاری از رباتیک‌ها در حال آماده کردن ترکیب سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب است تا دستگاه بتواند سیاست‌های «عمومی» (قوانین و استراتژی‌هایی که رفتار ربات را هدایت می‌کند) را که در همه جا و تحت هر شرایطی کار می‌کنند، بیاموزد. با این حال، در واقع، اگر یک ربات خانگی دارید، احتمالاً اهمیت زیادی برای کارکرد آن برای همسایگان خود ندارید. محققان آزمایشگاه علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی MIT (CSAIL) تصمیم گرفتند با در نظر گرفتن این موضوع، راه حلی برای آموزش آسان سیاست های روبات های قوی برای محیط های بسیار خاص بیابند.

مارسل تورن ویلاسویل، دستیار پژوهشی MIT CSAIL در آزمایشگاه هوش مصنوعی Improbable و نویسنده اصلی می‌گوید: «هدف ما این است که ربات‌ها تحت اختلالات، حواس‌پرتی‌ها، شرایط نوری متفاوت و تغییر وضعیت‌های جسم، همه در یک محیط، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. روی مقاله اخیر در مورد کار ما روشی را برای ایجاد دوقلوهای دیجیتال پیشنهاد می کنیم روی مگس با استفاده از آخرین پیشرفت ها در بینایی کامپیوتر. هر کسی فقط با تلفن های خود می تواند یک کپی دیجیتالی از دنیای واقعی را ثبت کند و ربات ها می توانند به لطف موازی سازی GPU در یک محیط شبیه سازی شده بسیار سریعتر از دنیای واقعی تمرین کنند. رویکرد ما با استفاده از چند نمایش واقعی برای شروع آموزش، نیاز به مهندسی پاداش گسترده را از بین می برد. process”


منبع: https://news.mit.edu/1403/precision-home-robotics-real-sim-real-0731

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  دانشمندان از هوش مصنوعی مولد برای پاسخ به سوالات پیچیده در فیزیک استفاده می کنند

زمان انتشار: 1403-08-01 05:36:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید