وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سادانا لولا 1403 گیتس را محقق کمبریج نامید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


سادانا لولا، کارشناس ارشد MIT، برنده بورسیه معتبر گیتس کمبریج شده است، که به دانشجویان فرصتی برای ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته مورد نظر خود در دانشگاه کمبریج در انگلستان می دهد.

بورسیه تحصیلی گیتس کمبریج که در سال 2000 تأسیس شد، بورسیه های تحصیلات تکمیلی با هزینه کامل را به متقاضیان برجسته از کشورهای خارج از بریتانیا ارائه می دهد. ماموریت این بورسیه ایجاد شبکه ای جهانی از رهبران آینده است که متعهد به بهبود زندگی دیگران هستند.

لولا، فارغ التحصیل ارشد از کلارکزبورگ، مریلند، در رشته علوم کامپیوتر و در رشته ریاضیات و ادبیات تحصیل می کند. در کمبریج، او مدرک کارشناسی ارشد در سیاست فناوری را دنبال خواهد کرد.

در آینده، لولا قصد دارد مکالمات را رهبری کند روی استقرار و توسعه فناوری برای جوامع به حاشیه رانده شده، مانند دهکده هندی روستایی که خانواده او آن را خانه می نامند، در حالی که تحقیقاتی در زمینه هوش تجسم یافته نیز انجام می دهد.

لولا در MIT تحقیقاتی را انجام می دهد روی روباتیک ایمن و قابل اعتماد و یادگیری عمیق در آزمایشگاه رباتیک توزیع شده با پروفسور دانیلا روس. تحقیقات او شامل استراتژی‌های بی‌طرف‌کننده برای وسایل نقلیه خودران و تسریع فرآیندهای طراحی رباتیک است. او در Microsoft Research و Themis AI کار می کند روی ایجاد چارچوب‌های آگاه از عدم قطعیت برای یادگیری عمیق، که تأثیراتی در زیست‌شناسی محاسباتی، مدل‌سازی زبان و روباتیک دارد. او کار خود را در کنفرانس سیستم های پردازش اطلاعات عصبی (NeurIPS) و کنفرانس بین المللی ارائه کرده است روی یادگیری ماشینی (ICML).

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  یک تکنیک محاسباتی جدید می‌تواند مهندسی پروتئین‌های مفید را آسان‌تر کند

خارج از تحقیقات، لولا ابتکاراتی را برای دسترسی بیشتر به آموزش علوم کامپیوتر در سطح جهانی رهبری می کند. او مدرس کلاس 6.s191 (معرفی MIT برای یادگیری عمیق) است که یکی از بزرگترین دوره های هوش مصنوعی در جهان است که سالانه به میلیون ها دانش آموز می رسد. او به‌عنوان سرپرست برنامه درسی Momentum AI، تنها برنامه ایالات متحده که هوش مصنوعی را به دانش‌آموزان کم‌کار به صورت رایگان آموزش می‌دهد، خدمت می‌کند، و او به عنوان بخشی از برنامه آزمایشگاه‌های آموزشی جهانی MIT به صدها دانش‌آموز در شمال اسکاتلند آموزش داده است.

لولا همچنین مدیر xFair، بزرگ‌ترین نمایشگاه شغلی MIT بود که توسط دانشجویان اداره می‌شود، و یکی از اعضای هیئت اجرایی Next Sing است، جایی که او کار می‌کند تا a cappella را برای دانشجویان در زمینه‌های موسیقی قابل دسترس‌تر کند. او در اوقات فراغت از آواز خواندن، حل جدول کلمات متقاطع و شیرینی پزی لذت می برد.

کیم بنارد، معاون رئیس دانشگاه های برجسته در مشاوره شغلی و حرفه ای، می گوید: «بین تحقیقات چشمگیر سادانا در گروه رباتیک توزیع شده، تدریس داوطلبانه او با Momentum AI، و تجربیات کارآموزی و فوق برنامه او، مهارت های رهبر بودن را توسعه داده است. توسعه. کار او در کمبریج به او این فرصت را می دهد تا در مورد کاهش تعصب در سیستم ها و پیامدهای اخلاقی کارش فکر کند. من افتخار می کنم که او نماینده MIT در جامعه گیتس کمبریج خواهد بود.”


منبع: https://news.mit.edu/1403/sadhana-lolla-gates-cambridge-scholar-0227

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  محققان بینایی محیطی را در مدل‌های هوش مصنوعی تقویت می‌کنند

زمان انتشار: 1403-02-28 11:59:12

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید