وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

WDD CodeVisually.com را تصاحب می کند

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


WDD CodeVisually.com را تصاحب می کند

من خوشحالم که به طور رسمی اعلام می کنم CodeVisually.com اخیرا توسط Webdesigner Depot خریداری شده است و اکنون بخشی از خانواده رو به رشد سایت های ما است.

اگر هنوز سایت را نمی شناسید، Code Visually یک راه ساده برای کشف آخرین منابع و ابزارهای توسعه وب ارائه می دهد. ما CSS، جاوا اسکریپت، HTML، PHP، چارچوب‌ها، پسوندهای مرورگر، برنامه‌ها و ابزارهای وب، قالب‌های CMS، CMS ها، ابزارهای قاب سیمی و موارد دیگر را پوشش می‌دهیم.

این سایت از سال 2011 آنلاین است و توسط پل اندرو، مدیر وب سایت وبلاگ محبوب ایجاد شده است Speckyboy.com، و از آن زمان تاکنون محبوبیت فوق العاده ای در بین توسعه دهندگان وب به دست آورده است. توسعه دهندگان روزانه از آن بازدید می کنند تا در مورد آخرین ابزارها و منابع مطالعه کنند. وب سایت اغلب توسط بسیاری از وبلاگ نویسان اصلی طراحی/توسعه بررسی می شود تا بتوانند گزارش دهند روی آخرین منابع، حتی اگر همیشه به عنوان منبع اصلی شناخته نمی شود. این یکی از آن رازهای کوچک در بین وبلاگ نویسان است که دیگر چندان مخفی نیست!

چند روز پیش، کد بصری با طراحی کاملاً جدید همراه با برخی ویژگی های جدید و طراحی کاملاً واکنش گرا راه اندازی شد. اکنون می‌توانید هر منبعی را که می‌خواهید «مورد علاقه» قرار دهید تا بعداً بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید. ما همچنین یک خبرنامه هفتگی اضافه کرده‌ایم که همه آخرین منابع را هر سه‌شنبه به صندوق ورودی شما ارسال می‌کند. برو و ثبت نام کن، رایگان است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  سرور مجازی چیست و چرا از آن استفاده کنیم ؟

برای توسعه دهندگانی که مایل به ارسال منابع خود هستند، لطفاً به این مراجعه کنید page: یک منبع ارسال کنید

برای مدیران وب سایت، ما ایجاد کرده ایم یک ویجت رایگان که به شما امکان می دهد جدیدترین منابع را به درستی جاسازی کنید روی وبلاگ یا وب سایت شما به این ترتیب می توانید محتوای ارزشمند و مرتبط را برای خوانندگان خود به نمایش بگذارید.

ما از بازخورد شما استقبال می کنیم زیرا به بهبود سایت و تازه نگه داشتن آن با جدیدترین و جالب ترین مطالب ادامه می دهیم. منابع جدید روزانه اضافه می شود.

یک تشکر بزرگ از پل اندرو که کار فوق العاده ای در ایجاد یک وب سایت واقعا مفید برای جامعه توسعه دهندگان انجام داده است. ما برای حفظ پیشرفت خواهیم کرد روی در حال بهبود روی یک وب سایت در حال حاضر عالی است، در حالی که امیدواریم همچنان از آن در خانه جدیدش لذت ببرید…

WDD CodeVisually.com را تصاحب می کند

سر به CodeVisually.com برای بررسی آخرین منابع …



منتشر شده در 1403-01-23 14:59:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید